וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפוך מחשב לארנק ערב

אדר ריכטר

27.5.2009 / 18:22

אנשי מחשבים וכתבת אופנה צפו יחד בתצוגת אופנה של מחשבי HP, שעיצבה התכשיטנית ליטל קלמנסון וחיפשו מכנה משותף

כשמגיעים לצפות בתצוגת אופנה יחד עם אנשי מחשבים, מבינים עד כמה החיבור בין שני התחומים האלה יכול להיות קשה. חברת המחשבים HP הציעה למעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון, לקשט את מחשבי המיני הניידים שלה באבני סברובסקי. קלמנסון נענתה ושני הצדדים המעורבים בפרויקט הזמינו את המקורבים להם לתצוגת אופנה משותפת, שהתקיימה היום בבוקר בנמל תל אביב.

לא בטוח שאנשי המחשבים הבינו מה הם עושים שם. אנשי האופנה דווקא נהנו.

ההייטקיסטים נהנו בעיקר לראות את בר רפאלי שהגיעה לפרגן והריצו קצת דאחקות על המונולג המרגש שנשאה גילת אנקורי, החברה הטובה של קלמנסון, בפתיחת הארוע. היא תיארה איך אנשים ברחבי ארה"ב עוצרים אותה ברחוב ומשתאים על התכשיטים שהיא עונדת (אנשי ההיי טק, לעומתה, סבורים שהם יודעים עד כמה הניו יורקים חביבים באמת ועוצרים אנשים כך סתם ברחוב כדי להחמיא להם), אבל הם לא כל כך הבינו למה צריך להפוך מחשב לארנק ערב.

מהפן האופנתי, התצוגה של קלמנסון ו-HP היתה מדהימה. קלמנסון בת ה-36, עזבה לפני כחמש שנים את עבודתה כמעצבת קריאטבית ורגע לפני לידת ילדה השני, מצאה את עצמה מעצבת שרשראות וצמידים משובצי סברובסקי בשביל הכיף וחברים. לאחר שנה וחודשיים בלבד ממותגים התכשיטים תחת השם LK, והם נמכרים בניו יורק, פריז, מילאנו ולונדון. בר רפאלי בשורה הראשונה, גילת אנקורי מפרגנת - כבר אמרנו.

מחשב לעשות איתו מינגלינג

על המסלול בגדי ערב אלגנטים משובצי קריסטלים, שעיצבה קלמנסון במיוחד לתצוגה וסטיילינג מדויק של ראובן כהן, ששילב בחוכמה בין קולקציית תכשיטי הקיץ של קלמנסון למחשבי המיני שנראו כמו תוספת של ארנק ערב.

זו לא פעם ראשונה ש-HP משתפת פעולה עם עולם האופנה. לפני שנה הם השיקו יחד עם גדעון אוברזון מחשבים ניידים בהשראת קולקציית בגדי הים שלו לקיץ 2008 ומוקדם יותר השנה, השיקה HP מחשב מיני-נייד ועכבר אלחוטי, בעיצוב המעצבת ויויאן טאם.

את דגמי המחשבים המיני-ניידים של HP, עיטרה קלמנסון באבני סברובסקי, שיצרו דוגמאות ערבסקה, ארט-דקו ווינטג'. "העגילים שעיצבי הקיץ מצוירים ביד, כשהכל נעשה בחיתוך בלייזר והם קלי משקל. זו גם הטכניקה בה השתמשנו בשיבוץ הקריסטלים על המחשבים", מחדדת קלמנסון את הקשר בין המחשבים לתכשיטים.

חלק מהעיטורים נראים קצת גסים, כשהם מונחים על השולחן כמחשב ולא נאחזים כתיק מינגלינג בארוחת קוקטייל, אבל בסה"כ זה אקססורי לא רע, שיעשה טוב לנשים אופנתיות חובבת גאדג'טים, שהיו רוצות להיראות בשטח עם מחשב נייד, שהוא קצת יותר מסתם קופסה כסופה.

נראה שהמחשב המעוטר סברבוסקי יקבל את אופי המחזיקה בו. על קלולסיות הוא יראה קצת פחות טוב ויותר המוני, על נשים אלגנטיות - יקבל תפנית אקסקלוסיבית. יפה במיוחד הוא הדגם השחור המתוכשט בזהב.

קטן, זול, מעוצב

אנשי המחשבים עוזבים את התצוגה ומוסרים את התרשמותם: "כשמסתכלים מעבר לתכשיטים, מגלים שהמחשבים המעוצבים של HP לא נועדו לאנשים שמחפשים ביצועים", אומר דניס ויטצ'בסקי, כתב המחשבים של וואלה! TECH. "מדובר בנטבוקים – מחשבים קטנים וזולים יחסית, שמתמודדים היטב עם הרצת דפדפן ויישומי אופיס, אבל לא מסוגלים להתחרות באחיהם הגדולים והחזקים. מדובר לאו דווקא בחסרון – תכשיט נועד להיות מוצג לסובבים אתכם, והמחשבים האלה כאילו נועדו להיסחב בתיק כתף".


מחיר מחשבים מעוצבים: קומפאק מיני 2499 שקלים;HP מיני 2799 שקלים. מחירי תכשיטים: 150-2,000 שקלים.

את המחשבים של ליטל קלמנסון ניתן להשיג אך ורק בארץ. LK סטודיו, רחוב אלי תבין 9 פרויקט המשתלה, תל-אביב. טלפון: 03-6488876

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully