וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדות מהתחת

גלי רבינק

24.5.2009 / 9:00

מי נדחקה לחוטיני קטן וניזוקה בעין וכמה שנים קיבל השודד שחבש חוטיני במקום מסכה. סיפורי חוטיני מהעולם

החוטיני כבר בן 35 אבל מסרב להתברגן. בחיוך ממזרי קטן הוא ממשיך לעורר מהומות כאילו הסבנטיז מעולם לא חלפו.

9.6.2008 - עין תחת עין

מקרידה פטירסון, בת ה-52 מלוס אנג'לס תבעה את רשת ההלבשה התחתונה המצליחה ויקטוריה' ס סיקרט לאחר שלטענתה, נפצעה כאשר לבשה את החוטיני שרכשה בחנות החברה.

לפי כתב התביעה, כשלבשה את החוטיני, הקישוט הדקורטיבי והמתכתי בצורת לב עף בעוצמה ופגע לה בעין. עורך הדין שלה אמר כי נגרם נזק לקרנית שלה, היא נאלצה להפסיד כמה ימים בעבודתה כשוטרת תנועה, ויש חשש כי הדבר ישפיע על שארית חייה. בפוקס ניוז ניהלו דיון סמי אקדמי בנושא האם יש לה קייס לתביעה והעלו טיעונים בעד ונגד. אחד הטיעונים כנגד היה כי ייתכן שהיא נדחקה לחוטיני מזערי, שלא במידתה ועליה לשאת בתוצאות המעשה.

28.11.2007 - הסתובבת בלי?

בן קוק, מעצב שיער של סלבס עולמיים, חשף כי ויקטוריה בקאהם נהגה להשתמש בחוטיני שלה כגומייה לשיער. "כשהיו לה תוספות לשיער. הייתה לה נטייה לאבד גומיות ולכן היא השתמשה בחוטיני כתחליף." הוא מיהר להרגיע שתמיד היה מדובר בחוטיני נקי ולא משומש ושלא נראה לי שהיא תשוב לשזור תוספות בשיער, "טוב לה בקארה הקצרצר והיא חשה הקלה".

2.6.2008 - זה מה שהיה לחברה שלי בארון

בדנבר, קולרדו, פרצו לתחנת דלק שני גברים לא חמושים עם חוש אופנתי, שויתרו על מסכות הגרב הלא מחמיאות וכיסו את פניהם בחוטיני. האחד בחוטיני ירוק והשני בחוטיני כחול שהסתיר בקושי את האף.

כדי להקל על המשטרה בזיהוי, אחד מהם גם לבש טי-שירט קצרה שחשפה שני קעקועים בזרוע. השוד צולם על-ידי מצלמות האבטחה במקום והסרטון הופץ למהדורות החדשות בארה"ב.

הם נתפסו כעבור מספר ימים ולפני חודשיים ניתן גזר הדין שקבע כי יהיה עליהם לרצות 12 שנה בכלא. אם הם היו בוחרים לחבוש תחתוני בוקסר במקום, סביר שהיה להם גם שכל לפרוץ למקום שיניב להם קצת יותר מ- 100 דולר ו -37 חפיסות של סיגריות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

16.1.09 - צמוד וחם

תוכניות הבוקר של ערוצי הטלוויזיה המרכזיים בארצות הברית הקדישו ביחד 55 שניות על מנת לדווח על נאום הפרידה של הנשיא היוצא, בוש, מאזרחי ארצות הברית. במקום קטעים נבחרים מהנאום, העדיפו ב- NBC להקדיש אייטם נרחב למכירות הגואות של תחתוני החוטיני שעליהם מתנוססת תמונתו של אובמה מחייך, עם סיסמת הבחירות: YES WE CAN . היו כמה רפובליקנים שלא מצאו את זה משעשע.

2005 - כבר לא גלויות

ב-2005 חוקק חוק חדש בריו דה-ז'נרו שאסר על פרסום גלויות לתיירים שעליהם מתנוססות נשים מקומיות בבגד ים חוטיני בלבד. מי שאחראית להצעת החוק היא פוליטיקאית מקומית, אליס טמבורינדגי, אשר אמרה כי "התמונות הללו מעודדות תיירות מין ומדרדרות את דימויה של המדינה".

בתמונה הראשית חוטיני של "אפרודיטה".
בתמונה הראשית של הפרוייקט: חוטיני של "סלוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully