וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחררות את החוט

גלי רבינק

24.5.2009 / 9:00

רשתות ההלבשה התחתונה מדווחות על ירידה במכירות החוטיני ועליה במכירות של תחתוני בוקסר ומיני. לאן ברח לכן המוג'ו?

נראה כי הוא עומד לארוז מזוודה קטנה, לסנן כמה קללות ולרדת מהארץ. זה מפתיע כי הישארליות נחשבות למיניות, משוחררות יחסית (לאימהותיהן) אבל ניראה רשתות ההלבשה התחתונה, מספידות בפרצוף עגום של ה"שבט אמר את דברו", את החוטיני, לקיץ זה.

ב"אפרודיטה" מדווחים על ירידה מגמתית בשנה האחרונה ברכישת חוטיני ובמקביל על עלייה של 35% במכירות של תחתוני בוקסר לנשים.

מרשת "אינטימה" מעדכנים כי "בשנתיים האחרונות נשות ישראל נוטשות את החוטיני ועוברות לגזרות של תחתוני מיני וברזילאי בעיקר. "אנו חווים ירידה של כ- 30% במכירת החוטיני אך מרגישים פיצוי גדול הרבה יותר בגזרות האחרות."

גם לפי הנתונים ברשת ב"דלתא" בחמש השנים האחרונות חלה ירידה במכירות החוטיני. "בגזרת הגברים, אחוזים בודדים רוכשים חוטיני", מוסרים מדלתא, "ורשת גיבור סברינה, לדוגמא, הפסיקה למכור חוטיני לגברים כי זה אינו משתלם כלכלית עבורה.

בחנות המיניאטורית ל ההלבשה התחתונה "מרים" בדיזנגוף, תל אביב, שכמעט ולא שינתה את העיצוב שלה מיום פתיחתה ב-1950, אהובה לוי טלר , בעלת החנות, נשברה והסכימה שהחוטיני יעבור את מפתן הדלת. "בהתחלה זה הגעיל אותי, זה היה נראה לי פריט של נשים לא מהוגנות, וסירבתי שחוטיני שקופים, שיש בהם פחות בד ויותר חוט יהיו תלויים בחנות שלי. אבל, כמו שהבנתי שגם "ילדות טובות" עושות פירסינג בקורקבן ושקעקועים לא נועדו רק לפיראטים עם שיניים רקובות, הבנתי שגם פלח האוכלוסייה שאני פונה אליו מחבבות את החוטיני. אז הכנסתי כמה דגמים בודדים לחנות שלי ".

מי הן חובבות החוטיני?

סמדר זרחיה, יועצת שיווק ומנהלת חנות ברשת אפרודיטה מוסרת: "בעבר, רוב רכישות תחתוני החוטיני התבצעו על ידי נשים צעירות . כיום, טווח הגילאים רחב יותר ומגיע גם לנשים בנות ארבעים פלוס. החלוקה היא: 80% מהרוכשות הן מתחת לגיל 40 ו-20% מעל גיל 40. כאשר גברים רוכשים מתנות לבנות זוגם,80% יעדיפו חוטיני (רצוי בסט יחד עם חזייה תואמת). 70% מתחתוני החוטיני שירכשו יהיו בצבע השחור ".

זרחיה מוסרת כי מנתוני הרשת שלהם, לא ניתן להצביע על הבדלים משמעותיים במכירת חוטיני באזורי הארץ השונים וכי בעונת הקיץ קיימת עליה של כ- 20% ברכישת חוטיני – במיוחד לקראת עונת החתונות. אז כלות ירכשו אותו בצבע לבן ויקנו גם תחתון חוטיני שחור למסיבות הרווקות.

בתמונה הראשית חוטיני של "אפרודיטה".
בתמונה הראשית של הפרוייקט: חוטיני של "סלוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully