וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפוט שיק

גלי רבינק

29.3.2009 / 18:25

במושב עין איילה מעצבת בחורה נוסטלגית, פיג'מות וכותנות שהן הרבה יותר אווירתיות מאשר הטרנינגים הצפויים שאתן הולכות לישון איתן

גם קוקטיות מוקפדות מועדות בסוף היום. הן מוצאות את עצמן בפיג'ימה מאולתרת בגרסת הלבנט, כלומר חולצת סוף מסלול משודכת ברישול ונגד רצונה למכנסי פוטר מרופטים. כדי להציל אותן מעצמן, עיצבה נטע איזנשטיין קולקציית פיג'מות שמרגישה כמו לורה אינגלס טובלת ביסקוויט מתפורר בתה.

ההשראה שלה היא בגדי שינה ולבנים של שנות ה-20 וה-30, נוסטלגיים, נאיביים ומרמזים. הם מעוטרים בפפיונים קטנים, תחרה עדינה וכיווצים רומנטיים. קומפוט שיק.

היא עיצבה כותנת "נני" בהשראת סצנת השינה מ"צלילי המוזיקה", מכנסי פיג'מה עם עיטורים נוסטלגיים ותחרה, שניתן לשלב בשיטת מיקס אנד מאטץ' עם מגוון של גופיות וגם גטקעס שובה עם תיפורים גסים וסרט סאטן.

גירל פאוור

לאיזנשטיין (43) יש לוק של ילדה מהורהרת, עם תלתלים בלונדיים רכים ובגדים עליזים. לפני כשבע שנים החליטה לשנות את מסלול חייה בעקבות פגישה מקרית ולעסוק באופנה. "פגשתי בקורס יוגה לנשים בהריון את שחר כ"ץ פרנקל, מאיירת שעבדה אז כארט-דירקטורית בחברת פרסום, והמבטים שלנו הצטלבו. שתינו היינו סוג של עוף מוזר, לבושות בבגדים צבעוניים, נועזים ועם שילובים אקלקטיים. ומיד התחברנו על הרקע הזה. דגדג לנו ליצור אופנה ביחד, אבל לקח זמן עד שהרעיון הבשיל ותפח. כשראיתי לראשונה את ספר אופנת הרחוב היפנית "FRUITS", ידענו שזו ההשראה שלנו ויצאנו לדרך".

המותג "גוזמא" שהקימו ביחד, התחיל בבלון ניסוי קטן בחצר הבית. הן הוציאו את תכולת הארונות שלהן ויצרו בגדים צבעוניים וכובשים. "לי היה ברור שלפי חלוקת התפקידים בינינו שחר תהיה מופקדת על הפן היצירתי ואני על הנבירה וכיתות הרגליים בחיפוש אחר בדים, מצעים ישנים ובגדים בחניות יד שנייה, כדי ליצור בגדים ממוחזרים - אופנה אקולוגית.

אבל שחר אמרה שיש לה תחושה שאני יוצרת עם ידי זהב וכך נאלצתי להתגבר על הפוסט-טראומה משיעורי מלאכה בבית הספר. לראשונה בחיי למדתי לתפור וכך יצרנו ביחד בגדים ליומיום וסינרי בישול צבעוניים ונוסטלגיים".

מסיבת פיג'מות במרפסת

באופן אבסורדי דווקא ההצלחה המפתיעה סימנה את תחילתו של הסוף. "חברה מסחרית התלהבה מהדגמים והייתה דרישה שנייצר כמויות מסחריות שלא היינו ערוכות להן. הרגשנו שאנחנו מאבדות שליטה על העסק. הצמידו לנו תדמיתנית והחלו לדבר איתנו במושגים מקצועיים מעולם האופנה שהיו זרים לנו. בשלב הזה החליטה שחר לפרוש וכיום היא מאיירת ויוצרת בחימר.

למרות ש"גוזמא" כבר לא קיימת, בזכות החברות שלנו העזתי לעשות צעד ראשון בתחום האופנה והתחלתי ליצור, לתפור ולצייר. יש בינינו עדיין חברות אמיצה ושחר היא זו שאיירה את האיורים הפסטליים בקטלוג החדש, בו נראות הפיג'מות על רקע נוף סהרורי כמוכות ירח".

את מותג הפיג'מות החדש שלה "JAMA", היא מוכרת באינטרנט ובמרפסת קטנה בביתה בעין איילה, שהפכה לחנות משמחת של פיג'מות. את הבדים היא מקפידה לאסוף מחנויות יד שנייה, ויצ"ו ומאוספי טקסטיל של אנשים פרטיים. "אני רואה זאת כתרומה קטנה לקהילה ולאיכות הסביבה", היא מדגישה.

שתי מכירות מיוחדות

לרגל הפסח יימכרו הפיג'מות הנוסטלגיות של איזנשטיין בגרנד קניון בחיפה, במסגרת יריד "נשים ונפלאות", שיתקיים ב-31 במרץ, בין השעות 10:00-22:00.

מכירה נוספת תתקיים ב-3 באפריל, ב"מאמאשוק 3" בעין איילה מ-11:00 בבוקר ועד השקיעה.

מחירים לדוגמה:
פריט פיג'מה (מכנסיים/חולצה): 156 שקלים; כותונת קיצית: 250 שקלים; כותונת חורפית ("צלילי המוסיקה"): 360 שקלים; גטקעס: 156 שקלים; גופייה: 70 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • פיג'מות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully