וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסז' מפמיניסטית

דנה דרבינסקי

6.5.2009 / 0:48

זה נשמע פלצני ללכת לקבל טיפול גוף ב"כולה" בית לנשים בלבד, אבל מה לעשות שהן יודעות שם בדיוק מה בחורות אוהבות

לבחורה בבגדים הלבנים שמקבלת את פניי ב"כולה" יש משקפיים עגולים וחזות של סטודנטית למדעי הרוח. האם במהלך העיסוי שהיא תעניק לי, היא גם תחלוק איתי תיאוריות מרגיעות על כוח נשי ושיוויון שיאמנו את תאי המוח שלי ויעזרו לתחושת השחרור ורפיון השרירים? "לא", המטפלת עונה בענייניות, "אני מעסה רפואית". מפתיע.

חוץ מהמעסה שמתעקשת להתעסק רק בעבודה שלה (למרות שהיא לללא ספק יכולה יותר!) המקום ספוג באג'נדה. "כולה" בבית בנמל, הוא חלק מקומפלקס יפה במיוחד מול הים, שמתפרשים בו חנות הבגדים "קום איל פו", שמוציאה קטלוגים עם מסרים פמיניסטים (תאכלי כמה שמתאים לך, קבלי את עצמך, תשקיעי בבגדים שלנו גם אם הם יקרים, כי הם טובים ואת ראויה להם!), בית קפה עם עיצוב רך, חנות סקס לנשים ומרכז הטיפולים "כולה", לנשים בלבד.

זה מרגיש מוזר לבחור דווקא בטיפול גוף ב"כולה", אם את דווקא חובבת דיאלוג עם גברים נחמדים, לא מתנגדת לפגוש כמה מהם בדלפק הקבלה של מכון הטיפולים ולא מרגישה צורך להימלט מהם למרחב נשי הרמטי.

רק שההתנגדות קורסת ברגע שנכנסים למקום הנעים שסיביל גולדפיינר בנתה. זה מעצבן להתבדל אבל מה לעשות שעבור גברים, עיצוב הפנים ב"כולה" יהיה נשי מדי בעוד שבחורות ימצאו אותו מרגיע ומרחיב תודעה ממש.

העיצוב במתחם הבנות הטהור הזה חוגג רק על התכונות הנשיות החיובית כמו רוגע, הכלה, נעימות, רכות וויטאליות ומתעלם מכל מה שהוא נשי ומציק. הצבעים בהירים, רצפת העץ לבנה, משופשפת ונותנת תחושה של בית חמים עם היסטוריה ואופי ויש חדר המתנה שלא מתחשק לצאת ממנו. במרכזו עומד שולחן עץ כפרי ונדיב, ועליו יש ספרים ומשחקי חשיבה שמישהי חכמה בחרה בטוב טעם. על מזנון עץ מוצעים תה צמחים ועוגיות טעימות חינם, וצעיפים רכים, גדולים ונקיים מונחים על כסאות העץ, פנויים למי שתרצה להתקפד בהם. בפנים שקט רך ובחוץ כחול הגלים. לא רואים אפילו קמצוץ מהטינופת של המסעדות השכנות בנמל.

אחרי כמה דקות בפנים, מבינים שלמעשה, יש גם משהו משחרר בעובדה שאין גברים במתחם. המתח בין המינים, גם אם הוא מעורר, מבטיח ומרגש לפעמים, דורש גם את ההפוגות שלו, ולבלות שעתיים בחלל שרק נשים מסתובבות בו, רובן הלומות ריחוף מטיפולי, פנים גוף או ציפורניים, זה מרגיע.

יסמין זה הקולה החדשה

הטיפול החדש של "כולה" לאביב הוא לא זול אבל מאחר והוא כולל גם את ההתרגעות בחדר ההמתנה המושלם ומקלחת במלתחות הכל כך מעוצבות של "כולה", שיש בהן ברזים בסגנון עתיק, מרצפות שיש גדולות וחלקות בשחור-לבן, ראשי טוש עם קוטר שערורייתי ותכשירי טיפוח טובים לשימוש חופשי, זה מפתה.

הקו המנחה של טיפול האביב הוא התחדשות והחומר המוביל הוא שמן היסמין שמעורר תהליכים בגוף. במהלך פרק זמן מכובד של 75 דקות עוברת המטופלת עיסוי גוף בשמן יסמין חם, היא מקבלת הזנה ועטיפה של כפות הידיים והרגליים בחמאת שיאה עם שמן אתרי יסמין; מתכבדת בקומפרסים לפנים עם מי לבנדר חמים ובעיסוי של הפנים בקרם לחות יסמין; בהמשך מגיע עיסוי של הצוואר ואיזור המחשוף בחמאת שיאה ושמן אתרי יסמין וגם עיסוי של הקרקפת עם מעסה הקרקפת הדק שיש שקוראים לו אורגזמטרון ובכולה קוראים לו "קיציז".

העיסוי היה נעים ומרגיע, ושונה מאד מהעשייה הנמרצת מדי של האסיאתית מספא "טומקו" בהרצליה שאצלה ביקרתי שבוע לפני. בחורה שתמורת 250 שקלים נתנה עבודה חזקה שאולי היתה משמחת גבר עם 50 קילו עודפים, והרבה בשר מעל השרירים, אבל אותי פירקה והרחיקה מרגיעה.

פה זה היה אחרת. בכולה עשו עבודה יסודית ובקצב הנכון ואף השמיעו ברקע מוזיקה מאד מדויקת שלא הידרדרה לקיטשיות. לא שאין רגעים מעצבנים בכולה, דוגמת איצטבת כרטיסי הביקור הנשיים בכניסה, ששלט מעליה מזמין אותך להשאיר עליה את הכרטיס שלך, בשאיפה ליצור רשת נשים מעצימה - רעיון פשטני לפיו אם כולנו נשים, הרי שכולנו עוברות דברים דומים ובשיחה קצרה על מחזור חודשי, פחד מלידות, או בעיות עם גברים, נוכל תמיד ליצור חוויה כנה ומשמעותית.

באמת קשה לדמיין סיטואציה שבה עורכת דין מגבעתיים שביקרה בכולה ואספה כרטיס ביקור של אמנית צמר מרמת גן, מרימה טלפון ומציעה חברות על בסיס המכנה המשותף החזק של ביקור בטיפול פנים ב"בית בנמל". כך שניראה שהאצטבה משמשת בעיקר כלוח מודעות חינם לקואוצ'ריות, שמהן אי אפשר להימלט היום.

בכל אופן, כשאת מחפשת מתנת יום הולדת טובה למישהי שאת אוהבת, ורוצה לתת לה חצי יום מרגיע מאד שירענן אותה מהרוטינה המאובקת, פה זה החלל המוגן, יפה התואר והנעים שהיא ראוייה לו. אם בדיוק יהיו מבצעים בחנות הבגדים של קום איל פו והיא תחליט שהיא יכולה לשבוע מלימונדה בבית הקפה של קום איל פו, היא בכלל הרוויחה.

מחיר עיסוי אביב בן 75 דקות - 395 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • כולה
  • מסז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully