וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיתי ג'ינסים שרים

גלי רבינק

24.3.2009 / 19:06

קרוקר אימצו להקת רוק, נתנו ללהקת היפ הופ להציג את בגדי הקיץ שלהם והכבירו בהשראות שוות. אבל צריך יותר מזה כדי להרשים את גלי רבינק

חבל שעם כוונות לא קונים במכולת. בתצוגת הקיץ של קרוקר היה ניסיון לעשות משהו מרענן ופרוע והתוצאה הייתה קפה שהתקרר. את התצוגה פתחו " פנטזיקו" להקת הבית של הקרוקר. כן, יש דבר כזה. מוסיקאי האופנה של "פנטזיקו" לבשו טי-שירטים בצבעי ניאון וחולצות משובצות וניראו כמו חברים בחוג לנוער שוחר מדע שסיימו את שיעורי הבית ומתאמנים בגראג' של ההורים.

בקטלוג שצילם גולי כהן מצולמים חברי הלהקה, במראה יותר הורמונלי ובועט. רוב התמונות הן שחור לבן בסצנות מאחוריי הקלעים עם דוגמניות בתפקיד גרופיות הנלהבות, על רקע שולחן ביליארד וספות מרופטות.

בהמשך הקמפיין של החברה, הלהקה צפויה להופיע בסמוך לחנויות הרשת ולחפש את זמר וזמרת הליווי, שיצטרפו אל סבב ההופעות בנקודות קרוקר בארץ ובחו"ל. כי מסחרי זה הכי, אחי.

אמיר צוקרמן סולן "פנטזיקו" הסביר ש"במציאות העגומה של עולם המוזיקה בארץ, אני רואה בזה התנסות מעניינת וכיפית. היום משפטים כמו "להיות אמיתי, נאמן לעצמך ולמוזיקה שלך כבר לא אקטואליים".

מחווה לאפרוחי רעננה

בהמשך התצוגה במקום המיקס הצפוי של דוגמניות, דוגמנים וקאט ווק, הציגו את הבגדים להקת "מחולה" שרקדו היפ הופ. על פניו הברקה. חברי הלהקה נראו כמו קהל היעד של הקולקציה ונתנו בשובבות, בדינמיות ובקצב על רקע וידאו ארט. בפועל הייתה תחושה מתנ"סית, משהו בין היי סקול מיוזק לאפרוחי רעננה. עומס נרשם בגזרת "פרצופי מראה" ובמבטים רווי משמעות נוסח דני זוקו.

עיקר הקולקציה היה בייסיק לביש עד מפוהק - טי-שרטים צבעוניים בצבעים עזים מורוד פוקסיה ועד ירוק תפוח, שהיו ברובם הגדול חולים בקדחת ההדפסים הבולטים והשתלטניים.

היו גם ברמודות צבעוניות וג'ינסים משופשפים עם קרעים בהשראת בעלי מקצוע אותנטיים, כמו ג'ינס הדוור- עם שפשופים בצד המכנסיים בגלל תיק המכתבים, הג'ינס המלוכלך של המוסכניק או הג'ינס של פרש הסוסים. רק שאף אחד מהם לא הצליח להעניק מראה וינט'ג אותנטי של פועל בסוף יום עבודה.
דווקא בג'ינסים הפחות מתאמצים היו גזרות טובות ותפירה איכותית.

היבוא היפני

בחלק השני של התצוגה הציגו להקת "מחולה" את מותג האופנה החדש מיפן "Don't Kill The Sound". שקרוקר מייבאים ופונה לקהל הצעיר בגילאי 12-18. למרות ההבטחה שההשראה היא דמויות המנגה, בהדפסים על הבגדים לא נמצא כל דמיון גרפי לקומיקס היפני המשובח או לנועזות של אופנת הרחוב היפנית.

אם כי ניתן למצוא מספר פריטים שילדת חטיבה עדכנית תחמוד כמו הגרביונים שחורים על כוכבים ורודים ונאיביים עליהם, חצאית שכבות קצרה והנעליים הצבעוניות.

לקרוקר 33 סניפים ברחבי הארץ (המותג "Don't Kill The Sound" יימכר ב- 20 מסניפי הרשת).

טווח מחירים:
נשים- חולצות 80-160 שקלים, גברים-חולצות וג'קטים- 110-260 שקלים, ג'ינסים- 500-700 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully