וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפכפי תל אביב

רוני קדר

27.5.2009 / 16:19

סטודנטים במכון אבני מעצבים ומוכרים אמנות ואופנה במסגרת פרויקט "אקונומיקה", לרגל חגיגות ה-100 לתל אביב

במסגרת אירועי השנה של חגיגות המאה לתל אביב, מפיקים סטודנטים במחלקה לאמנות במכון אבני, את פרויקט 'אקונומיקה'. במסגרת הפרויקט הקימו הסטודנטים יריד קולקטיבי בדיזנגוף סנטר, של יצירות אמנותיות בשילוב מוצרים הניתנים לרכישה, המעוצבים בהשראת המושג 'העיר הלבנה', עם זיקה לאופייה של העיר תל אביב, בעבר, הווה ובעתיד. האירוע נפתח ב-25 במאי ויימשך עד יום שלישי 2 ליוני, במעבר שבין שני המבנים בדיזנגוף סנטר.

אל תקראו להם כפכפי אילת

שני זילברמן מציגה פיסול בכפכפי אצבע, אותם היא מכנה 'כפכפי תל אביב', מתוך רצון לייצר כפכפים בעלי זהות תל אביבית, כמענה למושג 'כפכפי אילת' שדבק בהם. יחד עם עבודת הפיסול המעניינת, תציע זילברמן מבחר עיצובים ייחודיים ובלעדיים למכירה במקום.

מי היה אחד העם

טל פייסיק אייר והדפיס ציורים על טישירטס, בהשראת שמות הרחובות בעיר. פייסיק מעורר לחיים את הדמויות ההיסטוריות שהפכו מוכרים יותר כשמות רחובות ופחות בתור מנהיגים ידועים. הרצון לחבר בין ישן לחדש, הוביל לרישומים בעלי ניחוח טרנדי המשלב אופנה ואמנות.

חולדות מתוקות

השוקולד הלבן הוא החומר בו בשתמשה דניאל עומסי לפסליה. הקונספט של העיר תל אביב כבירת הבילויים של ישראל מצד אחד ואזור של פיתויים אורבניים תת-קרקעיים מצד שני, הופך לפנטזיה מתוקה בדמות חולדות לבנות. הפנטזיה מתעסקת בחיי האנדרגראונד של העיר ובביבים, בצורה הומוריסטית ומקורית. להרפתקנים שיגיעו יוצעו גם מבחר תופיני שוקולד לבן בצורת חולדות ועכברים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תמונה על מטקה

שרית לוין, מעצבת גרפית, התמקדה בעיצוב האורבני המתפתח של העיר והיא משלבת עיצוב וציור, בסדרה של יצירות המוצגות ממוסגרות, מודפסות על חולצות ואף על מטקות - שמסמלות את אופייה של תל אביב כעיר חוף. כך מפנה שרית אצבע לחשיבות פיתוח אזורי הפנאי ואוצרות הטבע של העיר.

להכניס את מגדל שלום לקופסה

המחשבה על העיר כאוסף של קופסאות, הובילה את ערן ששון להנדס וליצור משחקי נייר שניתן לקפל ולהרכיב בצורת בניינים איקונים, כמו מגדל שלום מאיר ומבנים ציבוריים כמו המזרקה של אגם בכיכר דיזנגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully