וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני לי להיות הכלי שלך

אלישבע כספי

26.3.2009 / 6:12

מעצב שמלות הכלה עבר עכשיו לסטודיו שצריך להגיע אליו במיוחד ומצהיר שהוא המכשיר האופטימלי למימוש פנטזיות של כלות

מעצב שמלות הכלה יאיר ג'רמון עזב לאחרונה את מתחם הכלות ההומה שבאזור דיזנגוף ועבר לסטודיו חדש ליד נמל תל אביב.

ההתרחקות לא מקרית. עשר שנים אחרי שחזר לארץ מלימודי אופנה ב-FIT בניו יורק והתבסס בנישה של שמלות כלה, נראה שזאת דרכו לבדל את עצמו ממעצבים אחרים בתחום והוא מרגיש בטוח מספיק כדי לא לארוב ללקוחות אקראיים בדרך הראשית.

לסטודיו שלו לא נקלעים במקרה, אלא מגיעים במיוחד, לרוב בתיאום מראש. למרות שהמקום עמוס בשמלות, ג'רמון מבהיר שאין לו קולקציה והוא לא נוהג להכין קולקציה חדשה מדי עונה.

הוא מצהיר שהוא מקפיד להקשיב לפנטזיה של הלקוחות, להכיר את האישיות שלהן, ללמוד על אופי האירוע ולעצב שמלת חלומות שתענה על כל הפרמטרים של הקונה. מבחינתו זהו הדבר החשוב ביותר.

הוא בוחר לא להגדיר את הסגנון שלו ולא להתמקד בהעדפות שלו, בטענה שהוא קודם כל כלי למימוש החלומות של הלקוחה. "כמובן", הוא מוסיף בחיוך, "שהוא רואה את תפקידו גם כמי שצריך לפעמים לחנך את הלקוחות, כדי להגיע למה שנכון עבורן".

האיש הדור

הבחירה בעיצוב שמלות כלה מאפשרת לו לעשות סוג של הוט-קוטור, תפירה עילית בהזמנה והתאמה אישית, שבארץ יכול להתקיים לדבריו רק בתחום של שמלות כלה ואולי מעט בבגדי ערב, בעיקר כי אין כאן מסורת של אירועי שטיח אדום ונשפים נוצצים המחייבים "שמלות אוסקר".

ג'רמון הפך בשנים האחרונות למעצב פופולרי בקרב אצולת הממון הישראלית. הוא נתפש כמי ששואף להציג סוג של אופנה עילית בשמלות שהוא מעצב ומקפיד להשתמש בבדים איכותיים כמו משי שיפון, משי אורגנזה, ותחרות משובחות, אותם הוא רוכש אקסקלוסיבית לסטודיו שלו, פעמיים בשנה בנסיעותיו לתערוכת הבדים Premiere Vision בפריז.

גם אם היחצנית שלו מצהירה שהוא מאמין במינימליזם אופנתי, הקשר שלו למינימליזם נראה קלוש כשרואים את השמלות שהוא מעצב. גם השמלות בגזרות הפשוטות והנקיות ביותר, הן בעלות מראה הדור ויוקרתי בזכות עושר הבד הנשפך או העיטורים הנוצצים של אבני סברובסקי.

אין זה אומר שיש אצלו בהכרח אלמנט מן ההגזמה. ג'רמון יודע את המינון הנכון בשימוש באלמנטים הקישוטיים, ומצליח לרוב ליצור מראה אלגנטי ולא עמוס מידי.

האיש אוף וויט

במפתיע אין רוב לשמלות הלבנות בסטודיו. המעצב מודה שהוא מעדיף את גווני השנהב והאוף וויט, כי בעיניו מתקבל מראה יותר קלאסי בגוונים האלה, מי שמעדיפה יכולה תמיד לבחור בלבן בוהק.

חלק מהטרנדים הבולטים השנה בעיצוביו, הם מראה האלה היוונית, המתאפיין בגזרת אמפייר ובנפילה רכה ונשפכת של קפלי בד משי, בשילוב עיטורים של רצועות רקומות באבני סברובסקי.

וכמובן שילובים של כתפייה א-סימטרית המחוברת לשמלה סטרפלס, במראה יווני.

וגם: מראה הווינטג', המתאפיין בשמלות בסגנון שנות ה-20 וה-0, עם הרבה קפלים מסולסלים במראה השכבות המדורגות והרבה בדי תחרה שקופה (מעל בד בצבע הגוף) עם אפליקציות של אבני סברובסקי, שנעשו במיוחד עבורו על פי עיצוביו.

הפרזנטורית שלו היא הדוגמנית הדתיה חוה מונד, שעובדת בעיקר בחו"ל, והצטלמה לקטלוג אחרי שג'רמון עיצב עבורה את שמלת החתונה, לפני כארבעה חודשים. מונד שבאה ממשפחה דתית לבשה בחתונתה שמלה צנועה יחסית עם שרוולים ארוכים. בצילומים היא מדגמנת שמלות הרבה יותר סקסיות וחושפניות ונראית חלומית כמו שכל כלה מייחלת להראות, כולל תמונה בה היא מזכירה מאוד את ניקול קידמן בשמלת הנוצות שהשחקנית לבשה בטקס האוסקר האחרון.

מחירים להשכרה: בממוצע בין 11,000-16,000 שקלים.
(מי שחפצה לרכוש את השמלה המושכרת תידרש להוסיף עוד כמה אלפי שקלים על המחירים האלה).

הנמל 36, ת"א. 03-6024385

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully