וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי זוגות

טלי שריזלי

30.4.2009 / 7:05

3 אחים צרפתים לא רוצים שתסתובבו בפריז לבד ומקימים את מותג The Kooples, שמעמיד את הזוגיות והאופנה במבחן הזמן

למרות שפע התרבות, האופנה והיופי, שיש לעיר פריז להציע, בסופו של יום היא לא תמלא את החור בלבכם, אם הגעתם אליה לבד. פריז שופעת כל כך הרבה רוח זוגית, שכבר עם יציאתך, לבדך, מגרם המטוס, תרגיש בודד. ולא מדובר כאן בתכסיס תיירותי, המנסה לעודד את כמות התיירים על ידי הכפלתם. גם טיול בנות, המתמקד בעיקר בחנויות כלבו ובוטיקים, הותיר בנו תחושה כי לא היה מזיק לנו קצת טסטוסרון, שיציע יד מלטפת ויין על גדות הסיינה.

ההרהורים האלה הם תולדה של ביקור באחת מחנויות המותג The Kooples, הפזורות ברחבי העיר. את קירות החנות, כמו גם רחובות פריז, מכסים תצלומים של זוגות, רובם בשנות העשרים והשלושים לחייהם, אשר מציגים לנו את זוגיותם, סיפור היכרותם, חייהם ועבודתם. שלושת האחים העומדים מאחורי המותג, פנו אל זוגות אמיתיים - מקועקעים, מלאי סטייל ומחוספסים, לדגמן עבורם ובעצם להיות הנציגים של המותג.

את The Kooples, הקימו השנה האחים אלישה (Elicha) - אלכסנדר, לורן ורפאל, בעבר הבעלים של מותג האופנה הפריזאי שכבר הפך למוסד – Comptoir des Cotonniers. הם שמו להם למטרה לאסוף את כל רגעי האופנה המוצלחים בעיניהם בעבר ובהווה, מבלי להיכנע לשיקולים של שיווק וכדאיות. בזמן שרוב בתי האופנה כבר זנחו את עניין הגולגלות, למשל, ב-The Kooples החליטו דווקא להפוך אותן לקמע של הקולקציה הראשונה שלהם, ובכך להכריז שהם לא עוקבים אחרי טרנדים ולא ושגימיקים עונתיים לא מעניינים אותם. היעד העיקרי של The Kooples הוא יצירת בגדים שיעמדו במבחן הזמן ויישארו אלגנטים תמיד.

תישארו כמו שאתם

רעיון האופנתיות הנצחית, כמו גם האהבה נצחית, מגולם גם בגלריית הצילומים של הזוגות בחנות. הזוגות החזקים הללו אף פעם לא נעלמים מאחורי מלבושם. המטרה היא לא למצוא משהו שיכסה אותך, אלא למצוא פריט לבוש שבסך הכל ישאיר אתכם אותו דבר וכן, אולי גם ימצא לכם אהבה.

היכולת ליצור פריטים שהם "must haves" מעידנים קודמים, היא סוג של מותרות בעידן הפוסט-מודרני. תוך שהם דבקים באותה אסתטיקה קפדנית גם בעיצוב הבגדים, הקולקציה של The Kooples, נעה בין רוק'נרול לפנימייה צבאית. מעילי עור שחורים צרים, מכנסי ג'ינס משופשפים ופרומים, חליפות שני חלקים אולטרה-צמודות, מעילי מלחים קצרים, חולצות צווארון מכופתרות מכותנה ומעילי טרנץ' מחאקי עם מעט הדגשות צבאיות, כל אלה יוצרים מלתחה גברית מושלמת.

הרבה מהפריטים הגבריים נעים לכיוון המלתחה הנשית, כמו חולצות עם שרוולי 3/4 וקרדיגנים ארוכים הנכרכים במותן. לצידם יש פריטים שופעי נשיות כמו חולצות רקומות, חצאיות ג'ינס ושמלות קלילות. התוצאה, מלתחה נשית וגברית מושלמת ומשלימה, המאפשרת לשלב ולהחליף פריטים בין הקווים.

למותג כ-22 סניפים ברחבי צרפת, שהוקמו תוך 3 חודשים בלבד. ויש לו אפילו "ריח", שנידף בעזרת מאווררים קטנים בכניסה לכל חנות. אפשר לעשות רכישה גם דרך האתר. מחירים לדוגמה: טישרטס: 55-75 יורו; ג'ינסים: 110-130 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully