וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ממחזרים הצלחות

הגר ליינקרם

4.5.2009 / 8:29

הסניפים התל אביביים של הרשת הקטנה והצומחת A+ שוקקים ובצדק. הבגדים מתחלפים מהר, אין המוניות של דגמים ויש שיק סוחף

השעה היא 10 וחצי בבוקר ביום שישי וחנות הדגל הגדולה והיפה של A+ ברחוב ברזילי במתחם גן החשמל בתל אביב בוחשת ורועשת. בחורות צעירות ונשים אך מעט בשלות יותר, חלקן מלוות בחבר, מודדות שמלות, מחליפות מבטים, מתייעצות ומחליטות על לבוש מנצח. במהלך ההמולה מספר הפריטים בחנות מתמעט והבגדים פשוט נחטפים מהמדפים. המוכרת, בחורה צעירה ויפה מכוסת קעקועים ומכוסה בהמון סטייל, מייעצת ועוזרת באופן שגובל בסטיילינג אישי. בתוך הבאז האופנתי הזה נראה שקורה כאן משהו מיוחד - בחנות שטופת האור, מתחוללת לה איזו מהפכה אופנתית קטנה.

הבעלים של +A - יפעת קושניר ונתי רנגינגד ישובים בחלק חדש של החנות שהם שיפצו לאחרונה והסבו לספק שואו רום שהוא ספק משרד אישי. לשניהם יש איזה זיק מיוחד בעיניים, נראה כי הם מאוהבים מעל לראש ולמרות שהיו פעם זוג (במשך כשבע שנים) ההתאהבות שלהם היא דווקא בעבודה.

השניים, שאחרי שנים רבות בהם עבדו בתחומי אופנה שונים ומגוונים פתחו לפני כשנתיים את החנות +A בדיזנגוף ובמהלך שנתיים של עבודה רוויה ביצירה ורעיונות אופנתיים המשיכו, גדלו ואף השיקו החודש את החנות הרביעית שלהם בדיזנגוף סנטר.

תוך שנתיים פתחתם חנות רביעית איך אתם מסבירים את ההצלחה?

"זה הכול עניין של קארמה טובה" הם אומרים יחד באותו הזמן, "אנחנו באמת אוהבים מאוד את מה שאנחנו עושים ובינתיים זה הולך ממש טוב".

באמת צריך ארבע חנויות בתל אביב, מה עם הפריפריה?

אנחנו תל אביבים, כאן החיים שלנו והחברים שלנו, הפריפריה תחכה עוד קצת" אומר נתי. "הבנות שקונות כאן לא בהכרח תל אביביות, אבל הן בנות שמחפשות בגדים עם אמירה, הן לא רוצות שהן יגיעו למסיבה ויהיו שם עוד בנות עם אותה שמלה. הן מתעניינות ושואלות אם יש עותקים מהבגד הזה ואין. אנחנו לא עובדים ככה", מרחיבה יפעת. "אנחנו מחליפים מהר את הבגדים בחנויות. עוברים מהר הלאה. הרעיון שלנו הוא לא למחזר את ההצלחות אלא תמיד לחשוב הלאה על הדבר הבא. אינדיבידואליות זה הקו המנחה שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

למרות שיפעת גם מעצבת אתם מייבאים הרבה פריטים. מה מבדיל אתכם מחנויות אחרות שמייבאות?

יפעת: "זה תהליך של חשיבה, זה לא אקלקטי אנחנו לא מלקטים פריטים, אנחנו לא אומרים יאללה ניסע נביא משהו, אלא באמת מגבשים רעיון וקו שמנחה אותנו. אנחנו שמים דגש על חומרים ויש לנו אהבה גדולה לאיכות. נעליים ותיקים מפלסטיק לא יכנסו לחנות. אנחנו גם בודקים מה יעבור כביסה טוב ויש לנו חוברת עם הסברים לכביסה שנותנים לכל לקוחה".

הקולקציה הנוכחית שעכשיו נמצאת בחניות של השניים היא בהחלט מלאכת מחשבת והיא גם מסודרת בחנות באופן נגיש לפי ז'אנרים וצבעוניות. לא תמצאו ב+A בגדי בייסיק, הרעיון הגדול שמנחה את קושניר בבחירות שלה הוא הטעם האישי שלה, היא בוחרת בפריטים שהיא בעצמה הייתה רוצה ללבוש. כך אפשר למצוא המון שמלות במגוון רחב של סגנונות שרובן נע בין סגנון רומנטי למראה מעט וינטג'י. כל פריט באמת עשוי עם תשומת לב ומושקעת בו חשיבה אופנתית.

גם באקסוסוריז, שהם כולם מיובאים, ניתן לראות את האהבה הגדולה למראה הוינטג'. יש מספר זוגות נעליים מבריקות ברוח האייטיז ותיקי עור מקסימים בסגנון שאנל. ניכר כי ריבוי וגיוון ומתן אופציות מגוונות ללקוחה מנחים את הבחירות של קושניר. "המודל שלי להצלחה אופנתית הוא חנות הדגל של טופשופ באוקספורד. אני ונתי חיינו הרבה שנים בלונדון, ושם בחנות הזו ספציפית, יש המון שפע אופנתי ואפשר לראות איך אפשר לעשות רשת חנויות אבל עם אמירה – הכי חשוב שתהיה אמירה".

מחירים: שמלות: 270-1200 שקל, חצאיות: 190-270 שקל, חולצות: 190-600 שקל, מכנסיים:270-350 שקל, סנדליי עור: 600-1200 שקל, תיקי עור: 600-1300 שקל, חגורות: 150-250 שקל.

חנויות A+ : ברזילי 7, דיזנגוף 172, שינקין 12, דיזנגוף סנטר, שער 1 – תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • A+
  • קיץ 09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully