וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדה תל אביבית לאמנות

גלי רבינק

15.4.2009 / 10:10

מותג הטישירטס Jin-G, נוסד בדירה תל אביבית ע"י 3 שותפים. את יום ההולדת לעיר הם מציינים עם גמל על רקע עזריאלי. פרויקט חגיגות ה-100

לכבוד חגיגות המאה של תל אביב יזמה חברת "קרינולינה" בשיתוף מנהלת המאה ועיריית תל אביב פרוייקט ובחרה 100 מעצבים שיעצבו פריט במיוחד לעיר החוגגת. צוות השופטים מנה את היסטוריונית האופנה וראש החוג לעיצוב אופנה שעבר בשנקר איילה רז, עיתונאית האופנה המיתולוגית של "ידיעות אחרונות"-נורית בת יער ורן שבני, ראש המחלקה לעיצוב אופנה המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה.

דורון נוני (28) (לומד עיצוב גרפי בשנקר), עמרי גרוסמן (29) (בוגר שנקר בעיצוב גרפי) וגלעד קוברובסקי (29) (בוגר שנקר בהנדסה תעשייה וניהול) חברו והקימו לפני 3 שנים את המותג Jin-G , תחתיו הם מייצרים חולצות טי וקפוצ'ונים עם הדפסים ואיורים שיצרו בהשראת תרבות רחוב, אמנות ומוזיקה.

"הפרויקט התחיל בדירה התל אביבית שגרנו בה כשותפים, שם הגינו את הרעיונות ופיתחנו את העיצובים, לדירה קראנו JIN-G GRAPHICS LAB" .

מה תל אביבי בפריט שעיצבתם?

"ניסינו ליצור בעיצוב שלנו טיפוס תל אביבי, שקראנו לו מוסטפה הגמל (שם משפחה: כהן). יש לו פאסון, גלשן ביד, אוזניות, משקפי שמש אבל יש בו גם משהו מאוד ישראלי. הקונספט הוא סגנון חיים מקומי של גולשי הגלים והסקייטרים ואומנות הרחוב התל אביבית".

פז"מ בתל אביב

עמרי : (מרמת גן) "4 שנים ". דורון: (מרמת השרון) "שנתיים וחצי".
גלעד :(מרמת השרון) "3 שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שישי בבוקר יום יפה

עמרי: "ישן עד הצהריים". דורון וגלעד: "גולשים בים" .

חנות אופנה אהובה

עמרי: " כמעט ולא קונה בגדים בארץ רק בניו יורק". דורון: " AM PM , אני קונה שם כל מיני דברים אופנתיים כמו תחתונים,גרביים וממחטות". גלעד: "שאלה קשה .היום אין לי מקום ספציפי. בצעירותי אהבתי לקנות בחנות בשם פריסטייל שהייתה קיימת בבן יהודה".

צריכת קופאין

עמרי: "בקיורטוש. אבל זה ממש משמין אני חייב להפסיק עם זה". דורון:" בוטיק סנטרל. אני נמרץ מדי בשביל לשבת בבתי קפה, אני צורך אותו רק T.A". גלעד: "לא בקטע של בתי קפה, לאחרונה במקרה יצא לי לשבת בשוויצר והיה תענוג".

צריכת פחמימות

עמרי: "הסביח בפרישמן" . דורון : "הסביח בטשרניחובסקי (עמרי לא יודע מה טוב בשבילו. בטשרניחובסקי יש גם גרסה משודרגת של סביח עם גבינה. מעדן)". גלעד: "אצל סבתא שלי".

תל אביבי שאתם מעריכים

גלעד: "אריק אינשטיין או משינה, אם אני לא טועה כולם תל אביבים". דורון :" רמי פורטיס. גאון בטירופו". עמרי: "סבתא שלי שחיה בתל אביב מיום עלייתה לארץ ועד יום מותה. ובסוף ימיה פיתחה לה תחביב להביט מהחלון ולמנות את מספר האוטובוסים והאמבולנסים שעוברים ברחוב. בהתחשב בעובדה שמדובר באבן גבירול זה ראוי להערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully