וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את משקיענית, השמלה מושקעת

הגר ליינקרם

25.5.2009 / 14:32

יפעת בר אור שפתחה את חנויות האופנה "אמילקה" אחרי חזרה מהולנד, מצטיינת בבחירות של שמלות שמגיעות מהמון כוונה

האם אפשר לייצר אירופה קטנה באזור השרון, האם בינות דוכני שווארמה וחנויות פריפריאליות מנומנמות אפשרי להקים בוטיק מעוצב שבו אפשר לבחור בגדים שעומדים בפעימה אחת עם בירות עולמיות. נראה שליפעת בר אור הפתרונים או לפחות את האומץ לנסות וליצור פינה קטנה של טעם טוב ושיק מחוץ לתל אביב.

כבר לפני כארבע שנים יחד עם בעלה רן, פתחה יפעת את שתי חנויות הבוטיק המתקראות אמילקה וממוקמות ברעננה וברמת השרון. השניים, ששבו משהות ארוכה בהולנד (יפעת למדה שם עיצוב תעשייתי), בחרו להמשיך עם אהבה אחרת שתפסה את יפעת במהלך השהות באירופה - ההתלהבות מחנויות הבוטיק האיכותיות והקטנות המספקות מותגי אופנה ייחודיים ומציעות אווירה אינטימית ואישית.

את ההתלהבות הזו היא החליטה לתרגם דווקא באזור השרון משם היא מגיעה. לדבריה יותר מתאים חנות בוטיק באזור השרון מאשר במרכז, זאת לא רק מפאת המחסור בחנויות שכאלו באזור זה, אלא בשל היכולת לייצר אינטימיות וייחודיות, שהם מצרך קשה להשגה בעיר גדולה תל אביב.

ספציפי לצרפתיות קטנות

בין המותגים המעניינים שבר אור מביאה לחנות, המותג הצרפתי MAJA שהוא בין היוקרתיים והיקרים שבחנות ומצי שמלות משי אלגנטיות ומוקפדות ועם זאת צעירות וסקסיות. מותג צעיר ופרוע יותר הוא SUPERTRASH , מותג אמריקאי שעידן את הקצוות הגסים שהיו מתאימים בקליפורניה וכעת מציע עיצובים מעט יותר פרועים ברוח אירופאית שלא רק הולמים את הנערה הדקיקה האירופאית הטיפוסית אלא נותנים מענה אופנתי ייחודי עד מידה 44.

המותג המעניין ביותר באמילקה הוא LES PETITES שבהתאם לשמו הצרפתי, סוגד לנערות הקטנות. קולקציית הקיץ שלהם שואבת את השראתה מהנערה הקטנה מכולן - אודרי הפבורן ומציעה שמלות שיפון ומשי בקו נקי וסולידי שילכו היטב בעיקר עם שיער אסוף ופנים חפות מאיפור. השמלות הן בעיקר סגידה לקווים מינימליסטים אך עם מאפיינים נשיים ורומנטיים. השמלות שלהם הן בגזרת אוברסייז המגיעות במגוון צבעים כמו צהוב, בז' ושמנת והן פיסות בד יפהפיות ואצילות שעבודת הפרטים העדינה שנעשתה בהן, מרגשת. מדובר בתשלובות בד, קיפולים וקליעה שלוקחים השמלה ממקום של ניקיון צורני שהיה יכול ליפול למראה מפוהק אל פסגה של אלגנטיות וסקסיות נשית.

כך למשל שמלה בעלת קו ישר ונקי המגיעה בשילוב של עבודת שזירה בבד במפתח החזה, מזכירה שוב שלא רק בחירת חומרים איכותית ובגזרה קלאסית הולמת מובילה להצלחה, אלא שתמיד אלוהים נמצא בפרטים הקטנים והם אלו שהופכים בגד ליצירה מעט יותר מרגשת מעוד משהו ללבוש.

נראה כי מאמציה של בר אור לייצר פינה קטנה של אירופה שהיא רק שלה ושל הלקוחות הנאמנות שפוקדות את חנותה עולים יפה ובכך היא הצליחה לממש את החוויה שהייתה לה בעת שהותה בגולה. ובכל זאת, למרות שמועלם לא מימשה את לימודי העיצוב שלה. בסוף הביקור באמילקה אם תקנו לעצמכן משהו קטן תושט לכם שקית קרטון מרשימה בעיצוב מעניין שאותה בר אור עיצבה בעצמה.

אמילקה: סוקולוב 63, רמת השרון; אחוזה 172 רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully