וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסופרבול

כריות הכתפיים הטראומתיות של האייטיז חוזרות למסלולי התצוגות של שבועות האופנה, הפעם בצורה מעודנת שאולי תקל עליכם לבלוע את הטרנד

חלק עליון רחב ומותניים צרים בלוק לוחמני, הם בד"כ טראומת האופנה של כל מעצב וטינאייג'ר שגדלו בשנות ה-80. כריות הכתפיים שנכנסו בז'קטים ואפילו בחולצות טריקו, נחשבות לגחמה האופנתית שאף אחד לא רוצה לחזור אליה. אבל אל תגידו לעולם לא. מעצבי שבוע האופנה בניו יורק ולונדון לא ייתנו לכם לשכוח.

סקירת דגמי קולקציות אביב-קיץ 2009 חושפת את שיבתו של הטרנד המזוהה בעיקר עם שחקני פוטבול אמריקאים, רק שהפעם הוא מגיע עם טוויסט מעדן ומעודד. אין חשש לפלאשבאקים מסוייטים מן העבר - לא כתפיים גיאומטריות מוגזמות, אלא הדגשות רכות ומחמיאות. העיצוב הכללי יותר פרופורציוני, מפוסל וזורם. ריפודי הכתף העכשוויים מתוחכמים יותר. לא הספוגים המשולשים שמשכו תשומת לב לעצמם, אלא הגבהות מחושבות ומלאות טעם היוצרות אפקט שנון של מותניים צרים.

לא ברור אם הטרנד החדש-ישן אכן יתפוס באופנת המיינסטרים. עם זאת, קשה להאמין ש'מיס-סיקסטי', BCBG, ניקול מילר, ג'ייסון וו, ז'יבנשי, קלווין קליין, מארק ג'ייקובס וזאק פוזן כולם השתגעו. "כתפיים מרופדות אכן מפחידות אנשים", אמרה ל- AP גלוריה באום עורכת האופנה של Teen Vogue, "אבל תצוגות אופנה הן אגדות שלפעמים מתגשמות בחיים האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully