וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בייסיק לשלם על נוחות

הגר ליינקרם

9.3.2009 / 13:47

הבגדים של "סאקס" רכים ונוחים וטובים לאלה שלא יסתירו את הגוף מאחורי גזרות מתוחכמות. ספציפי למי שנוח לה גם לשלם על בדים איכותיים

בשקט בשקט, בלי קמפיינים, פרזנטורית ובלי כל השבאנג, רשת האופנה 'סאקס' מצליחה לקלוע לתדמית אליה היא מכוונת ולהיות רשת בוטיק מתוחכמת ואופנתית, עם דגש חזק על איכות לעומת טרנדיות.

אין זה אומר שמדובר בחברה שקטה וביישנית. 'סאקס' ידועה במיוחד במיתוג הלא מתפשר שלה ובנוכחות מלאה של הלוגו על כל פריט ופריט. רק שנראה שבקולקציה החדשה, הרוחות והחולות הרעות הקיימות במיתוג ישראלי נרגעו ואפילו הכיתובים האגרסיביים, שתמיד היו מזוהים עם המותג הפכו קטנים, עדינים ורלוונטיים יותר. ההופעה של הלוגו על פריטי לבוש שונים היא מוצנעת ברובה ועשויה באיכויות גרפיות גבוהות למדי.

'סאקס' פונה לשכבה צרה של לקוחות וקשה לבנות במדויק את הפרופיל של המשתמשת. ניתן לומר שבחורות שאוהבת את הבגדים שלהם מבדים נוחים, לא מרגישות צורך ללבוש בגדים בגזרות ובדים שיטשטשו את קימורי הגוף שלהן אלא להיפך, מחבבות פה ושם מחשופים ואוהבות להרגיש תמיד בנוח כאילו העולם הוא הסלון שלהם, ימצאו את עצמן חוזרות לחנויות הרשת.

אוסף הבגדים שהם בנו לקיץ מורכב מפריטי בייסיק איכותיים, סריגים נעימים מחומרים טבעיים ויש בו קו צעיר ודינמי המתקרא בהתאם Free Time" ". הקו הזה מתאים בעיקר לנערות מאוד צעירות אבל גם למבוגרות יותר - כאלה שנכנסות לג'יפ, אוספות את הילדים מהחוג, עוברות במשרד בדרך הביתה, מתקתקות ארוחת ערב, מתארגנות על קצת איפור ועקבים ויוצאות לבלות – כל זאת בלי לשנות סגנון לבוש במהלך היום.

בין הפריטים המוצלחים ביותר באוסף - אוברול ארוך מכותנה קצת עבה, עם קפושון וגומי במותן. כשהוא מגיע בצבע שחור, הוא פשוט פריט בייסיק מנצח שבעזרת האקססוריז הנכונים אפשר לתת איתו הופעה מרשימה. גם שמלות המשי בגזרות נקיות ופשוטות מצליחות להתרומם למלבושי חובה לקיץ, בעזרת ההוספה של הפרטים הנכונים כמו למשל החגורות עם רקמות הפרחים שנותנות לעניין נופך מעט בוהמייני.

הבגד מגיע עם שקית לבנדר

תשומת הלב לפרטים הקטנים, שובת לב ונראה שהמעצבת חשבה על כל פריט ופריט בריכוז רב, משל הוא היה אחד לסוגו. כך למשל, לגופיית בייסיק פשוטה, נוספו לאורך הצדדים פייטים צבעוניים וקטנים שנותנים לפריט בסיסי כמו גופיית כותנה לבנה כיוון מעודן ורומנטי.

הצבעוניות ברובה נוטה לפסטלים ביניהם בולט קו של פריטים בצבע לבנדר (תאמינו שיש לגוון הזה תכונות תרפויטיות ומרגיעות). ב'סאקס' מינפו את הכיוון של רוחניות ושילוב של צמחים ואף הוסיפו לתווית הבגד שקית בד יפה עם פרחי לבנדר שמעניקים לבגדים גם ריח נפלא.

עבור כל הנוחות הזאת צריך להגיע מהבית בהתאם גם עם נוחות כלכלית. הבגדים של 'סאקס' ממש לא זולים ובכך החברה מצרה עוד יותר את הנישה אליה היא פונה. איכות החומרים ובמיוחד השימוש במשי וכותנה נקיים הופכים כל פריט בייסיק הכי קטן להוצאה פיננסית לא פשוטה בכלל. אולי אבל צריך לקחת בחשבון שבתוך כל המיתון הזה, כשהמצב ממילא ממש גרוע עדיף שלפחות יהיה מאוד נעים ונוח.

מחירים:

בייסיק: 118-248 ש'
סריגים: 218-288 ש'
שמלות: 298-890 ש'
חולצות אריג: 228-498 ש'
מכנסיים: 340-898 ש'
ג'ינסים: 580-820 ש'
Free Time: 148-580 ש'

  • עוד באותו נושא:
  • סאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully