וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם סקסיים, אנחנו חושניים!

גלי סימן טוב, ונציה

7.4.2009 / 8:52

מריפליי הזמינו את וואלה! אופנה לווילה היפה שלהם בוונציה והסבירו כמה שהם שונים מדיזל. בגדי הקיץ החדשים שלהם, עשו את שאר העבודה

"עולם הג'ינסים הוא כמו המטבח החדש (הנובל קויזין) צריך לקחת את המרכיבים הפשוטים ולהפוך אותם למעדן", מסביר ג'יגגי ואצולה, מנהל הקריאטיב החדש של חברת האופנה ריפליי. "כשמדברים על עולם הג'ינסים חשובים הפרטים הקטנים, הגישה, האיכות והחדשנות - החוכמה הגדולה היא איך אתה משלב ביניהם, מאיפה אתה מוציא את הטוויסט".

בריפליי שהוקמה על-ידי קלאודיו בוזיול בשנת 78', מבינים בחדשנות. בכל הנוגע לזהב הכחול לא נחים שם לרגע. הם יודעים שהתחרות קשה והיום הם לא מוכרים רק ג'ינס אלא, כמובן, סגנון חיים.

"אנחנו עובדים כל הזמן על חידושים בכל הנוגע לבדים, לטקסטורות ולעיצובים, יש תחרות קשה בתחום שלנו והחידושים הם שקובעים. בכל הנוגע לשטיפות ובדים אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים אחרות להתפתח ולפתח את המותג תוך שמירה על ה-DNA " אומר ואצולה.

"גם האחריות החברתית היא חלק מהמשחק - אנחנו מנסים ומצליחים להיות רגישים יותר לנושא הסביבתי ושוטפים את הג'ינסים עם יותר גופרית ופחות עם מים (שטיפה בגופרית היא שיטת צביעה לא יקרה, המעניקה לג'ינס מראה וינטג' משופשף, בלי הצורך לכבס את המוצר מספר רב של פעמים. מה שמביא לחיסכון בחשמל ומים. ג ס"ט), אנחנו משתמשים כיום במכונות שצורכות פחות חשמל ובקולקצית הילדים שלנו הופכים ג'ינס ישן בחזרה לחוטים ותופרים מהם ג'ינס חדש".

דיזל הוא פרובוקטיבי, ריפליי תמים וידידותי

ואצולה מונה למנהל הקריאטיב החדש של הקבוצה ולאחראי על תדמית המותג, בינואר האחרון. הוא חי ונושם אופנה למעלה מ- 20 שנה והגיע לריפליי מהטופ של העיסוק באופנת העלית. ברפרטואר שלו יש שנים של עשייה בדולצ'ה וגבאנה, ב- Kriza, בפירלי ובקוסטום נשיונאל. הוא מעיד שהוא נהנה מהמעבר לעולם הקז'ואל.

"יש המשכיות בין אופנת העילית לתחום הלבוש היומיומי. אופנת העילית נכנסת ללבוש היומיומי וההיפך. מרגש אותי לעשות מוצר טוב שגם עולה פחות. לקחת משהו רגיל ולעשות אותו בלתי רגיל. ג'ינס הוא הלבשה תחתונה, הוא הבסיס לכל מראה ועכשיו זה הזמן שבו פחות זה יותר. כולם חוזרים חזרה לבסיס. זה שלב שבו צריך לבנות ולטפח. לא לרוץ".

בריפליי מבינים שהמשבר הכלכלי הביא לשינוי בהתנהגות הצרכים "האופנה לא נעלמת אבל הצרכנים משתנים. המשבר הכלכלי הביא לשינוי מהותי בתפיסת הצרכנים – אנחנו מבינים שהם מחפשים יותר איכות, זה כבר לא "כאן ועכשיו ומהר". הצרכן חכם יותר, יש דברים אחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף שלו וכשהוא קונה הוא ומחפש מוצר טוב שינתן לו ערך נוסף עבור הכסף שלו. זה מצריך מאיתנו להתנהג בהתאם", אומר גאטנו סלורנזו, מנכ"ל החברה שנכנס לתפקידו לפני כשנה עם מותו הפתאומי של בוזיול, מייסד החברה.

הבגדים כמחווה לספר "האמריקאים"

בוזיול ורנזו רוסו, הבעלים של חברת דיזל שעובד על מיתוג עצמי חזק כסלב אופנה עוצמתי, התחילו את דרכם כמעט במקביל. הם הקימו את החברות המתחרות באותה שנה ולימדו את האיטלקים שג'ינס זה עסק רציני מאד. למרות זאת, בריפליי דוחים את ההשוואה בין שתי החברות. "לדיזל סטייל אחר שמנוגד לגמרי לריפליי", אומר ואצולה, "הבסיס נובע מכך שהבעלים של החברות היו אנשים שונים מאד למרות שהם התחילו יחד. בריפליי יש תחושה שזו חברה משפחתית בעוד שבדיזל זה לא המקרה.

"ההבדלים ביננו מהותיים. בעוד שריפליי נתפס כחושני, דיזל נתפס כסקסי. דיזל הוא הילד הרע הפרובקטובי וריפליי הוא תמים וידידותי, דיזל הוא מהיר ואנחנו בריפליי מעדיפים את האיטי".

החיים בטירה

קולקציית הקיץ של ריפליי מתבססת על דימויים מהתרבות האמריקאית מנקודת מבט אירופאית. הקולקציה נוצרה כמחווה לספרו של רוברט פרנק "האמריקאים" המספר על חברה הנמצאת בתהליך שינוי תמידי. לפי ההשראה הזו, גם הקולקציה מאופיינת בערבוב רעיונות המתובלים בדמיון פורה.

בין בגדי הבחורות פריטים בסגנון היפי וצבעוני המעורר נוסטלגיה לאמריקה של פעם, בשילוב עם נגיעות מהמערב הפרוע ושמלות רטרו קצרות בבדי משי מפנקים נוסח ימיה הראשונים של הוליווד.

גם בדי הדנים עברו תהליך כביסה מורכב כדי להקנות להם מראה וינטג' מיוחד. בקולקציית החורף של ריפליי ממשיך קו המותן לעלות והג'ינס מתרחב. עבור הבנות יש גזרות של מכנסי בנים בצבעוניות נועזת, לצד צבעי חורף הכהים. עבור הבנים עיצבו לחורף סריגים מרשימים מאד, בהדפסים מיוחדים ובעור משובח ובמכנסי ג'ינס עם טלאים וגימורים מיוחדים.

המשרדים של ריפליי שוכנים בטירה מרשימה בעיירה אסולו הסמוכה לונציה. בריפליי יודעים לספר על האווירה המשפחתית המיוחדת כל-כך ששורת בטירה. 51 מעצבים עובדים בה במרץ על שלושת הליינים העיקריים של החברה (replay, we are replay, replay&sons). בחברה יודעים לספר על האווירה המשפחתית המיוחדת כל כך ששורה שם. המעבר לעיירה קטנה וציורית הפך את כולם למשפחה אחת גדולה והעובדים נראים רגועים להפליא – דמיינו שאתם הייתם עובדים בטירה עתיקה מדי יום. סביר שהיחס המשפחתי לחברה היה פורץ גם מכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מחירים

נשים: חולצות: 199-499 שקלים, שמלות ואוברולים: 599-1,499 שקלים, מכנסונים וחצאיות: 399-799 שקלים, ג'ינסים: 699-1,299 שקלים.

גברים: חולצות: 199-799, ג'ינסים: גברים 799-1,299 שקלים, ברמודות: 499-599 שקלים.


ריפליי, האנגר 9, נמל תל אביב; קניון אביב, רמת אביב; טיילת נפטון, אילת; אאוטלט, המכתש 6, א.ת חולון (בניין לב מגור); שבעת הכוכבים, הרצליה; מול הים, אילת; רויאל ביץ; אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully