וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיה שפן לבן

26.5.2009 / 11:10

איפה מקבלים הנחות על בגדים ונעליים במהלך ה"לילה הלבן" בתל אביב היום, ה- 27.5, ומה מקבלים אם מוותרים על בגדים, למען צילום קבוצתי ענק

מכירות ליליות

בבוטיק האנין "דידי" יוצעו 10% הנחה על כל הפריטים הלבנים והפרחוניים עד השעה 22:00. בנוסף יהנו האורחות משמפניה וגבינות. רחוב טאגור 55, רמת אביב.

המעצבת האורבנית האהובה רוני בר תערוך מכירה של בגדים מקולקציית הקיץ שלה ותיתן 20% הנחה על פריטי קולקציית הקיץ. החנות תהיה פתוחה לקהל עד חצות. רחוב ביאליק 2, תל אביב.

המעצבות קרן אור ומיכל ניר מציעות בלילה הלבן 30% הנחה
על קולקציית הקיץ. רחוב לבונטין 6 מתחם גן החשמל, תל אביב. מומלץ לבדוק.

50 מעצבים צעירים יציגו למכירה פריטים ייחודיים לבנות ולבנים בשוק הפלסטיק שייערך במהלך הלילה הלבן בכלבו שלום. יהיו בגדים, תכשיטים, ארנקים, תיקים, סיכות, כובעים, נעליים, חגורות ואקססוריז יצירתיים וגם אלכוהול, ריקודים, נשנושים, מופע ליצנים - אקרובלאנס, רקדנית בוטו, דוכן של המאייר זאב אנגלמאייר ועוד. בקומה השנייה תוצג תערוכה שמספרת את סיפורה של העיר תל-אביב בתמונות, עבודות פסיפס, דגמים, שלטים וסרטים. ב- 23:00 תתרומם מסיבה המוקדשת לפריס הילטון וכל חברותיה הביצ'יות ליידי גאגא, קיילי, מדונה ובריטני ספירס ומבטיחים שכל womanizer שמכבד את עצמו, יימצא במסיבה את מקומו. הכניסה חינם. השוק יתקיים בין השעות 19:00-04:00. כלבו שלום, רחוב אחד העם.


בחנות הנעליים 'אימומה' יחגגו את הלילה הלבן בשעות של הנחות. בין השעות 20:00- 21:00 ינתנו 5% הנחה, בין השעות 21:00- ל- 22:00 ינתנו 10% הנחה ובין השעות -22:00-23:00 ינתנו 15% הנחה. רחוב דיזינגוף 114, תל אביב.

בבית בנמל-קום איל פו מציעים במהלך הלילה הלבן 30% הנחה על כל הפריטי הלבוש הלבנים של קום איל פו והנחות בכל חנויות בית בנמל (20% בחנות אביזרי המין 'סיסטרס',10% הנחה ב'לעלא' וגם 15% על שוקולדים וליקרים ב'גליליס'). תהיה הטבה מיוחדת על טיפול בן 45 דקות בכולה וימכרו קוקטיילים ב-25 שקלים מהשעה 21:00 בקום איל פו קפה.

עירומים בכיכר

מותג ההלבשה התחתונה טריומף, יוזם אירוע צילום ענק שבמסגרתו יבוים צילום קבוצתי של מאות משתתפים בתחתונים וגופייה על רקע כיכר דיזינגוף, שיצולם על ידי הצלם זיו קורן. הקהל הרחב מוזמן לבוא ולנסות לזהות מבין 500 המשתתפים בצילום הקבוצתי, אנשים המוכרים להם, שהסכימו לחשוף את הבטן הרכה כדי לקבל מהחברה תחתונים וגופייה של סלוגי.
האירוע יתקיים בשעה 16:00 בכיכר דיזינגוף.

יריד תכשיט העיר

חברת רשבל ורשת תכשיטי מגנוליה, בשיתוף עם מינהלת שנת המאה לתל??אביב-יפו, מזמינים אתכם ליריד התכשיטים בהשתתפות מיטב הצורפים והתכשיטנים בארץ. על גג "גן העיר", 17:00-03:00. הכניסה חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עניינים בשדרות רוטשילד

לאורך שד' רוטשילד יתקיימו מיצגי אופנה בין השעות 21:00 ל–01:00. בין המיצגים אפשר לראות את מייצג תלבושות תיאטרון הקאמרי מתקופת תל??אביב הקטנה, המזמין את הקהל להתרשם מתלבושות התקופה וליהנות מחוויה תיאטרלית של השחקנים.

כמו כן, תתקיים תצוגת אופנה: "אלבישך שלמת בטון ומלט" שתציג שש שמלות לשישה בתים-אופנה בהשראת ארכיטקטורה אקלקטית תל??אביבית.

הסטודנטים של המכללה לאופנה 'מרים' יציגו את פרשנותם לעיר תל אביב במתחם שבין רח' בצלאל יפה לרח' נחמני. המיצג הינו מיצג אנושי שיועבר באמצעות שחקנים על גבי 8 במות, ויכלול עיצובי אופנה יצירתיים וצבעוניים בהשראת תל אביב ונופיה. בין ההשראות הבולטות: המרקם האנושי בתל אביב, הבאוהאוס, הטיילת, נווה צדק, הפסלים של תל אביב ועוד.
שעות המיצג – 21:00 – 24:30

תצוגת נעליים

תערוכת הנעליים "Sneak Peek" אשר במסגרתה צוירו 27 סניקרס של המותג superga 2750, תפתח ביום רביעי בשעה 20:00 מסגרת אירועי "לילה לבן" בגלריה Urbanix.

27 זוגות הנעליים יוצגו בליל ה-27 לחודש על ידי 27 אמנים ומעצבים נבחרים. בין המשתתפים: קרן שפילשר, יוחאי מטוס, תמר מושקוביץ, פילפלד Broken Fingaz, Zero Cents, Foma, Elna ועוד. רחוב שינקין 45 (פינת מלצ'ט), תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully