וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חוגגים על המלכה

אדר ריכטר

19.3.2009 / 14:30

למה לא משלמים לנו על צפייה בדואר הזבל הענק הקרוי טקס מלכת היופי? יש גבול לכמות החסויות שניתן לספוג כדי לצפות בבחורות שמאופרות ומסורקות רע

זה נכון, לא צריך הרבה אומץ כדי לבעוט בפגר. הקונספט של טקס בחירת מלכת היופי של ישראל מת כבר מזמן, ולרדת עליו זו לא ממש חוכמה. על עצם העניין לא נתפלפל כאן. תמו הזמנים בהם התחרות הזאת הנציחה את מיצובן של נשים בחברה כבובות יפות. היום בחורות שמשתמשות במראה שלהן כדי להתפרסם, הן לרוב נשים צעירות שמתנהלות בחוכמה ומשיגות בעזרת המראה והפוטוגניות שלהן כוח, עוצמה ופרסום. וזה לא פסול. להיפך.

ועדיין, טקס מלכות היופי הישראלי הוא עניין עבש. האירוע שיצא לדרך אמש, זו הפעם ה-59, כבר הפך לרטרו בכלל בלי להתכוון. הסגנון והטעם המיושן שהם סימני ההיכר שלו הם כבר בדיחה ידועה.

לא היה ברור אם היו אלה השמלות העמוסות, בעלות השובלים המסורבלים, שמקשות על זיהוי הנערות שפסעו בהן, או שמא היו אלה התכשיטים הדומיננטיים של ה. שטרן. התחושה היתה שמעצב שמלות הכלה והערב דני מזרחי וחברת התכשיטים ה. שטרן מתחרים ביניהם מי יצליח יותר להסתיר את המתמודדות מעין הצופים.

הערב הנוצץ מורכב מדי שנה מאותו תפריט, ומוכיח שמארגני הטקס מאמינים, משום מה, שדווקא הדברים הצפויים למדי, הם אלה שמרתקים יותר מכל את המוח האנושי.

שוב גלית גוטמן מנחה את הארוע, בעוד שמלה עם כתפיה אחת שעיצב דני מזרחי. הטקס עדיין מתקיים בחיפה והרקדנים שמפזזים בין המועמדות שוב רוקדים בחולצות כפתורים פתוחות ובחזה חשוף. התפאורה כרגיל נוצצת מדי, ואל תשכחו לשבץ בתכנית גם זמר שהוא קצת מזרחי.

להגנתם יאמרו בוודאי המארגנים שסוס מנצח לא מחליפים. ואכן, הקהל בבית לא הצליח לסרב לבילוי הקליל של צפייה בנערות יפות ונרגשות ובאחינועם ניני והרייטינג עמד על 16.6%.

דווקא משום שיש רצון לצפות בטקס, אסור לזלזל בצופים שבאו לרוקן את הראש אחרי יום עבודה. קשה היה להתעלם מהעובדה שכמויות החסויות המסחריות בטקס היתה צורמת במיוחד והכניסה יותר כיעור לפריים מאשר יופי. היה קשה לראות את המתמודדות בתוך היער הגדול של הסופרלטיבים לנעלי סקופ והקרדיטים לאיפור והשיער.

לא פותחות מתנות לפני קהל?

מי שצלח את כל זה הגיע לשלב הכתרת המלכות. ונחזור לפרסומות: מנכ"ל חברת התיירות סקי דיל, עולה לבמה להעניק סופ"ש בברצלונה לחביבת הקהל (שאתם בחרתם באמצעות הסלולרי שלכם, בעלות של שיחה רגילה).

נערת היופי-עשרה לעומת זאת, זכתה לקבל את הכתר שלה מנציג של לה-קוסט ואיזה קשקוש לשיער. שהחיינו. והנה הם ממשיכים לעלות אל הבמה נפוחים מחשיבות עצמית: המנהלת המסחרי של אופנת גולף, נציגי מייבלין ניו יורק בישראל (גוטמן מזכירה לכם, למקרה ששכחתם: "מעניקת החסות הראשית של הערב") ומנהלת השיווק של ה. שטרן". זו מודה שהיא עומדת כאן כבר הרבה שנים ובכל שנה מתרגשת מחדש ומכתירה את נערת ישראל, שגם קיבלה ביד שקית מטופשת של ה שטרן. בה. שטרן מצטערים כניראה שהיא לא שמעה על המנהג הפולני לפתוח מתנות במעמד הענקתן.

אחרי שצפינו בקטע מוסרט ומחמם לב של המלכה היוצאת, מבקרת בגן של ילדי וראייטי ובעודה חולקת תודותיה לצוות של לאשה ולסוכנות לוק, אנחנו מתחילים לחשוב שגם לנו צריכים לשלם.

בינתיים מגיע הבא בתור: מר יונה יהב, ראש עיריית חיפה. הוא עולה לבמה כדי לשמוח שמלכת היופי היוצאת משלמת לו ארנונה, מעביר ברכה מיוחדת מהעיר הכי יפה בארץ ויוצא בקריאת: בואו יותר לחיפה.

קחו נשימה עמוקה, אנחנו כבר מסיימים. מנהל המכירות הארצי של סוכנות המכוניות "הים התיכון", עולה לבמה כדי להעניק למלכה הנבחרת את הפיאט גרנדה פונטו. מצטרפת אליו מרים נופך מוזס, עורכת לאשה, שמזוהה עם ההכרזה על הזוכה, ממש כמו מינה צמח עם מדגמי הבחירות. הנה היא כמעט מכריזה על מלכת היופי לשנת 2009. אבל תתאפקו רק עוד קצת. יוצאים רק לעוד פרסומת אחת וחוזרים.

ואנחנו אומרים, תשאירו את הנוסחה, זה בסדר, לא מדובר פה במקבילית המוחות, רק תחליפו מדי פעם את המשתנים. רעננו את המנחים, תנו לסלבס מעניינים באמת להכתיר את הזוכות, שבצו את נציגי החסויות ברשימת תודות בסוף התכנית. תנו תפאורה שפחות תעייף את קרנית העין, שמלות מתונות יותר וכוריאוגרפיה אמיתית לרקדנים. כל אלה יוכלו לעזור לכולנו לזכור את המלכה הזוכה, לפחות עד שנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully