וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס בשכבות

מאיה נסטלבאום, פריז

7.6.2009 / 14:15

טורניר הרולאן גארוס השאיר אחריו הרבה שחקנים בכחול ובצהוב זוהר שעיצבו לעצמם את הבגדים. וואלה! אופנה לא רשמה ריגושים מיוחדים

רנה לאקוסט הוא אחד הצרפתים היחידים שניצח אי פעם את טורניר הרולאן גארוס והיה בין הראשונים שהצליחו לחבר בתבונה ובשיק בין טניס ואופנה, כשהתחיל בשנות ה-20 לעלות על המגרש בחולצות פיקה מכופתרות. לאקסוט כבר עזב מזמן את הרולאן גרוס, אבל השאיר אחריו את התנין הירוק.

לאקוסט היא אחת מנותנות החסות של טורניר הרולאן גרוס 2009, המסתיים היום, מה שמשפיע על המגרש ביותר ממובן אחד. אנדי רודיק שגם היה הפרזנטור של המותג בתחרות, הופיע למשחק בו הודח על ידי גאל מונפיס, בצבעי שחור ולבן שבור ובכובע תואם של לאקסוט. הוא התלונן שבגלל החשכה שירדה על פריז הוא לא רואה את הכדור. מהקהל צעק לו אחד הצופים "אם אתה לא רואה תוריד את הכובע".

אלא שלא בטוח שרודיק יכול היה להוריד את הכובע. כל שחקן שמסכים להיות פרזנטור, חתום על חוזה לפיו הוא מתחייב ל"תלבושת מלאה". השחקן מקבל מספר פריטים של אותו סט בגדים, אותם ילבש לאורך כל הטורניר, כדי להזכיר לצופים בכל פעם עם איזה מותג הוא מזוהה.

רוב השחקנים שמחים לעצב יחד עם נותנת החסות שלהם את הבגדים איתם יתחרו. השנה הפתיעו חלק מהם, כשהציגו צבעים פלאשים וזוהרים, שהבליטו אותם על רקע צבע החימר. רפאל נדאל, שהודח לראשונה מזה חמש שנים במהלך הטורניר ולא ראה הפעם גמר, הופיע לאורך התחרות בחולצה זוהרת בצבע בזוקה עם פס צהוב. שילוב הצבעים שלו הושלם עם מגני זיעה על פרקי הידים והמצח בצהוב זוהר.

לפני שנתיים נהנינו יותר

פרננדו גונזלס הצ'יליאני (אדידס), גאל מונפיס הצרפתי (נייקי) וחואן מרטין דל פורטו הארגנטינאי (נייקי), שרדו את השלבים המתקדמים של התחרות עם צהוב זוהר. אבל אפילו הצהוב הזה לא סייע לשניים האחרונים לסנוור את רוג'ר פדרר משוויץ (נייקי) שניצח אותם והגיע כרגיל לגמר הטורניר. גם מבחינתנו פדרר הוא המנצח. הוא הפגין הופעה סולידית, תכלכלה ורגועה, עם חולצת פולו המקושטת בצווארון כחול נייבי ונגיעות אדום שנראו גם בחגורה. את הכל עיצב פדרר בעצמו יחד עם נייקי.

גם מריה שראפובה ישבה עם המעצבים של נייקי, ויצרה גרסה תכלכלה משלה. שראפובה, ידועה על מגרש הטניס בהתנשפויות הכבדות שלה, שמרגיזות לרוב את יריבותיה, אבל גם בתלבושות המפונפנות שהיא עוטה על עצמה. לרוב היא משלבת בדים שונים עם המיקרו-פייבר של נייקי. לפני שנתיים זה היה בד טול שחור על שמלה כחולה, בעוד השנה, נשארה שראפובה עם הכחול אבל ביקשה להעביר תוספת בד תכלת על כל השמלה. בין הריצה שלה עם המגרש להנפות המחבט, היא נראתה כמו מי שטובעת בתלבושת הווילון שעיצבה לעצמה.

אנה איבנוביץ' הסרבית, המדורגת במקומות הראשונים של רשימת הטניסאיות הטובות בעולם, היא גם דוגמנית ושמלת הטניס של אדידס שלבשה בפריז בשנה שעברה שברה כל שיאי מכירות.

השנה היא הודתה שישבה עם המעצבים של אדידס, כדי לתכנן את השמלה אותה לבשה בטורניר, הכוללת כיווצים בחלקה העליון וחצאית קפלים קצרה. גם במקרה שלה, התכלת אמנם השתלב יפה עם צבע החימר והשמלה אולי נראתה פרקטית יותר מזו של שראפובה, אבל קצת שיעממה אותנו.

טורניר רולאן גארוס הוא קודם כל עניין של טניס. אבל אפילו לשחקנים, שמזיעים ומתנשפים על מגרש החימר האדום, חשוב איך הם נראים בזמן שהם מרימים להנחתה. האופנה שהם מציגים על המגרש עשויה להיות ההשראה למה שתמצאו בחנויות. פריטים יפים בהשראת הספורט הלבן תוכלו למצוא בעיקר בחנויות אדידס אוריג'נלס ובקולקציות שמשיקה סטלה מקרטני לאדידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully