וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוך וקושי בחולות

גלי רבינק

27.5.2009 / 9:00

נועה קליין, בוגרת שנקר עם נסיון בינלאומי, מעצבת לחגיגות המאה של תל אביב בגד הריון שהוא רך ומחוספס כמו העיר

מעצבי המאה" הוא פרויקט ההצדעה של עירית תל אביב לציון מאה שנים של אופנה וסגנון חיים בבירת האופנה הישראלית. פרויקט "מעצבי המאה" גייס נציגים מעולם האופנה ה"בוטיקי" של תל אביב, מעצבי על ומעצבים צעירים ומבטיחים לטובת עיצוב 100 פריטים. אלה יוצגו בתערוכת קונספט שתוצג במשך חודש ב"משכן לאמנויות הבמה". התערוכה תציג דיאלוג בין המאה החולפת למאה הבאה של אופנה בתל אביב באמצעות שילוב בין פריטי הקונספט ופריטי אספנות נדירים של מעצבי העבר כגון רוז'י בן יוסף, פיני לייטרסדורף, לולה בר ועוד.

את הפעילות יזמה "קרינולינה- מעצבת דעת קהל" משרד תקשורת לעסקי בוטיק, על מנת לקדם 100 עסקי בוטיק בתחום האופנה, שנפגע בתקופת המיתון. האוצר ראשי של התערוכה הוא המעצב יובל כספין.
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב ולא כרוכה בתשלום

המעצבת

נועה קליין (30) היא בוגרת שנקר במגמת עיצוב אופנה שעבדה מספר שנים בסטודיו בינלאומי באיסטנבול, שמעצב ומייעץ למותגים באירופה וארה"ב. (בינהם : "פומה", "לוויס", "טופ שופ" ו"טומי הילפגר".) היא מלמדת במכינה לשנקר וב -"fashion academy ובספטמבר תשיק את המותג שלה "The seed " (הזרע,הגרגר) בגרמניה.

"אחרי שמספר חברות סביבי נכנסו להריון, גיליתי דרכן את הצורך (שלרוב אין לו מענה) בבגדים שיגרמו לך לחוש סקסית, קולית ונשית בתקופה הזו. במהלך היצירה בחרתי את השם של המותג מתוך תחושה שאני זורעת זרעים בתקווה שיהפכו לעץ גדול ופורה, במחשבה על ההיריון כתקופה של יצירה וצמיחה וגם בזכות הרמיזה לאג'נדה האקולוגית והבדים הטבעיים.

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

"ההשראה שלי הייתה קשת הסגנונות שאפיינו את תל אביב במאה השנים האחרונות, החל מהלבוש של ערביי יפו, דרך "משכית" ועד לסגנון ה"היי-טק" בו החוזק הנשי הוא מאפיין מרכזי. השתמשתי בבדי משי קלים ואווריריים יחד עם אבני חן גסות שמייצגים את המפגש בין רוך החולות עם חספוס ושאון העיר, המפגש של העיר הלבנה עם צבעי הטורקיז של הים וליטוף הבד את הגוף ברוח הקיצית. סגנון הגזירה מכיל סממנים אוריינטליים נקיים כמו גם השפעות מסגנון "משכית" יחד עם רוח מודרנית ועכשווית."

פז"מ בתל אביב

"שנתיים. אני ילדת קריית אונו ובהמשך התגוררתי לצורך העבודה 4 שנים באיסטנבול ולא הפסקתי להתגעגע לתל אביב שהיא יותר קטנה, אישית, אמיתית והטרוגנית. באיסטנבול מתגוררים כ- 12 מילון תושבים ואת מרגישה שם כמו נמלה קטנה ותל אביב לעומתה היא עיר גדולה שהיא גם כפר. ברחוב את אומרת שלום לאנשים ואת לא נבלעת בהמון. "

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שישי בבוקר

"כל שישי אני פותחת בפילאטיס ואחר כך מתפנקת עם ארוחת בוקר בבית קפה."

חנות אופנה אהובה

A"+ ו "רוס אווטה" ("Rhus Ovata") של האחיות צוקר. עינב צוקר למדה איתי בשנקר, ואני מעריכה את הדרך שהיא ואחותה עשו. הן יצרו מותג של אופנה אורבנית גלובלית. "

צריכת קפאין

"טאצה ד'ורו, בנווה צדק הוא מהחביבים עליי. אבל אני לא נאמנה ונוהגת ללגום את הקפה שלי כל פעם במקום אחר ברחבי העיר. "

צריכת פחמימות

"בגוצ'ה ו ב"בר-בוניה" שיש שם אחלה אוכל ואווירה מגניבה. "

תל אביבית שאת מעריכה

"חברה טובה שלי, קרן גרוס, שהיא מעצבת בגדים ומגלמת בתוכה את תל אביב. היא שיקית אבל בגובה העיניים, רומנטית ואורבנית בצורה מקסימה ונעימה. "

  • עוד באותו נושא:
  • מעצבי ה-100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully