וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלבשים של קסטרו

טקסט: גלי רבינק. צילומים: גלעד בר שלו

5.4.2009 / 11:20

לא כל המתלבשים הטובים באירוע פתיחת המתחם המחודש של קסטרו והשקת תערוכת 100 התל אביבים המשפיעים, לבשו את בגדי החברה

במתחם קסטרו בדיזנגוף סנטר נפרס שטיח אדום קצרצר לרגל אירוע שציין את סיום שיפוץ מתחם קסטרו בדיזינגוף סנטר, ואת תערוכת הצילומים של קסטרו בשיתוף השבועון "טיים אאוט תל אביב" של 100 האנשים המשפיעים בעיר. כולל מהדורה מוגבלת של מאה טי שירטים בהשראת תל אביב.

ליאב אזולאי (28), סטייליסט בקסטרו, מפגין לויאליות בז'קט כסוף מבריק, חולצת דגל ארה"ב בלוק וינטג'י משופשף ונעלי בד הכל של קסטרו. המשקפיים מדולצ'ה אנד גבאנה והשעון של סקטור. ציטוט: "האופנה היא שפה שכל אחד הוגה בדרכו".

מאיה דבש (32) ארט דרקטורית ב- "NEXT IN " בלוק של ספרנית שובבה בסריג זהב וחצאית ארוכה . הסריג מחנות יד שנייה, החולצה לבנה שעליה רקומים בזהב רוכבי אופניים – מאמא ונקנתה בשנות השישים, החצאית מחנות יד שנייה וחגורת הבד עם הפרח לא זוכרת מהיכן. ציטוט: "אופנה זה כיף, תיהנו להשתעשע".


יפעת קרני (37) סמנכ"לית השיווק בקסטרו, בלוק שחור עם חגורה מוזהבת : הקרדיגן השחור והאוברול השחור הבלוני של קסטרו, סנדלי גלדיאטור עם ניטים של גוצ'י, החגורה המוזהבת של חמותי, תיק פייטים שחורים מחנות וינט'ג בלונדון

יעל רגב , (25) מעצבת בגדי כלבים, במראה מנומר חייתי. "את השמלה בצבע חרדל, מצאתי ברחוב ("אמא שלי תזדעזע כשהיא תקרא שאני לובשת בגדים מהרחוב"), את העגילים המנומרים עיצבתי בעצמי, התיק המנומר מהשוק והסנדלים הכסופות מתחנה מרכזית בת"א". ציטוט: "אני כולי צ'יפ".

דורית גליקמן (לא מעוניינת לומר את גילי) עם כובע סובייטי, סבתא גאה במשרה מלאה, ("ותכתבי שאני גם אמא של עמרי ושלי, חברי הלהקה "התקווה 6"). "את הכובע, הז'קט מקורדרוי והמגפיים החומים קניתי במילאנו, מכנסיי הרכיבה הלבנים הם מזארה, את החולצה הלבנה עם הוולנים – אני לא זוכרת איפה קניתי, והעגילים של מיכל נגרין".

ליאת שטרנטל (29) באוברול אפור ותיק בצורת רדיו, עובדת בתוכנית "פרויקט מסלול". האוברול מ "ג'ולייט", התיק בצורת רדיו מ-loop בניו יורק, והמגפונים עם רצועות העור החומות ובד הקנבס השחור של eighty percent twenty. מוטו לציטוט: "כל המושג אופנה מרוכז בשבילי ב'פרויקט מסלול'".

מיכל שפירא, (28) שחקנית וזמרת, עם תיק גובלן של שער הניצחון בפאריז. חולצה שחורה ("סתם מצאתי בארון"), חצאית סריג פרחונית, מחנות יד שנייה בבלגיה ("התאהבתי בה כי היא נראית כמו ריפוד של ספה"), שרשרת צבעונית של דורי צ'נגרי, הנעליים של "מימה", הטייץ מחנות להלבשה תחתונה בדיזנגוף, והתיק משוק העתיקות בכיכר דיזנגוף ("הוא עלה לי 30 שקלים").

שי יעקב (23) מנהל חנות "קסטרו" בהרצליה, עם ז'קט לבן, חולצה בצבע קורל, חגורה לבנה ומכנסיים משובצים ( "הכל מקסטרו") הנעליים הלבנות מפול אנד בר, שרשרת זהב דקה מסבתא ושעון זהב מבילבונג. ציטוט: "אף פעם לא להתלבש בקו האופנה אלא לעשות שילובים שאתם אוהבים".

נגה פלוטניק (30) מנהלת פרסום ויח"צ בקסטרו, עם סנדלי טורקיז מרגשים. "החולצה השחורה עם הציור הצבעוני והחצאית השחורה מקסטרו, התיק החום דמוי עור קרוקודיל הוא של אמא, סנדלי הטורקיז מברלין והעגילים הורודים הקיפודיים משוק העתיקות בכיכר דיזנגוף".

הוונדר וומן לימור זהר שביט (בת 28),סטיילסטית. "החולצה עם דגל ארה"ב מקסטרו מן. שדרגתי וגזרתי את השרוולים שלה, השרשרת המוזהבת מסבתא, הצמידים הזהובים והמרשרשים משוק בצלאל, המכנסיים האדומים מבריקים מאמריקן אפרל, הנעליים של סטלה וינט'ג והתיק משוק בצלאל ("עלה לי 20 שקלים") .

מאיה דבש ארט דרקטורית. גלעד בר שלו
מאיה דבש ארט דרקטורית/גלעד בר שלו
יפעת קרני  סמנכ"לית השיווק בקסטרו. גלעד בר שלו
יפעת קרני סמנכ"לית השיווק בקסטרו/גלעד בר שלו
יעל רגב  מעצבת בגדי כלבים. AP
יעל רגב מעצבת בגדי כלבים/AP
דורית גליקמן. גלעד בר שלו
דורית גליקמן/גלעד בר שלו
ליאת שטרנטל. גלעד בר שלו
ליאת שטרנטל/גלעד בר שלו
מיכל שפירא  שחקנית וזמרת. גלעד בר שלו
מיכל שפירא שחקנית וזמרת/גלעד בר שלו
שי יעקב. גלעד בר שלו
שי יעקב/גלעד בר שלו
נגה פלוטניק. גלעד בר שלו
נגה פלוטניק/גלעד בר שלו
לימור זהר שביט סטיילסטית. גלעד בר שלו
לימור זהר שביט סטיילסטית/גלעד בר שלו
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully