וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו מאמז

הגר ליינקרם

18.3.2009 / 18:33

המעצבות של רשת מאמז החליטו להפוך לקנייניות. הן מסתובבות בעולם ומבטיחות להטיס לחנויות תוך יממה, בגדים אורבניים שווים במחירים נוחים

מאמז היה עד עכשיו מותג ישראלי סופר מגניב עם עיצובים מקוריים. החל מהעונה הקרובה יחול שינוי וחנויות הרשת ימכרו בגדים מיובאים. מעצבות המותג יעל נאמן ושרון כהן, החליטו לפעול מעתה כקנייניות של הרשת, הן הופכות לנוסעות מתמידות בעולם ומתחייבות להביא למאמז את המיטב הלוהט מבירות אופנה עולמיות כמו לוס אנג'לס, מילאנו, הונג קונג, פריז, לונדון ועוד.

הרשת מבטיחה לחדש את הסחורה בחניות כל שבועיים שלושה ולמלא אותן בכל טוב מעודכן. "מדובר בהרבה כיתותי רגליים", הן מעידות, "זה ממש לא עניין פשוט ללקט מתוך שפע של חנויות את הפריטים שיש בהם יחוד". הן מבטיחות שהסחורה תהיה חמה במיוחד, "כי יש באפשרותנו להטיס את הפריטים לארץ תוך יממה ולהביא את הבגדים המעניינים ביותר שנמכרים כרגע בעולם".

החלק המצער הוא, שמשמעות המהלך כוללת, בין השאר פרידה מקו הגברים המוצלח של הרשת. אבל לפחות את המחירים הנוחים מבטיחים להשאיר.

מה שבולט בקולקציה המיובאת הראשונה, זו הצבעוניות העזה שמתבטאת בגווני פוקסייה רבים, בירוקים, בכחולים וצהוב מזעזע. הצבעים והגזרות צעירים ברוחם ותואמים את הפעימה העולמית האחרונה, גם אם לעיתים ניכרת התפשרות מסוימת באיכות. בין הפריטים הצבעוניים ישנם גם פריטים במראה יותר קלאסי כמו למשל חולצות משובצות, בסגנון אמריקאי – בנוסח החופים המוזהבים של L.A .

כולם בבוהמה

עוד בקולקציה, שמלות צבעוניות בסגנון רטרו עם נגיעות רומנטיות וגם אקססוריז צבעוניים. יש סנדלים שטוחים בדגם גלדיאטור מעודן, שמגיע במגוון צבעים, ובגדים במראה האתני שיק, שהם גולת הכותרת ומתרגמים את הדוגמאות הפולקלוריסטיות מהסגנון הבוהמייני שראינו בחורף, לפרחוניות קלילה, אוורירית וקייצית. בקבוצת הבגדים הזאת יש חולצות בגזרות מתנפנפות, סטרפלסים ושמלות מקסי היפיות באווירת שנות ה-60, כולן עם הדפסים פרחוניים בסגנון מזרח אירופאי ודוגמאות אתניות, מעט פסיכדליות.

מה שיכול היה להשלים את המראה והאווירה הקיצית בכללותה, היו בגדי ים צבעוניים וחדשניים ונקווה שבמאמז ישכילו להביא אותם כבר במשלוח הבא. התחושה היא ששווה להיכנס לחנויות בתדירות גבוהות כדי לראות את האוצרות הקטנים והלא יקרים שמלקטות קנייניות הרשת בתשוקה גדולה.

מחירים:
חולצות: החל מ-119.90 שקלים; מכנסיים: החל מ-199.90 שקלים; שמלות: החל מ-249.90 שקלים; אקססוריז: החל מ-99.90 שקלים.

להשיג בסניפי מאמז, ביג פולג, נתניה; דיזנגוף סנטר, תל אביב; ביל"ו סנטר.

  • עוד באותו נושא:
  • מאמז
  • קיץ 09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully