וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן מוצאים בגדים לליל הסדר

לירוי שופן

25.3.2009 / 14:06

MANGO העמידו לקיץ את אחת הקולקציות הטובות מבין הרשתות הגדולות. הנהלת החברה: "אנחנו לא עוסקים בהשוואות לזארה, אבל עולים על כל השאר"

רעש וצלצולים ליוו את פתיחת חנות הדגל של MANGO לפני כשלושה חודשים וסימנו את ההתחדשות של הדיזינגוף-סנטר מבחינת חנויות האופנה. החנות החדשה של MANGO, הפרוסה על פני שני מפלסים רחבי ידיים, הייתה לא רק סימן לשאר החנויות מסביב להתחיל בשיפוצים אינטנסיביים. היא הייתה הצהרת כוונות מצד החברה הספרדית לגבי השוק הישראלי. באחת צירפו אותנו לקבוצה של 200 חנויות ברחבי העולם (מתוך 1300) שמקבלת את הטופ המיוחס ונשלחת אליהן הקולקציה הענקית של המותג.

כל זה מאד מרשים אבל התחרות של MANGO מול זארה וקסטרו היא עדיין לא קלה. שרונה אלמוג, נציגת הנהלת "MANGO" בארץ, טוענת ש"היא לא עסוקה בהשוואות, אבל האיכות – והווליו פור מאני (value for money) – של MANGO עולה על השאר".

יכול להיות שהיא לא רחוקה מהאמת כי העונה, MANGO העמידו ללא ספק את אחת הקולקציות הטובות שאפשר למצוא ברשתות הגדולות.
לבגדי הקיץ שלהם יש טמפרמנט גבוה, דם חם ומוחצנות שמראה שכאן לא מפחדים ללכת עד הסוף. אמנם קומת הכניסה של סניף הדגל מלאה באסופה לא ממוינת היטב של פריטי קז'ואל לא מרגשים, החלטה תמוהה לכל הדעות, אבל בקומה העליונה יש את כל הפריטים שלשמם התכנסנו.

מי זה אדם ליפס?

הסיפור המרכזי כאן הוא האקזוטיקה והחתירה היא למראה שמשלב בין ז'קטים הדוקים בסגנון ספארי לחליפות "פרידה" (על שם פרידה ג'יאניני המנהלת הקראטיבית של גוצ'י) ושמלות נשפכות מבדים דקיקים בצבעים עכשוויים של כחול רויאל, דפוסי אש וורוד פוקסיה.

משחקי הפרופורציות נלקחו כאן לאקסטרים, עם שרוולים מוגזמים, מכנסי הרמון ועודף בד כללי. גם האוברולים שהם טרנד שהווג הבריטי סימן בהרחבה בגליון מרץ האחרון, תופסים חלק נכבד. חלקם עשויים מסאטן או מבדי כותנה קשיחים יותר והם אינטרפטציה עכשווית לפריטים שנראו על המסלולים של איב סאן לורן ואחרים.

אבל מה שמשמח העונה יותר מכל ביחס לקולקציות אחרות בשוק, הוא העובדה שMANGO מביאים לארץ שיתופי פעולה עם מעצבים מפורסמים. מוכרת כמובן המיני קולקציה ש"מעצבת" פנלופה קרוז מידי עונה לרשת (בפעם שעברה היא הצליחה לדחוף לעניין גם את אחותה המשופעת), אבל ממנה אפשר להתעלם כי את הפוקוס גונבת העונה הקולקציה שעיצב אדם ליפס (Adam Lippes).

אקססוריז מגרים

לליפס יש מותג הקרוי על שמו המייצר קז'ואל מיוחס ויקר לשני המינים. את הפרסום שלו הוא קנה בזכות פוזיציה נחשבת כמנהל קריאטיבי אצל אוסקר דה לה רנטה בין השנים 1999 – 2003. ל- MANGO הוא מביא שמלות ערב רב שכבתיות עם נגיעה שהופכת אותן לפחות יומרניות ובהחלט נגישות ללבישה.

על הדרך כדאי גם לתת הצצה בקולקציות שמלות הערב המצויינת שעיצב עבור הרשת זאהיר מורד, שכוללת כמה אקססוריז מגרים בדמות סטילטו בוורוד עתיק עם קלאץ' קטן וקשיח.

כך שבגזרת הנשים מאד ביזי. ומה עם הגברים? מהנהלת MANGO נמסר כי למרות שהובטח לקהל הישראלי שיתחיל יבוא לארץ של בגדי הגברים של החברה כבר בספטמבר האחרון, חלו עיכובים והם מצפים אך לא מבטיחים כי בעונה הבאה זה יקרה.

מחירים:

חולצות : 79-369 שקלים, שמלות : 199-799 שקלים, מכנסיים: 99- 449 שקלים, ז'קטים: 159 – 549 שקלים, שמלות ערב: 889 – 1599 שקלים, נעליים: 199 – 799 שקלים, תיקים: 119 – 979 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • mango

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully