וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להשמין

הגר ליינקרם

19.3.2009 / 18:41

הגר ליינקרם אהבה מאוד את הבגדים של ML לקיץ. יכול להיות שיש סיבה לחזור לחנויות הרשת, שנידמה היה שאיבדה את זה בעונה האחרונה?

אולי זה קצת שירות דוב עבור הרשת האופנתית למידות גדולות - ML אבל חייבים להגיד את זה כאן ועכשיו: קולקציית הקיץ החדשה של החברה היא כל כך יפה, שגם לנשים רזות כדאי למדוד את הבגדים וליהנות מהגרסה המשוחררת והנינוחה שלהם. אם אתן אי שם באמצע, נושקות למידה 40, אוהבות קצת מרווח בבגדים, ואוהבות שזה סקסי אבל גם נוח, ראו עצמכן מבורכות, הקולקציה הזו היא בדיוק בשבילכן.

במלתחה שרקחו הקיץ ברשת, יש פרטים צבעוניים מאוד במראה של חופשות בחופים מוזהבים, פריטים קלאסיים יותר ולוק עדכני לערב. קחו למשל את החולצות הגדולות והמתנפנפות שלהם שמגיעות בצבעים עזים. לאלה יש מראה ייחודי ומקורי ואפילו טוניקת השיפון המנומרת לא נראית דודתית ומבוגרת כפי שצפוי היה שתהיה. בטוניקות יש שילובים של נגיעות צבע (כחול או סגול) ותוספות של פאייטים קטנים ואבנים שמסדרים אמירה עם תעוזה. זו לא חולצה לביישניות והנוכחות של מי שבוחרת בה, תהיה בהחלט מורגשת.

בכלל ברשת לא רואים סיבה להתבייש – החסרון העיקרי של מעצבים שפונים למידות גדולות, הוא הניסיון לטשטש ולכסות כמה שיותר. ב-ML לא מתנצלים יותר מדי וכך הפסגות של הקולקציה הן למשל טוניקה פעמונית בצבע לבן! עם כפתורים שחורים ומחשוף נדיב ושמלת טריקו קצרה! עם תוספות של קרושה, שמגיעה בכמה צבעים. פריטים סקסיים שמראים ומבליטים קימורים נשיים גם אצל אישה גדולת מידות.

גולשים לבגדי ים

השנה הרשת הכניסה לחנויות גם בגדי ים שלמים. אלו מגיעים בעיקר בסגנונות קלאסיים ובצבעוניות של שחור ולבן. יפה במיוחד הוא בגד ים שלם במראה בסיסי עם קו חזה מורם לבעלות חזה גדול. החלק התחתון שלו מעט ארוך, גולש למראה של חצאית ויוצר מראה רטרו נוסח שנות ה-40.

כדאי גם לשים לב לפריטים המשלימים שיצאו עם הקולקציה. מלבד כפכפים וגלביות לבנות לים, יפים במיוחד הם תיקים שהם פרקטים וגדולים ונטולים מיני קישוטים ואבזמים מגושמים. התיקים האלה משלימים כמעט כל מראה, מגיעים בצבעים קלילים ואפשר לשים בהם חצי בית וללכת לים. מי שצריכה תיק גדול לערב תמצא פה תיקים שחורים שלמרות גודלם, הם אלגנטיים וראויים.

בתחום המכנסיים מתגלה בעייתיות מסוימת, ברבות מהגזרות יש פספוס רציני בתפיסה של הלבשת האישה המלאה בג'ינס. מרבית הדגמים מעט מיושנים ובאים בגזרת שבע שמיניות, מה שבדרך כלל לא מחמיא ויוצר מראה כבד ומיושן אצל נשים במידות גדולות. חבל שנפקד פה מהקולקציה ג'ינס בגזרה ישרה או מכנסי פשתן בגזרת פדלפון, שמתאימים לקיץ והיו הולכים נהדר עם הטוניקות המתנפנפות.

זוג מכנסיים מוצלחים הוא דווקא מכנסיים בגזרת החיתול המושמצת, שלא יעזור מה ילעיזו עליה - היא מרזה, או לפחות גורמת לתחושה של רזון אצל הלובשת. מכנסי החיתול השחורים צמודים בקרסוליים ומגיעים עם כפתורי פלסטיק שחורים ומבריקים שמוסיפים הרבה חן ושיק.

המקוריות וההעזה הפורצת במחלקת הנשים, נעצרת בקולקציית הגברים. לא שלא מדובר בפריטים יפים למדי שיתחבבו על מרבית הבחורים ובמיוחד על בחורים גדולים. אלא שאין כאן העזה אופנתית מיוחדת והקו כולו משדר קז'ואל ספורט-אלגנטי נינוח עד מפוהק.

היתרונות באגף החולצות של הגברים הם הסולידיות והניקיון הקישוטי. אין הרבה רעש גרפי כמו שרואים בדרך כלל על הגבר הישראלי. הדוגמאות העיטוריות אפילו בטי-שרטס צומצמו למדי, ואילו החולצות המכופתרות נעימות למגע ומגיעות בצבעים נקיים וסולידיים עם דוגמאות קטנות, משבצות ואפילו בדוגמת פפיטה חביבה, עם כפתורי תיקתקים במראה קיבוצניקי. הלוגו שמעטר את החולצות הוא זאב קטן רקום בצד החולצה והוא משווה למיתוג של ML איזשהו נופך יוקרתי ואלגנטי.

בניגוד לחולשה של המכנסיים בצד של הנשים, במחלקה הגברית יש היצע רב ומעניין של מכנסיים: יש ג'ינסים קלאסיים, ג'ינסים בגזרות סלים בצבעים כהים ויפים שיתאימו לערב, ג'ינסים בהירים ואפילו ג'ינס לבן שהולך מצוין עם הקו החולצות של ML במראה מלחים. מוצלחים במיוחד הם מכנסי הברמודה הקלילים וכמובן איך אפשר בלי דגם הדגמ"ח, שהשידוך שלו עם הגבר הישראלי הוא כניראה עניין שסגור לנצח נצחים.

מחירים

נשים: חולצות: החל מ-89.90 שקלים; מכנסיים: החל מ-159.90 שקלים; חצאיות: החל מ-249.90 שקלים; שמלות החל מ-249.90 שקלים; תיקים: החל מ-149.90 שקלים; כפכפי חוף: החל מ- 39.90 שקלים.

גברים: חולצות: החל מ- 79.90 שקלים; מכנסיים: החל מ- 179.90 שקלים; ז'קטים: החל מ-649.90 שקלים.

להשיג בחנויות רשת ML.

  • עוד באותו נושא:
  • ml

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully