וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוב בא מלמטה

דנה דרבינסקי, פריז

25.5.2009 / 6:45

נייקי מציגים בפריז את הסניקרס האורבניות החדשות והנועזות שלהם. וואלה! אופנה מסתנוורת ובודקת מקרוב את כריות האוויר

ב-1987 כשנייקי הוציאו לראשונה את נעלי ה- Air Max עם כריות האוויר, הקמפיין פרץ עם לא פחות מאשר עם השיר של הביטלס Revolution. לא נעימה, לא גרסת כיסוי. ביטלס - האורגינל. החיבור לא היתה פומפוזי מדי. עבור החברה והמתחרים שלה, היתה זו שנה מכרעת ששינתה את האופן שבו אנשים צרכו החל ממנה ואילך, נעלי ספורט. מאותו רגע, פחות מללכת עם נעל ולהרגיש שאתה הולך על אוויר, זה לא היה זה.

ההצלחה של נעלי האייר מקס היתה מאסיבית במיוחד. בזמנו לא היה ניתן לחמוק מהתהודה שעוררה היציאה שלהם וגם היום, קשה למצוא בטטת כורסא שלא יודעת מה זה אייר מקס. אפילו אם היא לא הזיעה בתוך הנעליים האלה מעולם. שנה אחר כך נייקי יצאו עם הסלוגן הרענן הנצחי Just Do It שמתאים לכל נושא ועניין, כהוראת ההפעלה הכי נכונה לזמנה, כבר 21 שנה.

הפעם, בפריז, הם מכריזים על קלאסיקה חדשה - 3 דגמים של נעלי סטריט עם הטכנולוגיה הנחשקת של האייר מקס. לדגמים החדשים קוראים Hi-Jack, Air Offense ו- Air Zenyth והם מיועדים לשיגור ישיר אל תוך היום-יום של מי שמנהל אורח חיים עירוני ומסגונן, ומוכן להשקיע גם בשביל לקבל נוחות של מקצוענים.

נייקי משדרים נינוחות בפרזנטציה בפריז. הם כבר עשו את ההפיכה שלהם בתחומם וכרגע עסוקים בעיקר בשימור מעמדם הנישא בזירה. ההתנהלות של נציגי החברה היא לא מתאמצת ומבוססת על הידיעה שעצם הנוכחות בהשקת הנעליים החדשות של נייקי בפריז, היא כבר אירוע מרגש.

זרחני בקצוות

על הרצפה בשואו רום המודרניסטי, מונחים דגמי הנעליים החדשים והצבעוניים מאד, ומול העיתונאים שהגיעו מכל העולם מתייצב מעצב של החברה, בחור עם סטייל שבובואים (בורגנים-בוהמינים) היו הורגים בשבילו. הוא מספר שהנעליים עוצבו בהשראת גיבורי על ומחלק את הקטלוג האלגנטי החדש, עם הדוגמנים שנייק כל כך מתגאה בהם.

בעוד שבבית האופנה לואי ויטון מקדמים את הסניקרס החדשות בעזרת הראפר קניה ווסט, ושאר המתחרים מבליטים את שיתופי הפעולה עם מעצבי אופנה שיקים, פה ממשיכים לשקוד על בניית תדמית של חברה למקצוענים ולהדק את הקשר לעולם הספורט.

כך שהסניקרז אולי מיועדות ללקוח העירוני אבל נייקי מצלמת אותן על שני ספורטאי על: מריה שראפובה הטניסאית הסופר-סטארית ודיווה נשית והכדורגלן פביו קנאברו, כוכב הכדורגל האיטלקי ואלוף עולם.

הנעלים החדשות מצייתות לטרנד הצבעוני הנוכחי, בעוצמה ולא מיועדות למודחקים. יש להן נוכחות ויצירתיות שלא מאפשרים להיבלע והם טובות לבקרים שבהם האגו זורח. יש להניח שמתלבשים רבים לא יצליחו ללכת עד הסוף העונה, וללבוש את הצבעים החיים והחזקים שפורצים עכשיו, אלא שלנעול את הצבעים האלה, זה סיפור אחר. לבחור במכנסיים בירוק דשא, זה אולי הומואי ומתלהב אבל ללבוש ג'ינס וטי שירט רגועים עם סניקרס בסגול פלאשי, זה כבר מגניב ושמח. הסניקרס הן הרי השפיץ של ההופעה. המקום שמאזן ולא משתלט, ואיתן אפשר לחגוג.

זהב מסנוור

הסניקרס לגברים שמדגמן קנאברו יפות במיוחד בזכות הסוליה עם פלטת הצבעים המדורגת. הן נמוכות ומעוצבות בהשראת נעלי כדורסל (דגם Vandal) משנת 1984. הדגם הלבן עם הסוליה בצבעי כתום-ורוד, הוא הכובש מכולם.

סדרת ה- Air Offence לנשים כבר כוללת יותר צבעים (אם אתן ממילא נוטות להתלבט, קבלו דילמה של ממש). הדגם בזהב כמובן מושך את עיקר תשומת הלב אבל הדגם הכתום יכול להעיר כל הופעה מנומנמת והדגם השחור והלבן הוא בחירה קלאסית טובה.

הנעליים הגבוהות מדגם Nike Hi-jack Nylon ששראפובה מצולמת איתן בצמוד לשמלת מיני, הן אייטיז מדליק מאד והנעליים מסדרת Air Zenyth ישמחו בחורות נמוכות כי יש בהן את ההגבהה שהן מחפשות.

מחירים:
Air Zenyth
549.9 שקלים.

Air Offence
499.9 שקלים.

נעלים מסדרת Hi-Jack לא ניתן להשיג כרגע בארץ.

להשיג בחנויות המותג. טל' לבירור כתובת סניפים:
1-599-565620

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully