וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצות מגברת מושלמת

3.3.2009 / 20:00

גווינת' פאלטרו טוענת שהיה לה את המזל לחוות חייים מדהימים ולכן היא הקימה אתר לייף סטייל. למה אף אחד חוץ ממנה, לא מרוצה ממנו

אתר הלייף-סטייל האישי שהקימה גווינת' פאלטרו (36), לא זוכה לתשומת הלב החיובית שהשחקנית קיוותה לה. מאז שעלה בספטמבר בשנה שעברה, היה goop.com, מקור בעיקר לביקורות בלתי אוהדות ואף לפארודיות מצד עיתונים ובלוגים. לאחרונה אף התפרסמה ב'ניו-יורק טיימס' כתבה בנושא תחת הכותרת "מרתה, אופרה... גווינת'?" אשר הטילה ספק ברלבנטיות האתר וגרמה לכוכבת להגיב ולהגן על היוזמה המפתיעה שלה.

בראיון למגזין 'פיפל' שהעניקה פאלטרו השבוע, בזמן שהשתתפה באירוע התרמה לרשת בתי-ספר ציבוריים בניו-יורק המעודדת שיעורי יוגה במסגרת הלימודים, היא הגנה על המינוי העצמי שלה כגורו יעוץ מוסמך. "אני חושבת שאנשים המבקרים את האתר או את הרעיון מאחוריו, לא ממש מבינים אותו, כי אם הם כן היו מבינים, הם היו אוהבים אותו... אנשים מעדיפים שאנשים ישארו בקופסה שלהם, שיישארו כפי שהם".

עוד אמרה פאלטרו למגזין שהיא מאמינה שהביקורת נובעת מהעובדה שהיא עושה משהו חדש ושונה ושהאתר נולד עקב תחושתה שיש ברשותה "הרבה מידע שהיה לה מזל להשיג כי יש לה כאלו חיים נהדרים ומדהימים."

לא רוצים הנחיות חיים מבחורה שיש לה הכל

האתר, שתת הכותרת שלו היא: "טפל באספקט הפנימי" (Nourish The Inner Aspect), התקבל מאז עלייתו בקרירות. הביקורת טוענות בעיקר לטון כללי ידעני ומתנשא, עידוד הרגלי צריכה יקרים, יעוץ תזונה שעלול לא להתאים לכל אחד, הצגת פילוסופיית "קבלה יהודית" באופן שטחי, קידום פריטי מותג האופנה האיטלקי Tod's שמעסיק את פאלטרו כפרזנטורית, מתכונים מועתקים (למאפין בננה, למשל) והמלצות קריאה שנראה כאילו נלקחו מרשימות 'קריאת חובה' של בתי-ספר תיכונים (האחיות ברונטה ודוסטוייבסקי).

יום לאחר עליית האתר, כתב ה'לוס-אנג'לס טיימס' ש"זה לא רק שאף אחד לא רוצה לקבל הנחיות חיים מבחורה שיש לה הכל כולל הכל... לא ברור למה היא בחרה בתוכן דל תכנית וטכנית... האתר נראה כמו משהו שזכה בפרס העיצוב לשנת 1998".

שמו המשונה והלא ברור של האתר, הוליד בדיחות על רקע הצליל שלו הדומה למילה poop, שזה בסלנג, קקי. בראיון ל-USA Today מינואר השנה, הסבירה פאלטרו את מקור שמו של האתר "זה כינוי, כמו השם שלי שיש בו GP, ומכאן זה בא. ורציתי מילה שאין לה שום משמעות ויכולה להיות לה כל משמעות". באותו ראיון היא גם טענה נגד מבקריה: "אנשים מקבלים מכת אנרגיה כשהם שליליים לגבי משהו והם לא מבינים למה אין להם חיים מאושרים".

תכני האתר, המלצות והרהורים שפאלטרו כותבת בעצמה, לפעמים בשפה ילדותית ולא ממש עשירה, עוסקים במגוון רחב של תחומי החיים: רוח, תיירות, בישול, קניות, כושר גופני ואופנה. פוסט השבוע, למשל, כולל המלצות לבתי המלון ומסעדות בפריז. רשימת המסעדות נפתחת ב-L'ami Louis , ביסטרו בבירה הצרפתית שגובה כ- 58 יורו עבור 'פואה גרא' ורשימת בתי-המלון ב'ריץ' היוקרתי שהעלות הממוצעת בו ללילה אחד היא כ-600 יורו.

באחד מפרקי 'סקס והעיר הגדולה', לאחר שסטנפורד המליץ לקארי על תרפיסטית מבריקה שמטפלת "אפילו בגווינת' פאלטרו", קארי שאלה: "מה הבעיה שלה? רגשי עליונות"? ייתכן מאוד שהיא הבהירה אז נקודה משמעותית באישיות של פאלטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully