וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעוניות במיטבה

9.3.2009 / 9:12

הוא אלגנטי, צבעוני, מקורי ולא מפסיק להתחדש. מה וואלה! אופנה היתה עושה בלי גדעון אוברזון? עונג בתצוגת גוטקס אתמול

אבי כהן

בחודשים האחרונים נראה שעולם האופנה לקח על עצמו את המשימה לשפר לכם את מצב הרוח בזמן מיתון. אם תקנו מעט - לפחות שזה יהיה צבעוני ושמח, אם פיטרו אתכם - לפחות תדמיינו שאתם בחופשה, תלבשו עוגן ותאמינו שאתם שרועים על יאכטה. בתצוגת האופנה של גוטקס שהתקיימה אתמול (ראשון), נראה שגדעון אוברזון מיישר קו עם המגמה העולמית הזו. אחרי שהציג על המסלול בניו יורק את הפרשנות שלו לטרנדים של הקיץ הבא, שכוללים כאמור בעיקר מלחים וצבעים חזקים, הוא מביא את התצוגה לתל אביב, והוא פשוט עושה את זה טוב.

קשה לחדש בבגדי ים ואוברזון מצליח להדהים. אחרי שגמר לספק את שמרנותן המובנת של חלק מלקוחות גוטקס, עם הדפסי אייטיז גיאומטריים לא מעניינים, הוא הציג בגדי ים שמחים, בגזרות מעניינות, כמו למשל בגד ים שלם שחלקו התחתון עובר את קו המפשעה, ממש כמו פעם. בטרנד המלחים הוא ויתר הפעם על הדפסים משמימים של עוגנים ע"ג בגדי ים שלמים, והפך אותם לאפליקציות המחזיקות את בגד הים במרכז הבטן, בגוונים של זהב וכחול. עוד מהמוצלחים: בגדי ים בסגנון גלדיאטורים ובגדי ים עם אלמנטים מפוסלים תלת מימדיים, בשחור וזהב או לבן. "רק להוסיף חצאית לבנה בגזרת מותניים גבוהים ולרוץ עם זה לחופה", מגדיר את זה יפה הסטייליסט אייל אזרזר.

השנה מדגישים בגוטקס גם את בגדי החוף, שחלקם נראים פשוט כמו שמלות ערב אלגנטיות משיפון, בהחלט חיסכון לזמן מיתון. מעונה לעונה מתחזקת התחושה שאוברזון הוא באמת הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לגוטקס. קשה לדמיין את נוכחות בגדי הים של המותג בכל חנות בגדי ים נחשבת בעולם ובין דפי הווג, בלעדי אהבתו של אוברזון לנשים וחוף הים.

מחירים: בגדי ים: 549-849 ש'; בגדי חוף: 449-1,899 ש'.

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully