וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיה לראשך

גלי רבינק

17.5.2009 / 19:15

כובע מקומבניזונים ושרשרת מכדורי בד. תקופת הצנע היא השראה בולטת בקרב מעצבי פרויקט חגיגות ה-100 לתל אביב

לכבוד חגיגות המאה של תל אביב יזמה חברת "קרינולינה" בשיתוף מנהלת המאה ועיריית תל אביב פרוייקט ובחרה 100 מעצבים שיעצבו פריט במיוחד לעיר החוגגת. צוות השופטים מנה את היסטוריונית האופנה וראש החוג לעיצוב אופנה שעבר בשנקר את איילה רז, את עיתונאית האופנה המיתולוגית של "ידיעות אחרונות"-נורית בת יער ואת רן שבני, ראש המחלקה לעיצוב אופנה המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה.

פוקוס על הדיזיין

עדי פלי ינאי, (30), מעצבת אביזרי אופנה ובית רומנטיים. סיכות ראש שמזכירות את סגנון מסרקות הסבתא, תיקי קלאץ' מעוטרים בכפתורים ומנורות תחרה לבית. היא בוגרת המחלקה לעיצוב ואמנות במכון הטכנולוגי חולון. ומזה שלוש שנים מעצבת באופן עצמאי תחת המותג "פלינה" . בשנה הראשונה מכרה את מוצריה בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, ולפני כשנתיים פתחה את החנות בכיכר השעון ביפו. "עבורי עיצוב ואיכות הם לא מותרות לעשירון העליון אלא צריכים להיות נגישים לכל אוהב אופנה. הקונספט המלווה את העשייה שלי הוא תמחור הפריטים במחיר הנמוך האפשרי, תוך שמירה על איכות ."

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

"ההשראה שלי היא תקופת הצנע בשנות החמישים שאופיינה במחסור בחומרי גלם. נשות תל אביב נאלצו למצוא דרכים מקוריות לשמור על ייחודן וסגנונן ועשו זאת על ידי שימוש חוזר בצעיפים ובגדים ישנים והפיכתם למשהו חדש.
הכובע רחב השוליים תפור ממטפחות מבדי משי וקומבינזונים ישנים והשרשרת עשויה משלוש שורות של כדורי בדים ישנים עטופים בחוט מוזהב."

פז"מ בתל אביב

"10 שנים . במקור אני ירושלמית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שישי בבוקר יום יפה...

"לרוב אני עובדת בסטודיו שלי. ואם יש לי יום חופשי, אני לא מצליחה לגרום לעצמי לקום לפני הצהריים. כך ש "שישי בבוקר" זה מונח שלא קיים מבחינתי. "

חנות אופנה אהובה

"אין לי חנות מועדפת, אני אוהבת חנויות שמוכרות בגדים יפים ומיוחדים ולא מייצרות קורבנות אופנה."

צריכת קפאין

"סוניה געצל שפירא בסמטה אלמונית".

צריכת פחמימות

"מסעדת ג'ולי - מסעדה קטנטונת, מצרית, של אישה בשם ג'ולי. שמעמיסה צלחות כמו בבית".

תל אביבי שאת מעריכה

"אני אפילו לא יודעת את שמו. אבל, בכל פעם שיש משחק מעניין בערוץ הספורט. הוא מגיע עם כיסא מתקפל, תרמוס וטרנזיסטור ומתיישב על המדרכה מול החנות למוצרי החשמל בטשרניחובסקי ורואה את המשחק בפלזמה שבחלון. העוברים והשבים, ההמולה, ורעש האוטובוסים לא מונעים בעדו לקלל את השופט ולקפוץ משמחה אחרי גול. הוא באמת מרגיש בתל אביב כמו בבית. "

להשיג ב: "פלינה סטודיו לעיצוב" – רזיאל 25, כיכר השעון, תל אביב-יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully