וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מבעבע בתוך הקוס

לירוי שופן

26.3.2009 / 13:29

COS מבית H&M הוא המותג הכי תוסס באירופה כרגע. לירוי שופן מציע לכם להתחיל בעצומה שתביא אותו לפה. זה לא יעלה לכם ביוקר

כמעט שנה עברה מאז שסקרנו כאן לראשונה את המותג COS מבית H&M. מאז הוא הספיק להפוך מאקספרימנט מעניין של בגדי High street מינימליסטיים וחסכניים, לאחת התופעות המבעבעות בחוגי האופנה האירופאים.

הגיליון הראשון של המגזין החדש והמצוין LOVE, שהושק לפני חודש, שעל חזיתו התנוססה בת' דיטו בעירום, הוקדש לכל הדברים שהמגזין אוהב בעולם האופנה ו-COS קיבלה מקום של כבוד לצד אחרים כמו דולצ'ה וגאבאנה, מעצב הנעליים של לואי ויטון והדי סלימן. מספר עמודים מושקעים יוחדו לקולקציות הקיץ של COS, וכללו צילומים של אושיות אופנה נחשבות שדיגמנו בהצהרתיות את הפריטים. הבחירה של המגזין, שמתמקד כמעט באופן בלעדי באופנה יקרה להחריד, ברשת הצעירה לא מותירה ספק - COS הולכת לכבוש את עולם האופנה ולטשטש לחלוטין את ההבדלים בין אופנה גבוהה לאופנה נגישה.

בקולקציית הקיץ של COS השאיפה, כתמיד, היא לעצב פריטים אייקוניים לגברים ונשים, תוך חקירה מחודשת של הצורה והפונקציונליות שלהם. התוצאה הסופית נראית כמו משהו שנופל בין ז'יל סנדר והקו הגבוה של קלווין קליין, רק במחיר נמוך יותר באופן משמעותי.

לא מגיע לכם כל הטוב הזה

הבגדים מגיעים במראה יבש ומעט מיושן בכוונה, בצבעים קיציים של קוראל, בז', צהוב וטורקיז, וכמובן לבן ושחור. הצללית הנשית נעה בין שמלות עשויות כותנה עבה למשחקים מרומזים של בדים נשפכים ורכים יותר. אצל הגברים, החזרה ללבוש המחוייט נשברת על ידי בדים מקומטים או טישירטים וסריגים דקיקים במפתח צווארון רחב במיוחד.

הניקיון הקיצוני שנראה מאפיין את הגזרות המושלמות של COS, הוא רק למראית עין. בהתבוננות קרובה אפשר להבחין בניואנסים המסתתרים תחת הקפלים – אריגות בצורות שונות, טישירטים משכבות בד כפולות, שהמעניקות להן נפח ומעילי ניילון דקיקים, נפוחים ומרובי כיסים. מה שמאפשר להם ליצור צורות ומרקמים חדשים במסגרת העיצוב המינימליסטי.

אלו אולי בגדים של רשת, שטווח המחירים שלה מתחיל מ-29 יורו ולא עובר את ה-199 יורו, אבל גם רמת העיצוב ואיכות העשייה, מכוונים אותם להישאר כמעט לנצח. מוזר כמה מרענן לפגוש רשת שלא מבזבזת את זמננו בתרגום טרנדים של מותגי העל למחירים זולים, לא ממחזרת חומרים כמו אחרות ובעלת זווית ראייה מוצקה ומובחנת.

השאלה הבוערת היא כמובן, האם כל הטוב מגיע לנו, ויותר חשוב האם הוא גם יגיע אלינו ביום מן הימים. אמנם התבשרנו כי H&M תפתח כאן סניפים לקראת סוף השנה, בזכות לחץ ציבורי יוצר דופן (בעיות הפליטים בארץ לא זוכות לכזה הייפ), אבל נכון לכרגע, דוברי חברת COS מוסרים שהיא אינה צפויה לנחות כאן בקרוב. האם זה בגלל חיבתו של השוק המקומי לטראש? אולי, אבל שווה לנסות לפתוח קבוצת תמיכה בפייסבוק. במקרה של H&M זה הרי עבד. ואם לדבר בכנות, אני מוכן לפעול למען טרייד אוף – תשאירו את H&M בבית, תביאו את COS. יהיה הרבה יותר שמח ומעניין, אנחנו מבטיחים. סוף סוף משהו שונה מהנוף המקומי. צריך להודות כבר עכשיו - H&M לא תביא שום בשורה חדשה. COS דווקא כן.

טווח מחירים : 29 – 199 אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • COS
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully