וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדל הילד

גלי רבינק

1.6.2009 / 14:35

חגית נאמן גורני לקחה את הילקוט מפעם והפכה אותו לתיק ידידותי להורים תל אביביים, לרגל חגיגות יום הולדת 100 לעיר

"מעצבי המאה" הוא פרויקט ההצדעה של עירית תל אביב לציון מאה שנים של אופנה וסגנון חיים בבירת האופנה הישראלית. במסגרת הפרויקט גויסו נציגים מעולם האופנה ה"בוטיקי" של תל אביב, מעצבי על ומעצבים צעירים ומבטיחים לטובת עיצוב 100 פריטים. אלה יוצגו בתערוכת קונספט שתוצג במשך חודש במשכן לאמנויות הבמה. התערוכה תציג דיאלוג בין המאה החולפת למאה הבאה של אופנה בתל אביב באמצעות שילוב בין פריטי הקונספט ופריטי אספנות נדירים של מעצבי העבר כגון רוז'י בן יוסף, פיני לייטרסדורף, לולה בר ועוד.

את הפעילות יזמה "קרינולינה - מעצבת דעת קהל", משרד תקשורת לעסקי בוטיק, על מנת לקדם 100 עסקי בוטיק בתחום האופנה, שנפגע בתקופת המיתון. האוצר ראשי של התערוכה הוא המעצב יובל כספין. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב ולא כרוכה בתשלום.

המעצבת

חגית נאמן גורני (39) בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, הקימה את חברת Gitta Bags לפני שמונה שנים כנישה חדשה בארץ, של תיקים ואביזרים המיועדים להורים שרוצים להיראות טוב. "הרעיון המקורי היה לעצב תיקים להורים לאורך כל שעות היום, ולא רק לזמן בו הם שוהים עם ילדיהם. התיקים מאוד פונקציונליים, מצוידים בתאים רבים ובאביזרים שונים ויחד עם זאת נראים טוב ובעלי שילובי צבעים מעניינים ואופנתיים ולא מתיילדים". החברה מייצרת אביזרים נלווים כגון נרתיקים לטיטולים ומגבונים, פאוצ'ים, רשת כביסה, ארנקים.

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

" דפדפתי בספרי תמונות של העיר תל אביב, והתמונות של הילדים ששבים מבית הספר שבו את ליבי והזכירו לי את הילדות שלי בשנות השבעים בתל אביב. החלטתי להתמקד במעבר של הילדים של פעם להורים של היום.

נזכרתי בנוסטלגיה בילקוטים שהיו סוחבים הילדים על הגב, ילקוטי העור השחורים עם סוגר המנעול, והחלטתי לשנות את תפקידם בהתאם לשינוי שחל עלינו, המבוגרים שהיו אז ילדים.
הילקוט הפך לתיק קטן, תיק ערב, המשמש את ההורים ליציאות קצרות, שיש בו גם תאים למגבונים וטיטולים והרצועה שלו ניתנת לפירוק וקשירה על ידית העגלה. חיבור של עבר והווה."

פז"מ בתל אביב

"גדלתי בצפון תל אביב ובשנות העשרים שלי גרתי בדירות שכורות בעיר. כיום אני מתגוררת במושב ליד גדרה. אבל, עדיין אני זקוקה למנה התל אביבית החד שבועית שלי. יכול להיות כשנהיה יותר מבוגרים והילדים יגדלו עוד נחזור לעיר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שישי בבוקר יום יפה ...

" אחרי הפילאטיס לשבת בחוף תל ברוך עם חברה או עם בעלי שיחיה, על כוס קפה."

חנות אופנה אהובה

"עידו רקאנטי, חגית טסה, שופרא ושלי סתת."

צריכת קפאין

"אורנה ואלה וקפה מיכל בדיזנגוף ."

צריכת פחמימות

"בפסטה מיה, שיש בה משהו אינטימי ולא מחייב."

תל אביבי שאני מעריכה

"ברי סחרוף. אני אוהבת את המוזיקה שלו והוא מאוד מתחבר לי לתל אביב הישנה והטובה. בפשטות, בחוסר הפוזה וכמי שלא מזיע מהתאמצות כדי לייצר תדמית כזו או אחרת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully