וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייר לי אגם

7.4.2009 / 20:58

היופי של אגם רודברג ונופים מרחבי אירופה, הם ההשראה לקמפיין הקיץ של המאפר ירין שחף. 5 מראות בהשראת מים

אגם רודברג היא ההשראה לקמפיין הקיץ שמשיק המאפר ירין שחף, תחת הכותרת "אגם פרטי". שחף בנה חמישה מראות איפור בהשראת אגמים ברחבי בעולם, תכולים ומוקפים צמחיה, שצבעם משתנה בהתאם לשעות היום. "זה היה אתגר ליצור אמירה הנשאבת מדמותה ושמה של הפרזנטורית", אומר ירין, "12 שעות של יצירה הובילו ל-5 מראות קיץ חדשים בהשראת האגמים ואגם אחת פרטית".

תמונה 1 - האגם העגול, בהשראת אגם נויזידל באוסטריה. המים באגם עומדים ללא תנועה ובלילות הקיץ נשקפים בו הכוכבים, כאילו שטים על מימיו. צורת האגם המעוגלת באופן כמעט סימטרי היוותה את השראה. מראה העור האחיד קיבל צורות עיגולים בגווני עור שונים. עיניה של אגם אופרו בצללית אפורה באווירת לילה קיצית.

תמונה 2 - האגם המוזהב, בהשראת אגם מאג'יורה באיטליה.
האגם המוזהב הוא השני בגודלו באיטליה. קצהו הצפוני בשוויץ וחלקו הדרומי באיטליה. הוא מוקף בתי מלון המשליכים אלומות אור מוזהבות, המשתקפות על מימיו בלילות. גוון עורה של אגם הודגש בעזרת נגיעות מייק אפ מוזהבות. על העיניים הונחו צלליות בעלות מרקם מתכתי זהוב, עליהן מניפת ריסים בגוון ברונזה. השפתיים מאופרות בגלוס המדמה מראה רטוב.

תמונה 3 - האגם המכושף בהשראת אגם לוך-נס בסקוטלנד. מסביב לאגם לוך-נס, צמחיה שופעת ונוף ססגוני. האגדה מספרת שבשעות הלילה מגיחה מימיו מפלצת גדולה המזכירה בצורתה דרקון. באיפור יצר שחף על הדוגמן, איפור בתלת-מימד המדמה את גב הדרקון. העיניים של רודברג אופרו בצלליות בגוונים מנוגדים, בדומה לצבעוניות המשתנה במימי האגם במהלך שעות היום.

תמונה 4 - האגם העירום בהשראת אגם טגל בגרמניה. אגם טגל הענק, השוכן בצפון העיר ברלין, מהווה מקום מפגש לנודיסטים מרחבי אירופה. בלילות הקיץ רוחש המקום פעילות של זוגות אהבים. עור פניה של אגם כמו גוף הדוגמן, אופר במרקם רך קטיפתי ולעינייה הודבקו ריסים ארוכים במיוחד.

תמונה 5 - אגם פרטי - אגם רודברג, ישראל. שחף הנציח באיפור גוף את התאריך 8.2.1986 - יום הולדתה של רודברג, והיום בו נוסד בית הספר לאיפור של ירין שחף. איפור העיניים הודגש בעזרת איילנר שנמתח כמסגרת לעיניה של אגם. צללית חומה הונחה בעפעף התחתון על מנת לתת לעין מראה מודגש יותר. השפתיים אופרו בגוון טבעי.

צילום: עידו לביא, איפור: ירין שחף, ארט דירקטור: אירית חיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully