וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוטול הנכון

דנה דרבינסקי

3.3.2009 / 14:23

דובי פנדה על בגדי ים, וחולצות עם הדפסי פרפרים שבלעו קליע - INSIGHT הוא המותג המגניב ביותר שנמכר כרגע בארץ. באחריות

איזה הוא המותג השולט בשינקין בתל אביב? התחרות קשה אבל התשובה ברורה. גם אם את מנומסת כזאת, שאוהבת נעמה בצלאל או בחור שנחלש מול חלון הראווה של אדידס, קשה לערער על כך שאת פרץ היצירתיות הגדול של המתחם כולו מביאה חנות המותג האוסטרלי Insight שבקצה הרחוב.

לא הרבה נקודות מכירה יש למותג הזה בארץ, על שום ששני הבחורים שמייבאים את הבגדים לארץ הם סלקטיביים מאד ובצדק. המוחות שעובדים באינסייט הם כל כך טוטאליים עד שאי אפשר להעביר את העולם שלהם סתם בכל חנות. כשהם שולחים את הבגדים של המותג מאוסטרליה זה מגיע עם מדבקות מופרעות ולא חינוכיות, עם תמונות שמן הזויות ועם אקססוריז כמו הטלפון לובסטר הענק והשחור מגבס, שנחת עכשיו בשואו רום של אינסייט בתל אביב. טלפון שהשפורפרת שלו היא לובסטר ענק ואי אפשר לחייג ממנו לשום מקום רק להכניס את האוזן לתוך מצבט מסוכן.

אינסייט התחיל כמותג של גולשים שעיצבו טי שירטס. כבר מהתחלה היה קל לראות שלא מדובר רק בגולשים שניראים ממש טוב, יודעים יותר מכולם להנות מהחיים, לא מפחדים מהפראיות של הטבע, מביאים את הבחורות הכי שוות ומפציצים בגרוב בכל נקודה שהם מסתכלים עליה – אלא שיש להם את זה גם באופנה.

מאז כל המעצבים הכי שווים באוסטרליה עומדים בתור כדי לעצב עבורם והבגדים שלהם משדרים סטייל קליל ונכון שהמתחרים מזיעים מאד כדי להגיע אליו. הבגדים נמכרים בכ-450 חנויות ברחבי אוסטרליה, ובמעל ל- 40 מדינות בינהן ארה"ב, יפן, איטליה, צרפת וגרמניה.

מכונות מתקים שהשתגעו

החולצות לגברים של אינסייט לקיץ הן שוות מאד, למשל חולצת הפולו עם הדפסי הפרפרים שהם רגועים לכאורה, אבל בעצם מטרידים מאד, כי הכנפייים העדינות שלהם מחוברות לא לגוף פרפר אלא לקליע.

הג'ינסים של אינסייט כמו כל פריט אחר בחנות הם מופת של קוליות נכונה. לבחורות הם הכינו טוניקות חוף הזויות עם למשל, הדפסים של מכונות ממתקים שעברו האנשה והפכו לחיות מסיבה דלוקות, עם דלעות שהשתגעו ועצי דקל שאוכלים המבורגר. יש להם גם גופיות שלוקחות את המתיקות לאיזורים ציניים עם הדפסי חתלתולים ורדרדים מדי, ושמלות שעושות חשק להקים מחדש את להקת בננהרמה – כמו למשל שמלת גופיה שחורה באורך מיני שהחצאית שלה עשויה מקומות. בגדי הים שווים מאד גם והמגניבות שלהם בולטת ליד האופציות האחרות בשוק. בגדי ים עם דובי פנדה לא תמצאו בישראל בקלות. גם הקמפיינים שלהם טובים יותר. קמפיין הקיץ שלהם למשל הבריק עם צילומים של בחורה ערומה רוכבת על אופנוע מתחת למים, וזכה בפרסים בארה"ב.

המחירים לא גבוהים מאד כפי שניתן היה לצפות מהיחודיות של הבגדים : חולצות: 180-350 שקל, ג'ינסים: 399-599 שקל, חצאיות: 250-399 שקל, תיקים: 199-299 שקל, כובעים: 79-149 שקל.

להשיג ב: שינקין 52, תל אביב, בחנות ענת מיקולניסקי ברמת אביב, בחנות LEE בדיזינגוף ובחנויות נוספות ברחבי הארץ.
טל': 03-5609499

  • עוד באותו נושא:
  • insight
  • קיץ 09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully