וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים של...

כתבת: גלי רבינק. צילומים: גלעד בר שלו

31.3.2009 / 12:09

הקהל שהגיע להשקת האלבום החדש של אמדורסקית, היה פחות נועז וצבעוני מהזמרת. ועדיין, מי שהתלבש בטעם, מקבל ספוט בוואלה! אופנה

בשיער אדום וכוס בירה ביד - סאלי אייקוט (בת 29), לבושה בז'קט מפול אנד בר, טי שירט שחורה מזארה וטייץ עם איורים מ- H &M. "את הנעליים קניתי בשינקין ( לא זוכרת באיזו חנות), הטבעת היא מתנה מחברה טובה ואת שרשרת הצלב קניתי בפריז".

בחולצה שחורה וסרט סאטן לבן סביב הצוואר - לימור בן דוד
(27). "החולצה מזארה, את סרט הסאטן בצווארון אני הוספתי, המכנסיים ממנגו, הנעליים מחנות קטנה מיפו ששכחתי את שמה והחגורה מזארה".

לבוש שחורים - עידן לרוס (בן 22), מוכר ב" דליתי", לבוש בז'קט עור מ"אקספרס", חולצה שחורה מכופתרת מהארון של אבא, מכנסי סקיני של טופ שופ, נעלי אולסטאר, טבעת זהב שהייתה שייכת לסבי, שעון מוזהב (ומזויף) מצ'יינה טאון ושרשרת זהב דקיקה של אמא.

בשמלה ורודה בלתי נשכחת - מורן אייזנשטיין (30). השמלה מ-bebe , המגפונים הקצרים מסטיב מאדן, השרשרת של ספר הזוהר ואת העגילים קיבלתי במתנה מהחבר שלי.

בחולצה לבנה וחצאית מיני- מיטל טייב (בת 25) סטודנטית לתקשורת, לבושה בחולצה לבנה מכופתרת של טומי הילפיגר, חצאית שחורה ובלונית ממיס סיקסטיז, תיק קטן של GUESS,שרשרת של טיפאני ונעליים של ג'וסי.

עם חולצת כפתורים ורודה שמבצבצת למטה: אבירן לוי (בן 22) מעצב גרפי, לבוש בג'קט של TNT, וסט של cellio, החולצה של Dream and work, הג'ינס ונעליים של רנואר.

לימור בן דוד. גלעד בר שלו
לימור בן דוד/גלעד בר שלו
עידן לרוס. גלעד בר שלו
עידן לרוס/גלעד בר שלו
מורן אייזנשטיין. גלעד בר שלו
מורן אייזנשטיין/גלעד בר שלו
מיכל טייב. גלעד בר שלו
מיכל טייב/גלעד בר שלו
אבירן לוי. גלעד בר שלו
אבירן לוי/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully