וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצפת וחתונה לא הולכים ביחד

גלי רבינק

4.3.2009 / 17:33

שמלות הכלה שמעצבת הילה גאון יתאימו למתחתנת הרגועה והרומנטית שפניה לחיבוק חם מהאהוב ופחות מעוניינת במחווה לסינדרלה

הימים מתארכים וברחוב הנצנצים פינת אבני סברוסקי בצפון ת"א, מתרבות הלימוזינות שחונות בדאבל פארקינג. אלה פורקות כלות בקרינולינות נפוחות, החנוטות במחוך שמכניס את הבטן, אבל מנקז את השומנים אל מעלה הגב. ברגעים אלו מתגבש כתב התביעה של סינדרלה, שלגיה והנסיכה פיונה, שגילו שהניסיון לחקות אותן גרר פשעי אופנה גדולים ומסכן להן את המוניטין.

עבור המתחתנות הרגועות יותר יש לא מעט אלטרנטיבות. אחת מהן הם העיצובים של הילה גאון, שבארבע השנים האחרונות יוצרת שמלות כלה שיקיות ומחמיאות משיפון ומשי, שהן רחוקות מהמראה המאולץ של תחפושת סינתטית.

בקולקציה החדשה שלה גאון, היא מתרחקת במעט מהקו המינימליסטי, הנאיבי והמדויק שאפיין אותה בעונות הקודמות. לשמלות נוספו אפליקציות וניכרת השפעה משנות השבעים. יש שמלות עם קישורים ורכיסות בהצלבה ושילוב של קרושה בסריגת יד וריקמות וינטג' עתיקות משנות ה-20 וה-30, ופריטים אותנטיים שאספה בשוקי עתיקות בפאריז ובטוקיו.

"את חלק מהפריטים רכשתי בשווקים כבר לפני עשור, בתקופה שסיימתי ללמוד בשנקר ואחרי המתנה ארוכה לרגע הנכון, שלפתי אותם מהמגירה ושילבתי בקולקציה הנוכחית", אומרת גאון.

איך נראית השמלה שהכי פחות מוכרת?

יש שמלות שבהן שילוב האלמנטים מוסיף עניין וטוויסט, אבל בחלקן הוא יוצר מראה מעט עמוס, כמו בשמלה עם המחשוף וי בגב שממנו מתבדרים פרנזים שעליהם שזורים חרוזי פנינה. ניתן היה להסתפק באפקט הדומיננטי הזה ולוותר על המחשוף הייחודי בפרונט.

איזו שמלה היא האהובה עלייך בקולקציה?
"זו עם השרוולים. יש בה דיטיילים מאוד יפים וסרט מכווץ במחשוף. השרוולים מאד מיוחדים עם גימור יפה, והאפקט של גזירה באלכסון בבד כמעט שקוף, מעניק לכלה מראה של פייה. אבל לצערי השמלה הזו לא כ"כ מסחרית. הקונות בארץ לרוב לא אוהבות שרוולים ומעדיפות שמלה סקסית וחושפנית ואילו בה יש משהו יותר נאיבי ומתוק".

כשדפדפתי בקטלוג של השנה שעברה שצולם בכרמי יוסף, לא יכולתי להשתחרר מהרושם הטורדני, לפיו הדוגמנית בתמונות נראית סובלת. למעשה היה נדמה לי שאם אסתכל מספיק מקרוב, אצליח לראות את בלון המחשבה מעל ראשה "השעה ארבע בבוקר, קר לי ולא צחצחתי שיניים". בקטלוג השנה הרקע של היער הירוק נראה זהה (אם כי הפעם מדובר בישוב האקולוגי כליל) אבל הלוק הכללי, של נערת טבע ענוגה ומהורהרת, מוצלח יותר. גאון מציגה את השמלות שלה על אישה-ילדה, כמעט לא מאופרת, בשמלות לבנות מבליטות טליה, שנהנית מקרני שמש ראשונות. בהחלט אהיב.

מחירים

תמיד מעניין לראות איך נראות השמלות על נשים שהן לא גבעוליות ודו ממדיות, ואת המבחן הזה הילה גאון עוברת בהצלחה. שמלות הכלה נראות כאלה הותאמו למבני גוף שונים והסגנון אופנתי, מתוק ונינוח. דוז פואה.

טווח המחירים להשכרה:
שמלה בתפירה אישית: 8,000-11,000. שמלות מוכנות (שנעשות בהן התאמות ושינויים קלים) מושכרות ב-8,000-6,500 ש'.
דוגמנית: לודה d סוכנות mc2
צילום: יריב פיין וגיא כושי

הילה גאון, טשרניחובסקי 21, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully