וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות טובים מאפריקה

אלישבע כספי

23.5.2009 / 12:23

Bebe צילמו את בגדי טרנד הסאפרי שלהם ליד חיות אמיתיות בסוואנה. אלישבע כספי מחמיאה לאומץ ולבגדים ומעירה על המחירים

מראות הטבע בשמורה האפריקאית נראים פוטוגניים להפליא, בצילומי קטלוג קיץ 2009 של מותג האופנה Bebe. הסאפרי שיק שנשפך מהקטלוג היפה הזה שמככבים בו אריה, פיל, נמר, זברה וג'ירף, מעורר חשק לעלות על בגדי הסוואה וכובע פקק.

בהמשך ישיר לשטף ההשפעות האפריקאיות והאתניות שכובש בימים אלה את עולם האופנה, יצרו ב-Bebe קולקציית קיץ שלמה המוקדשת כולה לנושא הספארי. לזכותם ייאמר כי נידמה שלהדפסי הנמר הייתה אצלם נוכחות מאז ומתמיד.

גם הפעם Bebe מדגימה תרגום מהיר של טרנדים לוהטים לאופנה זוהרת. המעצבים עשו שימוש במאפיינים האפריקאיים באופן שיצר בגדים לאישה הסקסית ועמוסת האביזרים, אשר מייצגת את המותג.

בסוואנה האפריקאית ניצבות הדוגמניות של Bebe בסנדלי פלטפורמה המשולבים בעקבי סטילטו גבוהים ומשובצים באבנים צבעוניות, ואלוהים יודע כיצד תברחנה לפתע אם האריה ישאג. הן נושאות תיקי ענק מעוטרים בהדפסי נחשים ונמרים, המכילים בוודאי המון קרם הגנה ומגבונים לחים, והבעת פניהן הקפואה נראית לפרקים אדישה ולפרקים מפוחדת, מה שלגמרי מובן ומעורר סימפטיה בהתחשב בכך שבכל רגע הן עלולות לקבל ביס מחיה מורעבת.

עממיים באמריקה, יוקרתיים כאן

ממבט ראשוני לא ברור אם מדובר בצילומים בסוואנה או בהדבקות בפוטושופ, אך מסרטון המייקינג אוף רואים שברוב המקרים הדוגמניות אכן צולמו לצד החיות או לפחות מאוד קרוב אליהן, כשהן ניצבות לידן דומם בשיער מוגבה וסתור הנראה כמו קן ציפורים סבוך. ההפתעה הטובה היא שבין כל הדפסי הזברה, הנמר והנחש, יש לא מעט פריטים מוצלחים למדי, שעם סטיילינג מעט פחות עמוס, עשויים להראות נפלא גם בג'ונגל העירוני.

בין הפריטים היפים שמלת מקסי מבד משי שיפון בהיר בהדפס נחש; אינטרפטציה על חליפת הספארי בשילובים של וסטים וז'קטים קצרים עם ג'ינס סקיני צמוד בצבעי לבן בוהק, חאקי וירוק זית ושמלות קצרות בגוונים טבעיים.

גם האביזרים בולטים לטובה. בעיקר הנעליים המצוינות, אך גם התיקים, הארנקים ותכשיטי הענק, בשילוב מוטיבים שבטיים. ב- Bebe אוהבים שימוש באלמנטים נוצצים וצבעוניות עזה, אך הפעם הם דווקא גילו איפוק ולמעט הבלחות צבע של אדום אש וטורקיז באביזרים, צבעי הקולקציה כולה משתלבים היטב עם גווני הטבע האפריקאי השקטים.

חלק מהפריטים נמצאים כבר בחנויות המותג בארץ וחלקם עתיד להגיע בהמשך הקיץ. טווח המחירים של הקולקציה ינוע בין 600 שקלים ל-1500 שקלים. עיון במחירים מעלה פער גדול מידי ומקומם בין מחיר הפריטים בארץ לעומת מחירם בארה"ב. למשל מחירה של שמלת המשי הארוכה בארה"ב הוא 169$ (כ-700 שקלים) לעומת 1200 שקלים מחירה בישראל. מחירו של אוברול אפור א-סימטרי החושף כתף אחת בארה"ב הוא 139$ (584 שקלים) ובארץ 930 שקלים ויש דוגמאות נוספות. הפער הזה ניבנה כנראה במכוון כדי למצב את Bebe בארץ כמותג יחסית יקר, בעוד שבארה"ב למשל הוא נחשב למותג הרבה יותר נגיש ובר השגה.

ד"ש ממרק ג'יקובס

בחודש שעבר הגיעו לחנויות הרשת בחו"ל הסנדלים של BEBE בשילוב נוצות וחרוזים, שהם טייק אוף מוצלח על הסנדלים עם המוטיבים השבטיים שעיצב מרק ג'ייקובס ללואי ויטון. סנדלים שמדונה הצטלמה איתם לקמפיין לואי ויטון ושניראו אחר כך על כל פיגורה אופנתית שיכלה להרשות אותן לעצמה, דוגמת ביונסה, פרגי, ויקטוריה בקהאם ואחרות. טווח המחירים של הסנדלים מהסוג הזה שעיצב ג'ייקובס, נע בין סכומים של 3000$-1900$.

הסנדלים שעיצבו ב-Bebe ושלא היו משום מה חלק מקולקציית הספארי הנוכחית עלו 160$, מחיר לא דווקא זול במושגי הכלכלה האמריקאית הנוכחית, אבל עדיין אפשרי ובר השגה. למותר לציין שהסנדלים נחטפו תוך ימים ספורים מכל חנויות הרשת בניו יורק ובמיאמי, לדאבון ליבה אגב של כותבת שורות אלה.


תגובת חברת Bebe: "מחירי המותג BEBE בישראל נקבעים ע"י חברת BEBE העולמית הווה אומר שכל מחירי BEBE ברחבי העולם, למעט BEBE בארה"ב הינם מחירים אחידים. והבשורה המעודדת: תוך זמן קצר מחירי הבגדים של BEBE ברחבי העולם עתידים לרדת".

חנויות רשת Bebe :
קניון רמת אביב, קניון ארנה בהרצליה, מרכז ממילא בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • bebe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully