וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם לובשים לליל הסדר?

7.4.2009 / 17:41

וואלה! אופנה בפרויקט השנתי. 8 מתלבשים חושפים את בגדי ליל הסדר שלהם, שרק המשפחה הקרובה היתה אמורה לראות

בנג'י לנפנט )72( די.ג'י ומדריך סימולטרים

אוהב אלקטרוני וFאנק, מנגן ב"החתול והכלב", מדריך סימולטורים ולומד בבית ספר למוזיקה. יחגוג: בירושלים עם המשפחה. ילבש הערב: "ג'ינס מאורבן אאוטפיטרס בניו יורק, חולצה של wasted talent , המכופתרת של אינסייט, ז'קט של אול סיינטס ונעליים של אסיקס". קנית משהו חדש? "לא. רק עכשיו עשיתי מלא שופינג בחו"ל". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם? "גיסתי. היא בהריון עכשיו אז זה יצא מגניב כי יש לה טעם טוב". סביר שתצא מהסדר: "שתוי ובמצב רוח סבבה!".

מיכל גבע )62( זמרת פופ-רוק

חתומה בנענע דיסק ומוציאה אחרי הפסח את הסינגל הראשון שלה "פה השמש". תחגוג: אצל הדודים בהרצליה. לובשת: "השמלה מטופשופ, השרשרת מהחבר, הנעליים מסטיב מאדן, הפרחים משוק הכרמל". אמא תאהב?: "אמא עושה לי סטיילינג כל חיי וגם בחרה את השמלה לסדר". קנית משהו חדש לסדר?: "את השמלה". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם?: "מאי גבע, האחיינית שלי בת ה-10. יש לה סטייל של רוקרית בת 25" . איך תצאי מהסדר: "משפחתית".

אביב משה )43(, שף ושותף ב "מסה"

יחגוג: "ברור שאצל ההורים, בירושלים". לובש: "סניקרס וז'קט של זארה. כל שאר הפריטים – לא זוכר מאיפה קנה". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם?: "אנחנו משפחה של מתלבשים יפה". אמא שלך תאהב את מה שתלבש?: "אמא שלי אוהבת כל דבר שהוא טיפה מחוייט יותר". קנית משהו חדש לסדר? "זה לא לסדר, אבל אני קונה בגדים חדשים כל הזמן". סביר שתצא מהסדר בהלך רוח: "משפחתי, בטח משפחתי!".

עינת ברוקר-אלקלעי )73( אמנית וידאו ארט

עושה את הסדר: אצל ההורים בגבעתיים. תלבש הערב: "מכנסיים של "בנות", חולצה מיד שנייה של חברה, עוד חולצה של "קאלה", שרשרת עם מטבע - משהו שהיה בבית עוד מהילדות וסנדלים של קנת' קול". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם: "כניראה אבי, הבעל שלי. יש לו מין סגנון ניו יורקי כזה, אבל מאוד שלו". אמא שלך תאהב את זה?: "את זה, כן". קנית משהו חדש לחג?: "לא". סביר שתצאי מהסדר בהלך רוח: "אני בטח אצא בעשר וחצי, רצוצה אך מרוצה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אסף רייז )03( מתופף וצלם

המתופף של להקת שייגעץ ומנגן עם הילי ילון וניר גבע וגם צלם שמצלם אופנה. יחגוג: עם המשפחה של אישתו של אחיו ברמת אפעל. ילבש: בסיסי ויקר. הנעליים של Fly London, הטי והג'ינס של מותג הפרימיום "נודי ג'ינס". קנית משהו חדש?: "לא". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם? "נראה לי שאחי ואשתו. לאחי יש את החנויות "סטורי" בתל אביב והוא יבואן אופנה". איך תצא מהסדר: "בעיקר שתוי, אבל בלי בחילה!".

עדי פוטרמן )62( עובדת בגלריה

תחגוג: עם ההורים בקריית אונו. תלבש: "שמלה שקניתי לפני המון שנים בחנות יד שנייה, אני חושבת שב"אובססיה". נעליים של סטלה ועגילים של קאלה". מי יהיה לבוש הכי יפה לסדר אצלכם?: "סבתא שלי. יש לה סטייל מטורף. הכי אירופאית". קנית משהו במיוחד לחג?: "לא". אמא שלך תאהב את מה שתלבשי? "נראה לי שכן, כי זו שמלה מאוד נקייה ואין בה משהו צעקני או מוזר". סביר שתצאי מהסדר: "עם בחילה".

גון )32( מעצב גרפי ואמן

מעצב טי שירטס ופרינטים. בין פופ לרדיקל. שותף בחנות finga prints בחיפה. חוגג: "אצל דודים באבן יהודה". לובש: חולצה של finga, נעליים של Vans, כובע של in4mation, זק'ט של טריפל 5סול". אמא תאהב?: "אני ממשפחה היפית. זה בסדר גם אם אגיע עירום". מי יהיה לבוש הכי טוב אצלכם?: "בטח לא אני. כל אחת מ-5 האחיות שלי." קנית משהו לסדר?: "לא קונה במיוחד ובטח לא לסדר". איך תצא מהסדר?: "תמיד מתכנן לצאת הכי מוקדם ובסוף משתכר ונשאר".

סיוון טלמור )22( זמרת יוצרת

שרה בעבר עם רן דנקנר ועילי בוטנר. עובדת עם ההרכב "השעות" ולומדת ב"רימון". תחגוג: עם המשפחה, בקיסריה. תלבש הערב: "שמלה כחולה של H&M, עליונית מחנות יד שנייה בר"ג, שרשרת פנינים שאמא קנתה לי ונעליים אדומות של גזית". מאמץ: "מחפשת דברים מיוחדים בארון ומשדרגת". אמא תאהב?: "כן. כי יצא סקסי אבל גם גוד גירל". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם הערב: "אחותי מאיה, ברור". סביר שתצאי מהסדר: "משפחתית, אני מתה על הסדר".

נירית זר )53( אמנית רב תחומית

יוצרת בחללית, ברחוב הירקון 70 בתל אביב. עוסקת בפרוייקט אוטוביוגרפי בשם: I here project ועוד פרויקטים עצמאיים במדיות שונות. תחגוג: עם ההורים בירושלים. לובשת: "החצאית היא של אמא שלי מהסבנטיז, הסוודר הוא יד-שנייה מ'נונה', המגפיים הם של פפה ג'ינס". מי יהיה לבוש הכי יפה לסדר אצלכם?: "אחותי המהממת". אמא שלך תאהב את מה שתלבשי?: "ברור". סביר שתצאי מהסדר: "בעיקר עייפה".

דני בר )72( די ג'יי

מנגן ב-East of Eden. בליין הגייז "פאג", ב"זיזי טריפו", ב"חתול והכלב" וב"זינגר". יחגוג: אצל המשפחה בהרצליה. לובש: החולצה של סאנצ'רץ', הג'ינס של רנגלר, הנעליים של דקליין והשעון של קאסיו ("זהב מקורי"). מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם?: "נראה לי שהדוד מגרמניה". למה? "שאלת שאלה מוזרה, קבל תשובה מוזרה". אמא תאהב את מה שאתה לובש?: "נראה שכן".
איך תצא מהסדר?: "שתוי בעיקר."

שוואנש מניוב )32( משווקת איפור לכהות

אני קרויה על שם איזור באתיופיה בשם שווה. משמעות הסיומת נש היא: "הינך". וזה גם חלוק נחל. יזמית של חברה למוצרי איפור לכהות עור. תחגוג: אצל ההורים באשקלון. לובשת: "שמלה מהארון". מי יהיה לבוש הכי יפה אצלכם: "בנות הדודות הסטייליסטיות. אחת חזרה מארה"ב עם המון בגדים ולשנייה יש פשוט סטייל שאני אוהבת." אמא שלך תאהב את השמלה?: "זה לא חצוף, אז כן". איך תצאי מהסדר?: "יש לי 7 אחים ועוד 20 אחיניות. יהיה שמח".

יעל בורנשטיין )91( מתנדבת בשירות לאומי

מתנדבת בבית הספר "מפתן". תחגוג את הסדר: בבית בת"א, עם משפחה וחברים. תלבש: "שמלה של קוקאי, נעלי בובה של אלדו. שרשרת של מילר שקיבלתי מאמא ליום ההולדת". קנית במיוחד לחג?: "את השמלה. אם יש סיבה לקניות, אז למה לא". אמא תאהב?: "מאד". מי יהיה לבוש הכי יפה בסדר שלכם?: "אחותי שרון. היא תמיד קלאסית ושיקית. וחוץ מזה, גם אני מתלבשת מאוד טוב!". איך תצאי מהסדר?: "משפחתית".

קרדיטים

טקסטים: לירוי שופן. הפקה: הילי עופר. צלם: גלעד בר שלו. עורכת וואלה! אופנה: דנה דרבינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully