וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן ורגשי

גלי רבינק

11.5.2009 / 19:57

השמלה שעיצבה מירית זינגר-רודריג במסגרת פרויקט 100 מעצבים לחגיגות ה-100 של תל אביב, מרגשת. תמיד היה לנו סנטימנט ל- Closet

לכבוד חגיגות המאה של תל אביב יזמה חברת "קרינולינה" בשיתוף מנהלת המאה ועיריית תל אביב פרוייקט, ובחרה 100 מעצבים שיעצבו פריט במיוחד לעיר החוגגת. צוות השופטים מנה את היסטוריונית האופנה וראש החוג לעיצוב אופנה שעבר בשנקר איילה רז, עיתונאית האופנה המיתולוגית של "ידיעות אחרונות"-נורית בת יער ורן שבני, ראש המחלקה לעיצוב אופנה המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה.

מירית זינגר – רודריג (36) בעלת המותג Closet למדה במגמת עיצוב אופנה בשנקר, התמחתה בפריז ובלונדון , עיצבה דגמים עבור מרקס אנד ספנסר בלונדון ועבדה במשך שש שנים ב"דלתא". לפני 3 שנים פרשה לדרך עצמאית ופתחה את חנות במתחם גן החשמל בתל אביב. זינגר – רודריג אומרת שהיא יוצרת "ארון בגדים" שתואם את צרכי הלקוחה. "אני משלבת בין הבסיסי למיוחד, מנסה ליצור איזון בין מראה אורבני לקלאסי ונוסטלגי וליצור בגדים עם חיי מדף ארוכים."

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

"זו שמלה בהשראת האופנה שהתהוותה בתל אביב בשנות ה-30 של המאה הקודמת. החיפוש של האישה התל אביבית אחרי קוד הלבוש ה נכון באותה תקופה והניסיונות למזג בין ההשפעה של העלייה ההמונית ממרכז אירופה ללבוש המקומי הפשוט, העסיקו רבים. בחרתי להתמודד עם המיזוג של מאפייני העולה מגרמניה, שמזוודתה נפרקה זה עתה בנמל תל אביב, לקווי האופנה התל אביבית שאליה היא נחשפה במעבר חד.
השמלה היא שמלת ערב בגזרה משוחררת ונשית ברוח שנות השלושים, שמדגישה את קווי הגוף הטבעיים של האישה. הצבעים הם צבעי קיץ מובהקים, שמנת בשילוב רקמות בעבודות יד בצבעים בוהקים. תזכורת לרקמות בשמלות הגרמניות. בשמלה שולבו גימורים של קטיפה וסאטן משי - הבדים המקוריים של שמלות הערב הגרמניות. הצווארון כולו עשוי תחרה בעבודת יד, זכר לעבר האירופאי הניכר במפיות".

פז"מ בתל אביב

"כסטודנטית גרתי בתל אביב כ- 6 שנים, העבודה של בעלי כווטרינר בקריית ביאליק הביאה אותי לצפון וכאן גם הסטודיו שלי. אבל, החנות היא בת"א כך שיש תקופות שאני מגיעה כל יום לעיר ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שישי בבוקר יום יפה...

"אני אמא לארבעה ילדים (שניים מהם תאומים בני חמישה חודשים) כך שכל שנותר לי זה להתרפק על זיכרונות של שוק הפשפשים שגם בעומס של יום שישי הוא מהנה ואני תמיד מוצאת שם "מציאות" או אזור הנמל עם דק העץ והמסעדות שמשתלב נפלא עם יום יפה".

חנות אופנה אהובה

"קום איל פו – שהיא גם וגם וגם. חנות, אווירה ובית קפה. אני אוהבת את הבגדים והקונספט מדבר אליי. "

צריכת קפאין

"אני כמעט ולא יושבת "רק על קפה" אם אני כבר יושבת זה יכלול גם ארוחה. אז את הקפאין שלי אני צורכת על הדרך בארקפה בקניון רמת אביב בשילוב סידורים וקניות."

צריכת פחמימות

"אורנה ואלה. תמיד אשמח לאכול שם בוקר, צהריים או ערב. "

תל אביבית שאני מעריכה

"הצלמת תמר קרוון, שהיא הכי תל אביבית שיש במהותה. נפגשנו בצילומים לקטלוג הראשון שיצרתי. וזה היה מהימים שהכל מסתדר בהם. יום חורפי וקסום, האווירה הייתה טובה והרגשתי כאילו אני מכירה אותה שנים. בהמשך בכל השיחות שלנו תל אביב הייתה ברקע של הסיפורים והתלבטויות . בקצב החיים, הקשר קצת הלך לאיבוד והתמוסס אבל תמיד שאומרים לי 'תל אביב' אני נזכרת בחיוך בתמר. "

CLOSET, הרכבת 12, ת"א. טל' 03-5602571.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully