וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NO LOGO

12.3.2009 / 9:04

אחרי ההופעה של מישל אובמה בשמלה של מעצב בלתי ידוע, גם קרלה ברוני מפנה את דיור מחזית ארון הבגדים למען אלמוני. תחילתו של טרנד?

הדוגמנית קרלה ברוני, הגברת הראשונה של צרפת, משלבת לאחרונה במלתחה שלה, הכוללת לרוב מותגי על צרפתיים ידועים, כמו דיור והרמס, גם פריטים של המעצב הצעיר והאלמוני יחסית, אלקסיס מבילה Alexis Mabille. בארוע גאלה שנערך לאחרונה, היא נראתה כשהיא לבושה באחת מהשמלות השחורות הקטנות שלו, מעוטרת בפפיון המוצמד לחזה – אחד מהמוטיבים המאפיינים של מבילה.

השמלה היתה חלק מקולקציית ההוט קוטור שהוצגה בפריז בחודש ינואר השנה, ומבילה גאה בעובדה ש"גב' ראשונה" אוהבת את העיצובים שלו, במיוחד אחת זוהרת כזו כמו קרלה ברוני, שבחרה דווקא בו מתוך תעשיית אופנה עולמית שלמה. אחרי שגם מישל אובמה לבשה בנשף ההשבעה של בעלה, בגד של Jason Wu, מעצב לא ידוע באופן יחסי, עולה ההשערה שאולי אובמה מבססת טרנד בקרב נשות המנהיגים ברחבי העולם, של שילוב מעצבים מתחילים ומבטיחים במלתחותיהן.

לפני שהתחיל מבילה להלביש את ברוני, הוא עבד בבתי האופנה אונגרו ונינה ריצ'י ולאחר מכן הצטרף לצוות של כריסטיאן דיור, שם עבד 9 שנים. במשך התקופה הזו, הוא עיצב תכשיטים עבור ג'ון גליאנו ועבור הקו של דיור הום. ב-2005 הוא הקים קו אופנה על שמו, שכללה קולקציית יוניסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully