וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווסוס

טלי שריזלי

30.3.2009 / 18:21

כמו חיבור מגוחך בין שני בעלי חיים, השת"פ החדש של ניו באלאנס עם ניין ווסט לא מתרומם. יוזמה יפה, אבל ביצוע מיושן

שיתופי פעולה מעניינים בין מותגי אופנה שונים למעצבי על, יוצרים בד"כ את אחד משני האפקטים הבאים: היסטריה קלה א-לה קייט מוס לטופשופ, שכללה תורים ארוכים בפתח החנויות, שהחלו להשתרך עוד באישון ליל, טרם ההשקה, או תגובות מפוהקות, כדוגמת השתפי"ם של גאפ וטארגט עם "לכו תזכרו מי זה היה בדיוק".

בניגוד לשתפי"ם של מעצב-על זוהר עם רשת מותגים שמציעה ליין שונה משלו, מציעים לנו ניין ווסט וניו באלאנס, איחוד מסוג קצת אחר: נעל עם נעל. לכאורה, חיבור חכם ומעניין בין חברת נעלי ספורט ותיקה לענקית הנעלה טרנדית, ניין ווסט, כשהרעיון הוא יצירת קו נעליים ספורטיבי לנשים במראה אולטרה-מעוצב. אבל הנעליים בשטח מציגות מיזוג שלא עלה יפה. הוא הוליד נעליים שסובלות בין היתר מצבעוניות מזעזעת מדי ומעיצוב שמזכיר את נייקי, אבל בשנות ה-90.

שלושת המעצבים של הליין המאוחד, הם פרד אלרד, המנהל הקריאטיבי של חברת ניין-ווסט, ושני מעצבי ניו-באלאנס, סווניה דיוויס-קילר ורוברטו קריבלו. הקולקציה מורכבת מארבעה קווים – Icon ,Sheer, Kiki ו-DNA. מבין ארבעת הקווים המוצלח מכולם הוא קו ה-Icon, שכולל נעלי ספורט צבעוניות במיוחד, במראה קלאסי של ניו-באלאנס. בשני דגמי ה-KIKI, מצטרפים אל המבנה הפשוט והחזק של ניו באלאנס, רצועות גומי צבעוניות, במראה היי-טקי משהו. התוצאה אולי לא מזעזעת, אבל קצת מיושנת ומזכירה את הדברים שעשתה נייקי אי שם בשנות התשעים. דגמים אחרים עלולים להעלות בכם זכרונות מהמילניום, אז היה נהוג לצבוע כל מה שזז בכסף ושקוף, כי זה העתיד.

החוצנית שתשמור לכן על הנעל

קווי ה-sheer ("שקוף") וקו ה-DNA, מגישים לנו שורה של כפכפים ו"חצאי נעל", בצבעים אפורים-שקופים או בצבעוניות עדינה, שמעניקים גם כן תחושה כללית מיושנת.

עוד רעיון מיותר לחלוטין שמתווסף לקולקציה, בקונספט ארכאי, הוא המצאת דמות מצויירת שמלווה את הקולקציה. "NWBI", היא חוצנית בלתי מזוהה, (מה שאמור להוסיף לה נופך עתידני), שמזכירה במשהו את עבודותיו הפופולריות של האמן היפני מוראקאמי.

בינינו, לו היו מודיעים לנו מראש, שהקו מיועד לילדות/נערות, זה עוד היה מתקבל על הדעת, אבל אם לוקחים בחשבון שהקולקציה מיועדת לנשים, דמותה של "NWBI" היא טיפה מגוחכת, במיוחד כשמושגים כמו חזון העתיד, המילניום והשימוש העודף במילה היי-טק שייכים לעשור שעבר.

אבל למרות תחושת הדה-ז'ה וו החזקה שמלווה את הקולקציה, זו עדיין חוויה מרעננת לראות חיבור בין שני תאגידים כה שונים יוצא אל הדרך ואשר מציע נעליים במחיר סביר, הנע בין 69 ל-89 דולרים, במיוחד בתקופה בה כולם מתעסקים במיתון,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully