וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאדי מרי

8.3.2009 / 8:54

המלכה המפונקת, הבזבזנית והמתהוללת מארי אנטואנט היא התחפושת המועדפת על וואלה! אופנה בימות מיתון חמוצים אלה

נולדה באוסטריה בארמון שנבורן

מארי אנטואנט זוגתו של לואי ה-16, היא ההשראה להפקת הפורים של המאפר בועז שטיין, הסטייליסט יונתן פרימרמן והצלם ארז תום חי. משודכת על בסיס אינטרסים פוליטיים ומתוסכלת מחייה לצד בעלה חסר האון, היא התמכרה לנשפים, אופנה ואנשי צבא חתיכים. לא קל. האיפור: לחיים בגוון מעושן, נגיעות של זהב באיזור העין עם גווני נחושת מעושנים, שפתיים טבעיות במראה בריא. מחוך וחצאית: אפרת קליג. כפפות: לה פרלה. תכשיטים: אקססוריז. פיאות: רבקה זהבי.

עברה הכשרה קשה בנימוסים והליכות

האיפור: עור נקי ורענן, לחיים מודגשות בגוונים חמים של כתום ואפרסק, העיינים מוכתמת בגוונים של כתום וצהוב עם ריסים דגושות, שפתיים בגוון אפרסק. מחוך: אפרת קליג. כפפות וסיכות שיער: אוסף פרטי. תכשיטים: אקססוריז. פיאה: רבקה זהבי.

בעלה העדיף בניית שעונים על פניה

האיפור: מראה העור בהיר, לחיים מודגשות במריחה אלכסונית,
עיניים מעושנות על בסיס שחור-זהב, שפתיים טבעיות. מחוך: לילמיסט. חצאית: אפרת קליג. כפפות: אלסנדרו דל'אקווה. תכשיטים: אקססוריז. גרביונים: 24/7. פיאות: רבקה זהבי.

מארי הפכה לנטל על קופת המדינה

האיפור: מראה טבעי יחסית, מראה העור בהיר, לחיים סמוקות בגוון מעושן, נגיעות של זהב באיזור העיניים עם גווני נחושת מעושנים, שפתיים טבעיות במראה בריא. מחוך וחצאית: אפרת קליג. כפפות: לה פרלה. תכשיטים: אקססוריז. פיאה: רבקה זהבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אימה הקיסרית מריה תרזה חזתה אסון

האיפור: עור זוהר על גוון בהיר, לחיים סמוקות על גווני הסגול החם והורוד פוקציה, עיניים בצבעי הסגול לילך עם נגיעות זהב מלוכלכות, שפתיים מרוחות בגלוס טבעי. מחוך: עטרה. חצאית: אפרת קליג. גרביונים: 24/7. כפפות: אוסף פרטי. פיאות: רבקה זהבי.

וצדקה

האיפור: מראה העור קורן הלחיים טפוחות בגוון ורדרד מעודן,
העיניים מודגשות בגווני הירוק-טורקיז עם נגיעות זהב והשפתיים על בסיס טבעי בגווני ורוד בהיר. שמלה: לילמיסט. חגורת מותן ושרוולונים: אפרת קליג. תכשיטים: דיוה. פיאות: רבקה זהבי.

זה עלה לה ביוקר

האיפור: עור זוהר על גוון בהיר, לחיים סמוקות על גווני הסגול החם והוורוד פוקסיה, עיניים בצבעי הסגול לילך עם נגיעות זהב מלוכלכות, שפתיים מרוחות בגלוס טבעי. מחוך: עטרה. חצאית: אפרת קליג. גרביון: 24/7. כפפות: אוסף פרטי. פיאות: רבקה זהבי. דוגמנית: יוליה פלוטקין ל"יולי". צילום: ארז תום חי. סגנון והפקה: יונתן פרימרמן. איפור: בועז שטיין ואלכסנדה. ע. סגנון: דנה ליפסקר. כלבת שיצו: פיקה (תודות לשרית אלזנר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully