וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה רע?

לירוי שופן

6.4.2009 / 20:00

נקודות התורפה של ספרינגפילד הן גם החזקות שלה - גופיות חסרות אופי, שיתאימו לכל הופעה וטישירטס סתמיות, אך מחמיאות

בכל פעם שאני נתקל בטוקבק, המפאר את המותג הספרדי הוותיק ספרינגפילד, אני תוהה בחשדנות מי שתל את התגובה בכתבה, ואיזה אינטרס יש לו לעשות את זה.

הצצה לקולקציית הקיץ של ספרינגפילד, מעלה רגשות של תסכול אופנתי. בחינה מקרוב של הבגדים, מגלה השקעה ביצירת פריטי לבוש נגישים, יומיומיים, באיכות סבירה ובמחיר נסבל, שמיועדים לצעירים, אבל הכל בנימה קצת אנמית. כמעט כל הבגדים מסתכמים בבלנד ספורטיבי מלוקק (כ"פול אנד בר" לגדולים) שמכוון אל צרכנים שרגילים להימעך במכבש החברתי המיינסטרימי.

אבל למרות העיצוב שהופך את הקולקציה למאוד "שקטה", יש גם כמה נקודות אור. קולקציית הנשים העונה מסתמנת כטובה בהרבה מזו של הגברים ורגישה הרבה יותר לעולם האופנה בזכות טרנד המלחים והעולם האתני.

אותרו ז'קטי ספארי נאים מאוד, שמלות קז'ואל מודפסות בגזרות מחמיאות ולא מעט גופיות שיכולות למצוא מקום בכל ארון ועל כל הופעה למרות (ואולי בגלל) שהן חסרות אופי.

ההפתעה האמיתית מגיעה מכיוון האקססוריז - תיק "באקט" משובב וצמד סנדלי גלדיאטור חסרי עקב, מופעים כתרגום מעודן וקולע לאחת המגמות המסיביות של הקיץ.

אז מה הקונספט?

הגברים סובלים יותר, בעיקר מגישה עיצובית קצת ארכאית. אמנם השימוש בקשת צבעים נרחבת בולט בהחלט לעין, אבל התוצאה היא לרוב מקושקשת מידי באמתלה של עיצוב צעיר.

חוץ מצבעוניות יתר, תמצאו ג'ינסים בעלי רגל רחבה עם עיבודים לא מספיק מושקעים וערב רב של כיסי דגמ"ח לא מחושבים. אלה באים עם חולצות פולו בסיסיות, נאות אך שאינן מחדשות או טישרטים עם מוטיבים ילדותיים מעולם הספורט על גלגלים.

אבל גם כאן יש חבל הצלה, והוא מגיע בזכות סניקרס בהירות ומיני קולקציה בשם UP. כאן יש בגדים מתוחכמים ומחוייטים יותר, כמו חולצות מכופתרות עשויות היטב, טי צמודות מתערובת סיבים מבריקה מעט ומינון כללי מופחת של אפליקציות חסרות פשר וצללית צרה ומחמיאה.

ספרינגפילד הוא מותג שקיים כבר 21 שנה, הפרוש ב-38 מדינות ומונה למעלה מאלף סניפים. הקונספט הוא בגדי קז'ואל, לטווח גילאים של 18-35. אם מנסים לסגור את ספרינגפילד במשפט אחד, יהיה הכי מתאים לומר, שהיא מרגשת בדיוק כמו ההודעה על פתיחת רשת "גאפ" בארץ. את הבגדים של שתיהן אפשר ללבוש בקלות ולמעשה אין בהם שום דבר באמת רע, אבל אנחנו קצת יותר חכמים ויותר מנוסים באופנה ממה שנהוג לחשוב עלינו. טוקבקים מחמיאים וקצת צבע כבר לא עובדים עלינו.

להשיג: קניון דיזינגוף, ת"א. קניון רננים, רעננה. בסניפי המשביר לצרכן: קניון איילון, קניון אבנת, קניון עזריאלי, גראנד קניון חיפה, קריון קריית ביאליק, מלחה ירושלים, ראשל"צ וטבריה.

מחירים: נשים: חולצות: 49-149 שקלים, ז'קטים: 229-399 שקלים, מכנסיים: 199-299 שקלים, שמלות: 179 שקלים.

גברים: חולצות: 79-299 שקלים, ז'קטים: 229-399 שקלים, ג'ינס: 199-329 שקלים, וסטים: 179 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully