וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרונאוטים בקמפיין החדש של לואי ויטון

רוני קדר

4.6.2009 / 18:40

אנני לייבוביץ' צילמה לקמפיין הקיץ החדש של ויטון, שלושה אסטרונאוטים שעשו היסטוריה. אולי בפעם הבאה הם יארזו את הבגדים בוויטון

לואי ויטון והצלמת אנני לייבוביץ' יוצאים בקמפיין חדש, שהוא הומאז' לאסטרונאוטים שעשו היסטוריה. במודעות שצילמה לייבוביץ' מופיעים יחד 3 אנשים שערכו מסעות שונים לחלל: באז אלדרין, האדם השני שהניח את כף רגלו על אדמת הירח, שותפו של ניל ארמסטרונג למסעה ההיסטורי של אפולו ב-1969; ג'ים לאבל, מפקד חללית אפולו 13 שנחיתתה בשלום על כדור הארץ ב-1970 היתה מוטלת בספק וסאלי רייד, האישה האמריקאית הראשונה שיצאה לחלל כחברת צוות מעבורת החלל צ'לנג'ר ב-1983.

את תמונות הקמפיין העומדות בסימן 'יש מסעות שמשנים את המין האנושי לנצח', לפי מילותיו של ניל ארמסטרונג, צילמה לייבוביץ בליל ירח מלא, במדבר בקליפורניה. שלושת האסטרונאוטים בוחנים בדממה את השמיים מחלקו האחורי של טנדר חבוט שבו יצאו למסע, כשתיק המסעות של לואי ויטון משולב באופן מאופק בפריימים.

הקמפיין יופיע בגיליונות יולי 2009 וילווה (לראשונה בלואי ויטון) באתר אינטרנט אינטראקטיבי, בו מתארים השלושה את האופן בו חוויית החלל שינתה את חייהם. האתר יעלה לאוויר ב-2 ביולי.

(כתבה: רוני קדר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully