וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתקים מהמזרח

הגר ליינקרם

13.5.2009 / 8:35

ההיצע צבעוני, מתוק, מעניין ונוגע. גם אם לפעמים מדובר בפריטים שיחיו עונה אחת בלבד. ביקור בבוטיק "אמה"

בחורף הייתה זו אפרת גוש והקיץ, לנעלי הלק האדומות נכנסה, כפרזנטורית של "אמה" אילנה ברקוביץ'. שתי נערות הרוק האלה אינן בחירה מקרית, אלא כזו המשרתת נאמנה את הרוח הכללית של הבוטיק.

הבנות שמאחורי המותג הן שגית גוטרמן-אבישי ולירית צירמן, שתי חברות שהאהבה המשותפת לאופנה, הביאה אותן לפתוח את החנות הראשונה ברמת השרון לפני כשלוש שנים. הלוק של מרבית הפריטים, תואם את הרוח התל אביבית הרוקרית והזוהרת ולמרות שיש כוונה לפנות למגוון רחב של לקוחות, הסגנון השולט, כמו הפרזנטורית, נע בין צעיר וקורץ לפרוע.

"אנחנו משלימות אחת את השנייה, אבל שונות. לירית יותר אוהבת סגנון אורבני מתוחכם כמו אופנת רחוב יפנית ואני יותר בכיוון רומנטי ווינטג'", אומרת צירמן. האלמנט החזק בבחירות של השתיים הוא הריבוי. הפריטים בחנות ברובן מן המזרח, ובתוך השפע ניתן לראות שילוב של שני הסגנונות האהובים עליהן.

החלטות על מחיר

המגוון וכמות הפריטים, שהם כאמור שם המשחק, נותנים הרגשה של מעין מגרש שעשועים לבנות שאוהבות להתלבש. נדמה כי הבנות שבאות לאמה יכולות להרגיש בנוחות הזאת ולבלות שעות רבות בהתאמת פריטים ובהשתעשעות של מדידות. "זה כמו סלון כאן, באות בנות ומודדות, חשוב לנו גם שמישהי תוכל להרכיב מראה שלם של בגדים ואקסוסוריז מתאימים ולא תצטרך להוציא הרבה כסף".

עם פתיחת החנות, הציבו לעצמן הבנות חוק - לא יהיה פריט שיעלה על 400 שקלים. נכון לעכשיו הן עומדות מאחורי ההחלטה בגאווה, אך למרות השפע והמגוון המסחרר, פריטים רבים לא מצדיקים את מחירם, שכן הם עשויים בדי שיפון סינתטיים ולא נעימים, שמשדרים משהו זול מן המזרח ולא תמיד יחשבו כקנייה בטוחה מבחינת האיכות וספק אם יחזיקו מעמד ליותר מעונה אחת. מצד שני כבר אמרנו שחידוש ושינוי הם שם המשחק ובגדים, שלא כמו יהלומים, הם לא לנצח.

בין הפריטים הבולטים בחנות, כדאי לשים לב לחצאית קומות בגזרת מיני שיושבת היטב על הגוף ותחבוק היטב גם בחורות מלאות יותר. כמו החצאיות שהן בחירה מוצלחת, כך גם שמלות האוברסייז בעלות האפיל הגברי. אילו יתלוו נהדר אל זוג כפכפים ויהוו פריט לבוש אידיאלי לקיץ.

המזרח והמזרח התיכון

גם האקססוריז מפתים ומשתלבים היטב עם הבגדים ליצירת לוק שלם וצבעוני. יפים במיוחד הם תיקים צבעוניים בדוגמה פרחונית עם שרשרת זהב שמתאימים גם לערב ויוסיפו נופך מרענן להופעה.

שמלות פרועות יותר הן שמלות סטרפלס בגזרת בלון. השמלות נוצצות ומבריקות, במיוחד כשהן מגיעות בדוגמה מנומרת ושילוב של פייטים שחורים באזור החזה. כמוהן ישנם עוד פריטים רבים, שלא יתאימו למתלבשת הביישנית והם אלו שהופכו את החוויה בחנות להרבה יותר מרעננת. הפריטים בחנות לא מתחלפים רק על פי העונות, אלא משתנים בקצב מהיר של כל שבוע-שבועיים. גורם ההפתעה הופך את זה לעוד יותר מעניין.

בין הפריטים המיובאים, אפשר למצוא בחנות גם בגדי מעצבים מקומיים שאמה משמשת להם כבית חם ופלטפורמה הולמת. ביניהם המעצבות לילה מיי, מירב גרשוני, קרן גרוס, שרון שלו ומעצבת התכשיטים מיכל מינסקי שעושה פריטי רטרו מתוקים בשילוב של תוספות פלסטיק בצבעוניות ילדותית.

"חשוב לנו לתת במה למעצבים צעירים מקומיים. כאלה שעוד אין להם חנות וקשה יותר לאתר את הפריטים שלהם", אומרות צירמן. גוטרמן-אבישי מחזקת אותה ומוסיפה: "עסקית זה לא נכון להכניס מעצבים צעירים. יותר משתלם לנו להתמיד רק בייבוא אבל זה מהותי עבורנו לשלב מעצבים מקומיים".

מחירים:

חולצות וגופיות: 70-330 שקלים; מכנסיים וג'ינסים: 200-280 שקלים; חצאיות: 200-300 שקלים; שמלות: 220-400 שקלים; תיקים: 60-250 שקלים; נעליים: 150-380 שקלים; תכשיטים 30-150 שקלים; חגורות: 100-130 שקלים.

בוטיק אמה, שנקין 15, תל אביב; סוקולוב 22, רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully