וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם לכולן יש

גלי רבינק

24.5.2009 / 9:00

גם בחורות שאוהבות ספנקינג על הטוסיק אחרי טקילה, יכולות לבחול בחוטיני במקרים מסויימים. קיראו ואל תקראו לנו דודות

תקראו לי ישישה פוריטנית, טרחנית והורסת מסיבות אבל יש מספר מקרים שבהם החוטיני לא עושה חסד.

בגד ים חוטיני בחוף הים

התברכנו בשמש פלורוסנטית ארצישראלית שברשעות חושפת את הפגמים ומדגישה אותם. מה שנראה שובב באור בייתי, מעומעם, הופך ללבנבן ורופס בחוף ירושלים.

בכלל, די בזה שנשים נוטות לסבול בים מ"המבט המתרוצץ". הן לא נינוחות, כל הזמן סוקרות במבט ביקורתי את גופן מלמעלה, בודקת שהכל עדיין במקום, מסדרות את החזייה ובתנועה קטנה וכמעט בלתי מורגשת, מארגנות את התחתונים. כך שאין צורך להעמיס על מערכת העצבים את הדאגה לשני הפלחים שמשתרכים מאחור ואולי לא נראים במיטבם.

בנוסף, למרות כמה משוכנעים, חופי אשדוד הם עדיין לא הריביירה הצרפתית ומראה חוטיני בים די נדיר במחוזותינו, אז בלתי נמנע שלובשת החוטיני תיאלץ לספוג תשומת לב מוגברת מצד רועי מהפיצוציה, גבי מהמוסך וניסו הרואה חשבון שישמחו להגיש לה באופן לא נשלט, את חוות דעתם המנומקת.

גברים בחוטיני

אוי חידלו, אתם מוציאים שם רע לכל המטרוסקסואלים. למרות ההנחה הרווחת שטוסיק, זה טוסיק זה טוסיק. רצוי שגברים יכסו את שלהם בתחתוני טנגה ויוותרו על מראה הג'יגולו המזדקן.

חוטיני מבצבצים

קלאסיקה של קורבנות אופנה. מגיע קומפלט עם מכנסיים נמוכים וקעקוע המוני במורד הגב. אני נושאת תפילה לאלוהיי הטעם הטוב שהקיץ הזה יגאל אותנו מהמראות הקשים. כשאת מראה את הטוסיק לבן הזוג בבית – זה סקסי. כשהתחת עם החוטיני גולש מהמכנס – זה טראשי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

חוטיני במסיבת רווקות

הרעיון המשומש של חוטיני מפונפן כמתנה במסיבת רווקות טרם עבר מעולמנו. המנהג אומר כי קונים לך 3 ב- 100 ואת אמורה לצחקק במבוכה ככפרייה בתולית מערבות קירגיסטן. אך מה לעשות שתחתוני חוטיני כעורים עם אפליקציות זה מרדני כמו שזה נוח ושברור תוך שניות, שנגזר עליהם לבלות את שארית חייהם במגירת הגרביים. כבר עדיף תלושים לזארה.

חוטיני אכילים

עוד פריט תמוה מבית היוצר של מסיבות הרווקות, שבו הפרטנר נראה כמו עיזה עיוורת שלועסת שקית פלסטיק. לרוב, מגרה זה לא.

חוטיני לילדים

בבריטניה הורים התרגזו על המורה ששלחה עם הילדות בנות ה-10 שלהן מכתב ובו ביקשה שלא לשלוח אותן לבית הספר עם חוטיני. אמנם, קשה לומר שאני תומכת באסכולה הפולשנית של בית הספר. אבל נראה לי שתחתונים לילדים צריכים להיות ילדותיים, פשוטים וצבעוניים ללא אפיל סקסי. אחרי הכל, שפיות היא מצרך חשוב שחבל לבזבז לפני גיל ההתבגרות.

בתמונה הראשית של הפרוייקט: חוטיני של "סלוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully