וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוטובוס, בלי מזגן

הגר ליינקרם

25.3.2009 / 8:53

למרות שהרבה מבגדי הקיץ של גולברי מאיימים לבלוע אתכם עם בדי סטרץ' ולעטוף אתכם בבד סינתטי, יש בכל זאת גם למה לצפות

מראה היאכט קלאב, המראה היפני, המראה האתני והמראה הרומנטי, אלו שמות הקטגוריות בקולקציית גולברי החדשה. אבל תשכחו מחופשות על יאכטות או ביקור בטוקיו לרגל פריחת הדובדבן. מראה הבגדים ברובו, מתאים לנסיעה באוטובוס על ציר ז'בוטינסקי כשחם, צפוף והמזגן לא פועל.

הבעיה העיקרית במרבית הפריטים, לא נעוצה דווקא בגזרות שברובן נראה כי הושקעה מחשבה והן מכוונות עבור נשים שעברו את השלושים, עם כמה קילוגרמים מיותרים. הבעיה הוא בעיקר בבחירת הבדים – מרבית הפריטים מורכבים מבדי סטרץ' סינתטיים ודביקים, שלא מתאימים לקיץ ובדרך כלל פשוט לא מחמיאים ויושבים בדיוק על המקומות הלא נכונים.

המחשבה על הסתרת הטפחיים, הובילה את המעצבים לשימוש מוגזם בסיומות של פטנט, הן בחולצות והן בחצאיות. כך שאל בדים צבעוניים עם דוגמאות גיאומטריות או פרחוניות עמוסות למדי, שודכו פיסות בד סטרץ' שחור באזור המותניים, שאמורים לטשטש, אבל במקום זה יוצרים בעיקר מראה המוני וזול.

את נקודות האור של הקולקציה, אפשר למצוא בקטלוג. ניכרת בו עבודת סטיילינג משובחת של גדי אלימלך ונראה שהפרזנטורית שלי גפני מרגישה בנוח בתוך הבגדים. הפריטים שנבחרו לצילומים, הם אכן נקודות של אופטימיות זהירה שמבצבצים מתוך הקולקציה, ומי שניחנה בחושי צייד מפותחים במיוחד, תוכל לדוג לעצמה כמה פריטים מנצחים.

אל תיראו מכווצות

בין הפריטים הבולטים, חולצות קלילות ורחבות עם עבודת תחרה גדולה, שמעטרת יפה את הבד, גופיות עדינות בצבעים מעושנים, גם כן עם חורי תחרה במראה כפרי ומעודן והמוצלחת מכולם, היא שמלת טוניקה בגזרת עטלף עם שרוך קשירה במותניים, שהיא פריט בייסיק אלגנטי וראוי בהחלט. מה שמוביל למסקנה כי הבעיה העיקרית באמת בשאר הפריטים, היא המחסור בקצת שיק ופאסון. מרבית מן החולצות מגיעות למשל עם מפתח ריטה המפורסם החושף כתפיים ונסגר באזור החזה בגומי שבמקום סיומת יפה ואלגנטית הגומי מעניק לחולצה מראה מכווץ ונטול חן.

המחשבה על פונקציונליות אצל המתלבשת הישראלית הממוצעת, מביאה עמה גם מגוון רחב של כ-12 דגמי מכנסיים שחורים, שבאים לתת מענה לכל דורשת במגוון רב של מידות ואורכים. מלבד המכנסיים השחורים שהם פריטי בייסיק חסרי אפיון מיוחד, שאר זוגות המכנסיים סובלים מעומס של דיטיילים כמו אבני חן צבעוניות ודגמ"חים מרובי כיסים. דווקא במחלקת הג'ינסים ישנם מכנסי פדלפון בכחול רויאל בהיר, עשויים דנים דק וסטרצ'י ואלו הם בהחלט סממן של אותם רגעי נחת שניתן להגיע אליהם בשיטוט באחת מן החנויות.

עוד נקודה של אור מגיעה מכיוון די מפתיע. ההיצע של בגדי ערב אמנם מצומצם אבל הפריטים השחורים המשולבים עם בדי סטן כסופים מתגלים כפריטים עם ניחוח קלאסי שבהחלט יעלו יפה עם שילוב של אקסוסוריז נכונים. אלו בוודאי ויצלחו לקצור מחמאות בארוחת ליל הסדר וישרדו כמה עונות כפריטים שתמיד יהיה אפשר לחזור אליהם.

מחירים: חצאיות החל מ-199.99 שקלים, מכנסיים החל מ-139.99 שקלים, חולצות החל מ-99.99 שקלים, ג'ינסים החל מ-299.99 שקלים, שמלות החל מ-199.99 שקלים, טוניקות החל מ-149.99 שקלים, ז'קטים החל מ-299.99 שקלים.

להשיג בחנויות גולברי ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • גולברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully