וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראותם בלבד

לירוי שופן

15.3.2009 / 7:44

אדידס יצאה עם "סילבר" - ליין חדש ומעולה של בגדים אורבנים, מתוחכמים וחוגגגת אותו בענק בעולם. למה לא ניתן לרכוש אותו בארץ?

אדידס יצאה בשנים האחרונות במספר קולקציות חדשות וייחודיות ושיתופי פעולה נועזים אבל מרבית הקולקציות המעניינות יותר שלהם לא הגיעו לארץ. הקו Y-3 שהחברה הוציאה בשיתוף המעצב העילי יוז'י יאממוטו לא מופץ בישראל בצורה מסודרת ומלאה, הקו של סטלה מקרטני או אדידס בשיתוף דיזל, נמכר בארץ אך לרוב לא במלואו ושיתוף הפעולה הנועז של אדידס עם המעצב הסופר יצירתי, ג'רמי סקוט, שזכה להצלחה גדולה באירופה, יגיע לפה רק בחורף 2009.

והנה גם את קולקציית slvr החדשה של אדידס, זו שהחברה פתחה במיוחד בשבילה חנויות חדשות בעולם, לא תוכלו לקנות בישראל. הקולקציה היא אחד מרגעי השיא של החברה, אבל בשביל להגיע אליה צריך מטוס.

למה זה קורה? לפי היבואנים הישראלים, זה בגללכם. "ההחלטה על השקת הקולקציות הייחודיות בישראל תלויה בדרישות השונות של השוק הישראלי שלא תמיד מקבילות לדרישות במדינות אחרות", מוסר משרד יחסי הציבור של אדידס בארץ.

וכמובן מחדדים "קולקציית אדידס העולמית מושקת בישראל פעמיים בשנה בחורף ובקיץ ומביאה ארצה את הטרנדים המובילים בעולם.חלקם הגדול של שיתופי הפעולה החדשניים של אדידס הושק בישראל, לדוגמא: קולקציית פורשה ספורט, קולקציה בהשראת וספה אשר יושקו במהלך עונת הקיץ ועוד". יכול להיות שלא מביאים לכאן את הדברים החמים כי אתם לא יודעים מה לבקש? בואו נתעכב על זה.

קיפ איט סימפל

הליין החדש סילבר הוא ההוכחה המושלמת להשלמת מהלך ההתרחקות המעוצבת והנוצצת של אדידס מעולם הספורט, ולהתחזקות של המותג כחברת אופנה. הבגדים בסיסיים, נקיים מאוד ואורבנים. מי שיתבונן בצילומי הבגדים, יתקשה למצוא בהם קשר מתבקש לאדידס. מדובר בקו מבודל שמכוון לאליטה המעודנת של צרכני האופנה.

המעצבים מצהירים על דבקות בשני עקרונות בעיצוב: 1) לשמור עד כמה שניתן על פשטות ומינימליזם. 2) להוציא מתוך המגבלה הזאת את מקסימום היצירתיות על ידי חקירה מקורית של טכניקת עשייה.

וזה עובד להם - פריטים כמו חולצת טי העשויה מחתיכה אחת של בד או נעליים שמורכבות משבעה חלקים בסך הכל, ממחישים שאדידס השכילו להבין את המתח שבין הנקי לחדשני ולהוציא ממנו באמת את התואר הנחשק "מתוחכם".

הצבעוניות עדינה וכוללת מספר לא גדול של צבעים בינהם כחול, שחור, בורדו וכתום. בין הפריטים הבולטים יש פריטי מפתח כמו מעיל גשם, חולצת טי מפוספסת עם ווליום אייטיזי, שמלות בלון עשויות ניילון דקיק והיי טקי, קפוצ'ונים חסכניים ומדוייקים.

קולקציית האקססוריז כוללת תיקי אוברסייז וסניקרס, כולל זוג נעלייים לנשים על עקב פלטפורמה מפתה. עכשיו כבר ברור שאדידס כבר ממזמן לא מתעסקים עם בגדים שטוב להזיע בהם. עם אופנה דווקא כן.

ומה מגיע בחורף? קולקציה מבריקה ואקסצנטרית של אדידס, שהיא כבר סולד אאוט בכמעט כל מקום, שעיצב להם מעצב האופנה האמריקאי והסופר קולי, ג'רמי סקוט שבה יש חיבוריים כמו למשל ז'קט זנבות עשוי פוטר, חברבורות צ'יטה וגופיית גדילים. כנסו לאתר של סקוט ותקבלו היכרות מתגמלת.


טווח מחירים של קולקציית Adidas SLVR בחו"ל:
80 – 150 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully