וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליודעות להעריך עדינות

לירוי שופן

6.4.2009 / 7:01

בהולנד הם שוס גדול, בארץ הם עומדים לגדול. הבגדים של המותג "סופר טראש" הם בדיוק ההיפך מטראש ושווים היכרות

למשמע השם של המותג ההולנדי "סופר טראש" יכולות לעלות שתי אסוציאציות. או שמדובר בקו של עורות נחש ופרוות נמר א-לה רוברטו קוואלי, או שמדובר בלבוש רחוב מודע לעצמו על טהרת הקיטש המוגזם.

אבל הבגדים של המותג האמריקאי "סופר טראש" הם לא אף אחת מהאופציות. יש בהם עיצוב שופע, איכות מובהקת ומחיר נגיש. מודבר במותג שמייבאים שני הסניפים של "אמילקה", ברמת השרון וברעננה והוא בהחלט יוצא דופן ושווה היכרות.

"סופרטראש" הוקם בלוס אנג'לס על ידי ה'איט גירל' אווה ריילי בשנת 2002, וכיוון אל משבצת הקז'ואל הנשי והסופר סקסי. הבאזז סביבו לא אחר לבוא, ומספרים על ידועניות זולות כמו הילרי דאף או פוש ספייס שנצפו מתמכרות אליו.

אחרי שנתיים של הצלחה אמריקאית מקומית, פגישה כמעט מקרית במסגרת שבוע האופנה בניו יורק, בין ריילי לאשת עסקים צעירה מאוד (היום בת 29) בשם אוצ'י גולסן, הולידה את הרעיון לייבא את המותג לאירופה.

אחרי כמה שינויים וגישה קצת יותר מעודנת ואירופאית לעיצובים, המותג הושק והחל לצבור ובצדק, כמות הולכת וגדלה של מעריצות. קולקציית הקיץ של "סופרטראש" לא מתבססת יותר מידי על הטרנדים העונתיים, אבל היא כן עמוסה באטיטיוד הנכון.

מרחק בטוח מהבנאלי

מהבגדים עוברת גישה אופנתית ויצירתית של רשת המונית ששומרת על מרחק בטוח מהבנאלי. יש בבגדים הרבה בין משחקים של נפח, בעיקר בחלקי אובר סייז ובאוברולים שיקיים וגם זרזיף של אתניות עדינה בצבעי חום, חרדל וכתום.

יש טוניקות עשויות ממשי עם בזריקות צבע, דפוסים גיאומטריים בוהקים על שמלות וכפתנים קלילים מכותנה.

לימים, העברתו של בסיס המותג לאמסטרדם, הביא גם לשינוי בגישה כלפי המידות. לא עוד בגדים לנערות שדופות אלא טווח מידות הגיוני שמגיע עד 44. הפריט המצטיין הוא בוודאות שמלה שמלת סטרפלס בלונית בצבע פוקסיה עמוק, המקפלת בתוכה פריזאית מוחצנת במידה, שרלוונטית תמיד.

לא לעד בפריפריה

עדות נוספת להצלחתו של המותג, חוץ מהעובדה ששלטים ביפן נושאים את תמונתה של אשת העסקים גולסן, כידוענית מקומית, הוא בחירתה של האחרונה לאשת העסקים של השנה בהולנד. ההייפ הגובר וההצלחה הבינלאומית הביאו אותם גם להשתתף בשבוע האופנה של אמסטרדם, והפרזנטורית המצולמת בקטלוג הנוכחי היא הזוכה בתחרות ה"טופ מודל" ההולנדית.

העובדה שהמותג מיובא כרגע בקטן ונמכר בשני הסניפים הפריפריאלים של בוטיק אמילקה היא רגעית. יפעת בראור, מבעלי החנות המקומית, מוסרת כי הם רכשו את זיכיון הייבוא, והחל מהעונה הבאה הוא יימכר בחנויות מעצבים נוספות. עוד היא מספרת כי אמנם זוהי רק תוכנית שמתבשלת בימים אלו, אבל ישנם מגעים אינטנסיביים לפתיחת חנות קונספט תל אביב בשנה הבאה. נשמע טוב.

להשיג: בוטיק אמילקה, סוקולוב 63 רמה"ש. אחוזה 172, רעננה.

טווח מחירים: 190 – 850 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully