וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מקבלים תלושים

לירוי שופן

2.4.2009 / 21:18

עם 900 שקלים בממוצע לג'ינס, ג'י סטאר רואים את עצמם ובצדק כמתחרים עיקריים לדיזל. שועלי אופנה יידעו לזהות את ההבדלים

"המתחרים העיקריים שלנו, ברמת המחיר - אבל לא במראה, הם דיזל", קובעת ורד חיימזון, מנהלת מותג הג'ינסים ג'י סטאר בארץ, ובנקודה הזו היא צודקת לחלוטין. הג'ינסים ההולנדים של ג'י סטאר משתייכים לקבוצת "הפרימיום דנים", בדיוק כמו דיזל ואחרים, עם מחיר ממוצע של 900 שקלים לזוג מכנסיים. ההבדל טמון במראה ייחודי המאפיין את הקולקציות שלהם, ששייך רק להם.

ג'י סטאר מסרבים להתכופף תחת טרנדים עונתיים והם פונים לרוב לקהל שאוהב דגמים במראה מחוספס, עם חיבה יתרה ללוק ה"דארק לסבו-שיק". יש שנופלים בקלות מהתמהיל הצבאי- תעשייתי-מחתרתי של העיצובים, ויש שלא יכולים לסבול את הסרבנות העיקשת שלהם לתת בכל פעם דבר אחד: בעיקר את עצמם, בלי להתחשב במה שאחרים עושים.

בחודש פברואר האחרון הציגו ג'י סטאר בשבוע האופנה בניו יורק (בפעם השלישית), את "קולקציית ניו יורק" לחורף 2010. הבגדים שפתחו את התצוגה היו אפלים כתמיד, אבל בלתי צפויים בעליל. ג' סטאר הציגו משיכה חזקה אל הגזרות של העולם המחוייט, עם אינטרפטציה מתבקשת משלהם: עם דיטיילים של רוכסנים, אבזמים וטאץ' קליל של אפיל עתידני, גזרות נפולות, כיסי דגמ"ח נטולי נפח ושימוש בבד כהה מצופה ומבריק.

האם תצליחו לזהות ג'ינס אמנותי במיוחד?

ובינתיים, בחנות ג'י שבדיזנגוף סנטר, אפשר למצוא את קולקציית קיץ 2009, עם היצע ג'ינסים מוטרף של עשרות דגמים לנשים וגברים. המראה הנקי והבלתי מעובד (RAW) של העונה הקןדמת, מפנה מקום לטובת עומס של דיטיילים. הגזרות מופלאות כולן, אבל הלב הולך אחר ה-ARC PANT. המכנסיים, שנשענים על גזרת הגזר, מאופיינים במפשעה נפולה ותפר מסתובב, שמעוות לחלוטין את הג'ינס על הקולב, אבל עושה לגוף דבר חדש. טכניקת התפירה והביטוי התלת-מימדי של הגזרה הופכים אותו לאטרקציה עיצובית.

לעומת זאת, ציון לא ממש טוב, מקבלים בגדי המותג שאינם עשויים מג'ינס. קשה להבין למי פונים בדיוק פרטי הלוגו המיותרים והרבים בחנות. מצד אחד הגרופיז של ג'י סטאר, המתגאים בטעם הלא מיינסטרימי שלהם, רואים בהם ובצדק מוחלט, מוצר נחות, ואילו האחרים שאינם מכירים מספיק את המותג נשארים כלפי הלוגו חסרי אמוציות. נחמה קטנה אפשר למצוא אצל הנשים, תודות לז'קטים ושמלות של אמזונות עירוניות.

השבוע נפתחת בקניון ממילא בירושלים חנות חדשה לג'י סטאר. המיקום אגב, אינו מקרי. כספוט שצופה אל מגדל דוד ושאר מקומות בעלי ערך, המקום הומה תיירים שיש להם הכרות ארוכה עם המותג.

האם חוץ מקהילת מעריצים או שועלי אופנה שמזהים ג'ינס שהוא אמנות, יש למותג הזה סיכוי להיכנס לזרם המרכזי בארץ? שאלה טובה. אבל דבר אחד בטוח, איך שלא מסובבים את זה, יהיה קשה מאוד להפוך את הלייבל הזה לטראשי. בקרוב אצלכם?

ג'י סטאר, דיזנגוף סנטר, ת"א; קניון ממילא, ירושלים.
מחירים: ג'ינסים: 499- 1769 שקלים, חולצות טי: 199-449 שקלים, חולצות: 419-929 שקלים, ז'קטים: 789-3,249 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully