וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג נעליים חדש בישראל

דנה דרבינסקי

17.5.2009 / 14:39

למרות המיתון נשים ממשיכות לקנות נעליים. המותג האמריקאי "אן קליין", נכנס בשיא הביטחון לישראל

בתחילת שנות ה-80', מעצבת האופנה אן קליין, לשעבר מעצבת בבית האופנה של דונה קארן, פתחה חונת אופנה במנהטן והתחילה להתבטא דרך נעליים ותיקים.

זה עבד מצויין ובסוף שנות ה-90' כבר רכש אותה בית האופנה האמריקאי הגדול לנעליים JONES APPAREL GROUPוהתחיל לשווק את הנעליים שבעיצובה בבתי כלבו אמריקאיים מובילים.

בשנים האחרונות המותג תפס תאוצה בארה"ב ומחוצה לה, והחודש נפתחה חנות ראשונה בישראל, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

את הזיכיון בארץ קיבלה החברה שמשווקת פה גם את המותגים ניין ווסט ואיזי ספיריט והחנות החדשה אכן מזכירה במשהו את ניין ווסט. מזכירה אבל לא דומה. גל פרלמן, מנכ"ל רשת "ANNE KLEIN" בישראל מחדד שהנעליים של "אן קליין", מיועדות יותר למי שנמצאת על הרגליים כל היום ומראה את סוליית ההיי פלקס המרופדת שהיא גמישה מאד ומגיעה עד לקיפול של 90 מעלות (לכי תדעי מתי תצטרכי את זה).

פה יש גם נעליים עם עקבים רחבים יותר מאשר אלה שמוצאים בניין ווסט ותיקים יוקרתיים יותר. כאלה שעשויים מעור ועולים 2500-3000 שקלים לעומת התיק המצוי בניין ווסט שהוא מחומר דמוי עור ועולה 350-650 שקלים.

הכניסה של הרשת לארץ היא מלאת ביטחון. בעוד שבוע תפתח חנות שנייה בגרנד קניון בחיפה, בעוד חודש ברויאל גרדן באילת ובשנה הבאה מתוכננות פתיחות של 3 חנויות נוספות.
המיתון הכללי לא מפריע לתכניות והמנכ"ל מוסר שניראה שנשים ממשיכות לקנות נעליים למרות הכל.

מחירים: נעלי ערב 449-649 שקלים, נעלי קז'ואל 349-499 שקלים, תיקים 699-2999 שקלים, ארנקים 299-499 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully