וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי או ברברי

2.3.2009 / 19:25

תצוגת האופנה של ברבי בשבוע האופנה בניו יורק היא רק ההתחלה של חגיגות יום ההולדת, שיתקיימו ב-9 במרץ. אנחנו מכירים אחת שלא תוזמן

AP

תצוגת האופנה של ברבי, לרגל יום ההולדת ה-50, שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, היתה הראשונה בלו"ז החגיגות העמוס שעוד מצפה לה במהלך החודש. בתצוגה שהתקיימה ב-14 בפברואר, לקחו חלק 50 מעצבי על, ביניהם ורה וונג, טומי הילפיגר וקלווין קליין, שחגגו את מלתחת העבר, ההווה והעתיד של ברבי. בשורה הראשונה של התצוגה אפשר לראות את הצלמת אנני ליבוביץ' והיידי קלום, שהכריזה על עצמה באותה הזדמנות כברבי אמיתית.

יום ההולדת הרשמי של ברבי יתקיים ב-9 במרץ, ועד אז בונה חברת הצעצועים 'מאטל' בילד-אפ חגיגות רציני. החגיגות הרשמיות יפתחו במסיבת יום הולדת, שתתקיים ב-9 במרץ כמובן, בבית החלומות שלה על חוף מאליבו, בהשתתפות חבריה הקרובים ביותר ובעיצוב ורוד סכריני שטרם נראה כמותו. במקביל, יפתח בחנות קולט בפריז בוטיק ברבי מיוחד, בו יהיה ניתן למצוא טלפון נייד, תכשיטים, נרות וקוסמטיקה המעוצבים בהשראתה וגם קולקציה מיוחדת שעיצב ג'רמי סקוט Jeremy Scott, שתכלול בין היתר מעילי טרנץ' ושמלות בהשראת ברבי, הפתיחה ב-9 במרץ.

בבלומינגדיילס שברחוב 59 בניו יורק, כבר התחילו את חגיגות הברבי שלהם, והיא מקשטת את חלונות הראווה של בית הכלבו. ברחבי החנות מוצגות 120 בובות ברבי היסטוריות ואפשר למצוא גם חנות "פופ-אפ" עם אקססוריז ובובות. החגיגות ימשכו עד ה-15 במרץ.

הוצאת הספרים Assouline השיקה מהדורה חגיגית ומוגבלת הסוקרת את ברבי והמורשת האופנתית שלה על ציר הזמן. מעצבים מספרים בספר על יחסיהם עם ברבי והיא מופיעה בו בבגדים של פראדה, קארל לגרפלד ואלכסנדר מקווין. מחיר: 500 ש' דולר, להשיג בפרד סיגל בסנטה מוניקה ומלרוז, בולמינגדליס רחוב 59 ובחנויות לואי ויטון בהונג קונג ובטיוואן.

'מאטל' מצידה משיקה שתי בובות חדשות במהדורות לאספנים - ברבי בגלימת טול מוזהבת עם נצנצים, עור שזוף ותלתלי בלונד, המציינת את עשור הזהב ובובה נוספת שתושק ב-9 בחודש ותהיה כנראה טייק מודרני לברבי בבגד ים מדגם שנת '59.

חוץ מאלה הושק ליין קוסמטיקה של ברבי בשיתוף עם חברת stila, שנמכר כבר בחנויות 'ספורה' ובתחילת מרץ צפויה להיפתח חנות הדגל של ברבי בשנחאי. ב-1-7 ביולי יתקיים בוושינגטון כנס ברבי הבינלאומי 2009, שמפגיש בין אספני בובות והיא אפילו עומדת לפתוח פרופיל בפייסבוק בקרוב.

ברשימת החגיגות המלאה, אפשר להתעדכן באתרה הרשמי של הפלסטיקית המושכת מכל. הבראצית כנראה תיעדר מהמסיבה.

עריכת וידאו: בת גולן

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully