וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלונדינית מסתירה את הבגדים

הגר ליינקרם

30.5.2009 / 10:42

אסתי גינזבורג מדגימה בקטלוג איך עושה דוגמנית של פרצוף אחד, אבל את הבגדים המוצלחים של TAGWOMAN, זה לא מצליח להרוס

רשת TAGWOMAN מתגאה בכך שכשמה כן היא - כלומר, היא פונה לנשים ולא לנערות צעירות. ואכן הבגדים שנמצאים בחנויות הרשת יהלמו נשים בגילאים שונים ובמידות שונות ועל הרקע הזה נראה שהבחירה באסתי גינצבורג בתור הפרזנטורית של המותג היא בחירה שגורמת להרמת הגבה דרמטית.

גינזבורג, דוגמנית של פרצוף אחד, מצטיירת בקטלוג כילדה שהתחפשה לגברת. הבחירות של הסטייליסטים המוצגות מעל גבי עמודים העמוסים בקשקשת גרפית, גם כן עושות עוול עם רשת שאפשר למצוא בין מדפיה פריטים לבישים, יומיומיים ושימושיים ומספר לא מבוטל של פריטים שיש בהם חדשנות והעזה עיצובית, הרבה מעבר למצופה מרשתות גדולות.

TAGWOMAN לא מייצרים בכמויות המוניות, הם משווקים עצמם יותר כרשת בוטיק שמוציאה רק כ-200 עד 300 פריטים מאותו הבגד. בדיוק במקום הזה טמונה ההצלחה שלהם: כאשר הם מאפשרים למעצבות שלהם חופש יצירתי אפשר לראות שהתוצאה היא פריטים מבריקים ובעלי חשיבה ייחודית.

כמו למשל שמלת ערב שעשויה בד סטן בוהק. השמלה שצולמה על גינזבורג דווקא מהחלק הקדמי למעשה נמצאת בשיאה בחלקה האחורי. היא מתהדרת בגב חשוף, כאשר הפתח נסגר בכפתור דמוי יהלום מנצנץ.

מחווה למלח

במחלקת הטרנדיות העכשווית ניתן למצוא את מה שברשת מכנים קולקציית "נשיקה צרפתית". למעשה מדובר בטייק-אוף מעט יותר מתוחכם למכת סגנון המלחים הפופלארי עד להחריד שקיים בכל החנויות. במחלקה זו מככבת שמלת עבודה באורך מידי שנסגרת כחלוק בעזרת כפתורים לכל אורכה ומשתלבת עם חגורת מותן תואמת. השמלה שמגיעה כצפוי בצבעוניות של אדום, לבן או כחול היא פריט שימושי שהחוכמה בו היא שילוב של כפתורים מעניינים. גם הבד ממנו היא עשויה, הוא נעים למגע ויושב היטב על הגוף. השמלה מיוצרת במידות נדיבות (מידה 3 היא מידה די גדולה שלעיתים אף שקולה ל-44) ותתאים לנשים רבות ותלווה אותן גם אולי אחרי שטרנד המלחים יתפוגג.

ויוה לה סטרפלס

עוד במחלקת ההברקות שיחזיקו למעלה מעונה יש שמלות סטרפלס באורך מיני שיושבות היטב על הגוף ומגיעות בצבעוניות אלגנטית של שחור או אפור ובכך למעשה הן נתפסות גם על ידי אנשי הרשת כמתאימות להיקרא בגדי ערב. סט נוסף של בגדי ערב מוצלחים שבהחלט יהיו גם מתאימים ליום הם וסט, מכנסיים ושמלה שהאלמנט הקישוטי שלהם הוא רוכסנים מטאליים שנמצאים בחוץ ואינם מוסתרים.

בין הפריטים שמוגדרים כהולמים ליום יום אפשרי למצוא הרבה בדים נעימים ונשפכים בצבעוניות קיצית ושובבה וכן דוגמאות פרחוניות וכמובן גם שמלות לבנות שיצאו במיוחד לכבוד השבועות אבל יתאימו גם לסתם יום של חול.

בין השמלות הפרחוניות יפות במיוחד הן שמלות שמשלבות מספר בדים בדוגמאות שונות שהיא כעין עבודת טלאים שמשדרגת את המראה הבוהמייני המוכר ולמעשה מאזכרת שמלות רטרו איטלקיות משנות השישים עם העזה של שילובים ושל דוגמאות שספק שחשבתם שהולכים יחד.

מחירים:

שמלות, 199-349 שקלים; חצאיות, 199-269 שקלים; מכנסיים, 169-299 שקלים; ג'ינסים, 269-349 שקלים; גופיות, 99-199 שקלים; חולצות, 169-249 שקלים; ז'קטים, 249-349 שקלים; ווסטים, 189-229 שקלים; אקססוריז, 99-399 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully